Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Min er ulåst, svart farge. kjøpt via telenor.

 

Når jeg går inn på maps kan jeg trykke på "..." og "Manage maps", så dukker det opp en liste med kart:

 

Denmark

Estonia

Finland

Iceland

Latvia

Lithuania

Norway

Sweden

 

Når jeg så trykker på menyknappen nede i høyre hjørne kommer valgene:

 

Add maps

Check for updates

Delete all maps

 

 

Men du; hadde de den magenta versjonen inne? Og hva betalte du?

 

Jeg får ikke opp noe av det. Anoying! Hmmmmm...

 

De (Byporten i Oslo) fikk inn 100 tlf i går. 50 sorte, 25 blå og 25 rosa. Ulåst uten abo 5499 kr. 200 kr ekstra for nytt micro sim kort.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selger de også med telenorabb eller kun ulåste?

 

Er på jakt etter en rosa tlf ser du, men ikke til den prisen. Kjøpte min for 3500 pluss 99kr mnd i 12 mnd fra Telenors butikk.

 

 

edit: har du satt opp Ovi konto da? Regner med du har det, men spør nå bare :p

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ja, Ovi konto er oppe og står.

 

Bare med Netcom, Chess eller ulåst.

 

Men nå til neste spm! Hvordan synker jeg den med Outlook??? Dette gjorde jo andre Nokia mobiler via Ovi suit..... Som det ser ut til nå finnes det bare en mulighet via Exchange...men jeg bruker ikke det på min private PC og Outlook der.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Ja, Ovi konto er oppe og står.

 

Bare med Netcom, Chess eller ulåst.

 

Men nå til neste spm! Hvordan synker jeg den med Outlook??? Dette gjorde jo andre Nokia mobiler via Ovi suit..... Som det ser ut til nå finnes det bare en mulighet via Exchange...men jeg bruker ikke det på min private PC og Outlook der.

 

AKIRA

Vesentlig spørsmål som jeg håper det kommer svar på, kan den ikke synce med privat(ikke exchange) Outlook blir den ganske verdiløs for meg :-(

Lenke til kommentar

Den støtter CalDAV protocollen for remote sync....men Outlook støtten for det er mildt sagt ellendig.

 

Link er for å overføre media, ikke synch av kalender osv.

 

Så slik som det står nå....om jeg har forstått alt riktig, så kan ikke denne mobilen synke med outlook direkte.

 

Testet dette nå: http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=99358#ical Men fikk det ikke til å funke. Tanken var å synke Outlook opp til Google Calendar, og så bruke CalDAV og synke til mobilen.... jeg fikk server adresse feil.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Den støtter CalDAV protocollen for remote sync....men Outlook støtten for det er mildt sagt ellendig.

 

Link er for å overføre media, ikke synch av kalender osv.

 

Så slik som det står nå....om jeg har forstått alt riktig, så kan ikke denne mobilen synke med outlook direkte.

 

Testet dette nå: http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=99358#ical Men fikk det ikke til å funke. Tanken var å synke Outlook opp til Google Calendar, og så bruke CalDAV og synke til mobilen.... jeg fikk server adresse feil.

 

AKIRA

La oss håpe det funker på et eller annet vis uten å bruke Google sprøytet, jeg gleder meg for hver dag som går til å få unna android telefonen min så verden igjen kan bli en bedre plass :-)

Lenke til kommentar

Hm nei, skal sjekke.

 

Ok, jeg laget en event klokka tre i dag, men ser den ikke på feedskjermen.

 

 

Lite problem med WiFien min, samme som på N8 faktisk:

 

Den ser nettverket, jeg trykker connect og putter inn WPA preshared key, så går det en liten stund og den sier "Something's wrong with the network connection".

 

Funket på SGS2.

 

Any thoughts?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Bor i Bodø ja. Va nettopp hos den lokale telenor butikken, de hadde fått inn nå nettopp. Der jeg bestilte først egentlig, men pga usikker levering kjøpte jeg hos telenormobil.no. Fikk værtfall klådd litt på den, så bra ut. Skal klare å vente til imorgen nå. Du ser ikke event/avtalen på låseskjermen? Burde jo gå ann å få tweaka til.

Lenke til kommentar

Hm nei, skal sjekke.

 

Ok, jeg laget en event klokka tre i dag, men ser den ikke på feedskjermen.

 

 

Lite problem med WiFien min, samme som på N8 faktisk:

 

Den ser nettverket, jeg trykker connect og putter inn WPA preshared key, så går det en liten stund og den sier "Something's wrong with the network connection".

 

Funket på SGS2.

 

Any thoughts?

 

Med min N8 hadde jeg også dette problemet. Tror ikke N8 likte AES krypteringen om jeg husker rett. Anbefaller å eksperimentere litt på de instillingene. :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Til dere med kartproblemet. Endre språk til Engelsk på tlf og det fungerer sannsynligvis etter at terminalen har restartet. Da ser du hva som er installert og kan installere ytterligere kart (fungerte for meg). (Nokia er informert).

 

Til de som vil legge opp sync mot outlook epost så gjør du dette ved å velge kontoer og annen epost konto. Med f.eks online.no mail så legger du bare inn brukernavn og passord, så får du mailen på din n9. For andre a'la hotmail etc er det mulig du også må legge inn serveradresser manuelt.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...