Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, tror ikke det. Såvidt jeg vet er det kun følgende Samsung modeller som støtter HD Voice.

 

Samsung Ativ S

Samsung Galaxy Note

Samsung Galaxy Note II

Samsung Galaxy S II

Samsung Galaxy S III

Samsung Galaxy S3 Mini

Samsung Galaxy S3 4G

Samsung Galaxy S4

Samsung Galaxy Young

Samsung Omnia 7

Lenke til kommentar

Noen som vet om GN støtter HD Voice?

 

Ja Galaxy Nexus støtter HD Voice

 

Nei, tror ikke det. Såvidt jeg vet er det kun følgende Samsung modeller som støtter HD Voice.

 

Samsung Ativ S

Samsung Galaxy Note

Samsung Galaxy Note II

Samsung Galaxy S II

Samsung Galaxy S III

Samsung Galaxy S3 Mini

Samsung Galaxy S3 4G

Samsung Galaxy S4

Samsung Galaxy Young

Samsung Omnia 7

 

Grunnen for at GN ikke føres opp på Samsung listen over dem som støtter HD voice er fordi Nexus blir regnet som Google mobiler.

Lenke til kommentar

But then again:

[...]

Some folks have seemingly forgotten (or were never fully aware) what nightly builds are for.

 

 

Nightlies are not released as an end product.

What does this mean? It means they are built, automatically and periodically, with no human intervention and no audience in mind whatsoever. They are not verified before being published, and their principal purpose is to compile code and see if it builds on a per device basis. Build failed? That’s a positive result. Build completed? That’s a positive result.

What’s happening is we are getting JIRA reports, tweets, messages, pm’s, emails, you name it, complaining about failed builds or ‘bugs’ on nightlies; on widespread (popular or all devices) problems, we’re downright overrun with complaints. Quite frankly, we close them, delete them or otherwise ignore them. But even those actions divert our attention and time. There is a better way.

Let’s be honest, if we didn’t want you to use nightlies, we would just stop making them public. And truth be told, you guys flashing them and keeping track of issues does have an upside, but only if it’s done in a constructive manner.

[...]

 

 

Uansett, jeg har pie:

13-1.png

https://plus.google....sts/TkP3jUpskZh

Endret av b-real
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et lite varsku på noe som kan ramme noen og enhver hvis det rammer meg.

Jeg leverte telefonen min inn til rep i uke 3/13 da den trodde den ladet hele tiden selv om den ikke var tilkoblet lader. Jeg fikk den tilbake en uke senere, men da fungerte ikke kameraet. Jeg returnerte dermed telefonen til dem og ba dem fikse kameraet.

Fikk svar i dag om at telefonen var fuktskadet og ikke var dekket av garanti. (Se bilde)

 

Og det verste med hele saken: Jeg har vært veldig nøye på å IKKE utsette denne telefonen for fukt og temperaturforandringer. Ikke hatt den med på skiturer hvor den kan være kaldt og så bråvarmt når man kommer inn, eller hatt den i lommen på treningsturer. Den har som regel ligget på kontoret eller på studebordet hjemme. For å si det sånn, så har jeg behandlet min iPhone og Desire HD mye verre, og de fungerte i 2 år hver. Denne telefonen er 10 måneder gammel.

 

Hah! Etter å ha selv åpnet telefonen og renset med elektrorens, fungerer nå telefonen og kameraet helt fint. Selvgjort er velgjort. Men nå har jeg jo en Galaxy Nexus til overs...!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg sliter for tiden med at lyden faller ut som om det er dårlig dekning. Dette skjer ALLTID 5-10 sekunder ut i samtalen, slik at ord eller setninger forsvinner, og jeg må be vedkommede om å gjenta. Dette er utrolig frustrerende. Er det noen som opplever det samme?

 

Til info har jeg netcom, og dekningen der jeg for det meste oppholder meg er veldig god...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...