Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Har ikke merket stor forskjell på batterilevetiden, kanskje det har gått ned med 30 min, maks. Kan godt være at dette er noe som sliter på batteriet over tid, ikke vet jeg!

This may adversely affect battery life, since it wakes every second. It does not hold a wakelock, so it shouldn't have a big impact, but let me know if you think it's causing problems. I can add a blocking read to the code so that it only executes while the screen is on. On the other hand, many of us attribute lag to lacking CPU power. Since this hack eliminates almost all lag, there is less of a need to overclock, potentially reducing battery consumption.

 

Kan godt være at en del av effekt en placebo, men vil nok si at det har like stor placebo/virkningseffekt som med/uten proj. butter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasta ned og flashet CM 10.1 nightly og funker fint. Men når jeg har lastet ned update til den (kommer hvert døgn) og trykker installer så kommer jeg bare til den velkjente Androiden med en rød varseltrekant. Det er vel egentlig CWM recovery som skal komme. Og jeg brukte CWM til å flashe CM så det skal være installert. Noen som vet hva som kan være galt?

 

Edit: Flasha CWM touch via Rom Manager og nå funker det, problem solved.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Lasta ned og flashet CM 10.1 nightly og funker fint. Men når jeg har lastet ned update til den (kommer hvert døgn) og trykker installer så kommer jeg bare til den velkjente Androiden med en rød varseltrekant. Det er vel egentlig CWM recovery som skal komme. Og jeg brukte CWM til å flashe CM så det skal være installert. Noen som vet hva som kan være galt?

 

Edit: Flasha CWM touch via Rom Manager og nå funker det, problem solved.

 

Hvis du har et problem senere ville jeg brukt Goo Manager. Har fungert uten problemer for meg sålangt! Vil anta at du blir fornøyd med CM 10.1 nightly. Hadde vært greit om du kunne gitt en liten respons om hva du synes etter å ha brukt det en liten stund! :)

Lenke til kommentar

Har noen fått til å stabilisere blåtanna? Rart at det ikke er kommet noen ny update enda, er ganske avhengig av den i forbindelse med handsfree spesielt...

 

Nope, må manuelt koble til enheter når de kommer i range. Telefonen nekter å automatisk koble seg til kjente enheter. Det er _veldig_ irriterende.

Lenke til kommentar

Min kobler seg jo til automatisk, helt likt som før oppdatering. Men sliter fortsatt med at jeg avogtil mister forbindelsen, og når jeg skal koble fra en enhet, så tror ikke bluetooth-menyen at jeg er koblet til noe, så når jeg trykker på enheten for å koble fra, så prøver telefonen å koble til på nytt... Blir litt ekstra trykking.

Lenke til kommentar

Hos meg kobler den seg hele tiden ifra, også kobler den seg etterhvert opp igjen automatisk. Etterhvert blir det umulig å deaktivere blåtanna, den står på og når man prøver å slå den av, så står det "slår av bluetooth" i en evighet og den er fortsatt på etterpå. Restarter jeg telefonen er den derimot slått av, men den er uansett helt ubrukelig slik den er nå... Eneste den funker til er å tappe strøm...

Lenke til kommentar

Brukt CM 10.1 nightlies nå i en stund og det er en/et veldig solid ROM. Stabilitet og ytelse er positivt, customizingen er også veldig bra. Liker også oppdateringsfunksjonen.

 

Men vet ikke om jeg hadde valgt CM over AOKP, nå skal det nevnes at sist jeg testa AOKP er over et halvt år siden, men det kan jo ha blitt enda bedre nå så jeg tror AOKP scorer litt høyere for meg. Men kommer til å holde meg til CM nå som jeg alt har flasha det, og siden det er bedre enn stock Android.

 

Ang. programmet Seeder så er jeg ikke overbevisst om at det har noe for seg, merker absolutt ingen forskjell. Så tror det bare er en tom teori =)

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Jeg er ikke i tvil, føler at AOKP hadde mange flere bugs, men så skal det sies at jeg aldri prøvde ut en stable versjon. Når det kommer til CM 10.1, har du merket at telefonen noen ganger henger seg opp når du tar screenshot. Eneste som fungerer er de fysiske knappene.

 

Selv synes jeg at Seeder fungerer, men kan godt være placebo!

Lenke til kommentar

Man kan vel aldri være 100% sikker, men når han skriver at det er det, og han nesten utelukkende har positive tilbakemeldinger, kan man vel anta det. Er 3500 som har kjøpt den samme pakken fra han, så regner det som rimelig safe

Har kjøpt 2000 mAh batteri fra fra shimshop selgeren, batteriet er ekte og shipping rimelig raskt :)

Lenke til kommentar

Merker du stor forskjell på levetiden, med tilsvarende brukt?

Føles telefonen mye større enn med standardbatteriet?

Merker ikke mye forskjell, men jeg har 3 batterier da. Lader en gang om dagen.

Får vel 3,5-4 timer screen time med franco kernel og stock image.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...