Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

På fredag fikk Telenors forhandlere melding fra Telenor om at N9 var på vei til butikkene, hva nå enn det betyr, så skal ikke se bort i fra at det betyr at den er og få i en del butikkhyller nå til uka.

 

Edit: Spennende. Ikke ofte jeg gleder meg til mandager. ;)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

n900: du vet du kan bruke microsimen som vanlig sim dersom du ikke har trykket ut microsimen enda :p ?

 

Klart, har du gjort det alt, ville jeg ringt 09000 mandag og sagt at de må kontakte telenorbutikken nærmest deg og fikse så du kan gå innom og hente et nytt simkort slik at du kan bruke telefonen din, siden dette er deres feil.

 

Om de VIRKELIG ikke får det til, eller du ikke har cojones nok til å tvinge dem til å løse dette på den måten, si de må sende nytt simkort i posten til deg, igjen siden dette er DERES feil, ikke din. For å paraphrase Dean Keaton.

neida hakke trykka den ut, men æ må jo klippe den til da.

men det æ mente va at det e jææævlig teit av telenor og sende ut sim og greier,hvis de virkelig ikke har nok telefoner

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål.Om jeg bestiller fra Telenor sine hjemmesider med kontantkort,åpner telenor telefonen for meg om jeg ringer til kunderservise da?

 

Nei, bare om du kjøper med et fakturert abonnement. Kjøper du med kontantkort er den låst til Telenor i 12 månder.

 

For å få gjort det du ønsker (som er og bruke en annen operatør enn Telenor) må du gjøre følgende:

 

Kjøpe med Prat99, da koster telefonen 2899,- og måndesprisen er 99 i 12 månder.

 

Det gir deg en totalpris på 4087,- (rett under kontantprisen) Og du kan ringe kundeservice og få operatørlåskoden gratis.

 

Ulempen er at du må betale 99 kroner til Telenor de neste 12 måndene. (husk efaktura for å slippe faktura gebyr på 35,-)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Noen som har fått hentemelding enda? Min ble "innlevert og blir videresent" på postterminalen i Oslo klokken 02:36 i natt. Skal bare til Grønland postkontor, så håper virkelig jeg får hentemelding i dag.

 

 

jeg har det samme:

 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

03.10.2011 02:56 0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

30.09.2011 19:14 3169 STOKKE

 

Min skal til St.hanhaugen, så det er ikke snakk om så langt. irriterende å vite at mobilen er i byen, men at det er umulig å få tak i den!!:-)

Lenke til kommentar

Lurer på om posten fortsatt bruker hest og kjærre? Stokke til oslo på 3 dager :thumbdown:

Har bestilt meg en sort N9, og gleder meg sykt til å teste den ut. Over 4 år siden sist jeg hadde nokia. Mest pga symbian, som jeg aldri har hatt noe til overs for.

Men siden jeg bor i nordland, så tar det sikkert 2-3 uker før posten makter å få pakken hit. Grattis til alle dere som garantert får den før meg :D

Lenke til kommentar

Lurer på om posten fortsatt bruker hest og kjærre? Stokke til oslo på 3 dager :thumbdown:

Har bestilt meg en sort N9, og gleder meg sykt til å teste den ut. Over 4 år siden sist jeg hadde nokia. Mest pga symbian, som jeg aldri har hatt noe til overs for.

Men siden jeg bor i nordland, så tar det sikkert 2-3 uker før posten makter å få pakken hit. Grattis til alle dere som garantert får den før meg :D

 

 

Ser ut som min må overnatte på postterminalen i Oslo gitt. Grrr... Irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...