Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra jobba countryman! Herlig!!

 

Takk Anna! Det var fantastisk!

Det verste med denne battle`n var overaskelsen over at det fremdeles fantes noen små, søte edderkopper igjen i hulen etter at bossen var drept...

Det var ikke som i råtte-helvetet, hvor alle små-råttene forsvant i løse lufta etter at hoved-råtta var drept....neeeida, her var jeg plutselig omringet av "ræsket", 7-8 små edderkopper som måtte drepes før jeg kunne komme meg trygt tilbake til Bonfire, livredd for å miste 70k ferske souls... :huh: ....hihi....

 

For et nydelig sted jeg kom til etter dette, Drangelig castle, det perfekte stedet å grinde souls - spesielt hvor man finner den første bonfiren, i rommet hvor statuer våkner til liv når du nærmer deg og hvor det finnes 4 svære metall-dyr som alle spawner ca 10 ganger.. :dribble: ...levlet kjapt 3-4 ganger etter jeg kom hit og ble ikke ferdig heller

 

Synd at det blir fantastisk vær idag...da føler jeg meg forpliktet til å sette meg på verandaen med grillmat og øl... :rofl: ...vel, sola går vel ned en gang :hrm:

 

ha en fantastisk helg alle sammen :)

Lenke til kommentar

Teksturene som er lavoppløselig kommer til å bli fikset. Er allerede kommet ut en texture overrider samme som det var i DS1.

 

Her ser man eksempel på karaktern min, muddy teksturer på veggen men selve karaktern og våpen ser amazing ut. Mesteparten av omgivelsene er ikke slik, bare enkelte plasser der teksturene er for muddy.

 

great.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jeg bruker mus og tastatur nå. Etter litt tweaking så ble det mye bedre. Uten tweaking kan kontrollene føles veldig sticky. Er fortsatt ikke helt fornøyd med den bittelille delayen når man skal angripe. Anbefaler å prøve med mus og tastatur en stund for å få skikkelig feeling på det. Manuell aim av spells og bue/crossbow er en drøm med musekontroll.

Lenke til kommentar

Jeg bruker mus og tastatur nå. Etter litt tweaking så ble det mye bedre. Uten tweaking kan kontrollene føles veldig sticky. Er fortsatt ikke helt fornøyd med den bittelille delayen når man skal angripe. Anbefaler å prøve med mus og tastatur en stund for å få skikkelig feeling på det. Manuell aim av spells og bue/crossbow er en drøm med musekontroll.

 

Trodde ikke manuell sikting av spells var mulig, men det funker vel litt som i DS1 at kula går der kameraet peker. Kan jo bruke kikkerten eller noe til å sikte med. Manuell sikting med buen bruker man jo ikke i kamp, pilene går jo altfor tregt og det er altfor mye zoom på siktet.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Er mulig i den form at du bruker musa til å snu karakteren, slik at du kan sikte mer presist. Med joysticken på PS3 /xbox så hopper den mye lengre når du snur deg. :).

 

Er VELDIG usikker på om jeg skal brenne av 400kr på PC versionen. :p

Hadde det vært vinter så ville jeg aldri vært i tvil.

 

Edit: Ok, tvilen varte i 10 min, kjøpte det på Steam nå.

Endret av Siimmeenn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er mulig i den form at du bruker musa til å snu karakteren, slik at du kan sikte mer presist. Med joysticken på PS3 /xbox så hopper den mye lengre når du snur deg. :).

 

Er VELDIG usikker på om jeg skal brenne av 400kr på PC versionen. :p

 

Hadde det vært vinter så ville jeg aldri vært i tvil.

 

Edit: Ok, tvilen varte i 10 min, kjøpte det på Steam nå.

 

Kommer aldri til å angre, massiv online aktivitet, mods og 60fps. Enjoy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan vel nesten si at det å spille musikk i bakgrunnen mens jeg spiller nesten er grunn nok til å kjøre PC? :)

 

Pluss, det å dele content her på diskusjon vil være mye lettere. :)


Legg til tehgoty på STEAM om noen er intr i å chatte/coop :)

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

 

Jeg bruker mus og tastatur nå. Etter litt tweaking så ble det mye bedre. Uten tweaking kan kontrollene føles veldig sticky. Er fortsatt ikke helt fornøyd med den bittelille delayen når man skal angripe. Anbefaler å prøve med mus og tastatur en stund for å få skikkelig feeling på det. Manuell aim av spells og bue/crossbow er en drøm med musekontroll.

Trodde ikke manuell sikting av spells var mulig, men det funker vel litt som i DS1 at kula går der kameraet peker. Kan jo bruke kikkerten eller noe til å sikte med. Manuell sikting med buen bruker man jo ikke i kamp, pilene går jo altfor tregt og det er altfor mye zoom på siktet.

 

Du bruker kikkerten til å sikte med. Det fungerer veldig bra om man bruker mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...