Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og leker med en sånn flash simulator av Nokia N9 / Meego nå. Virker veldig pent og oversiktlig. Blir nok en N9 på meg.

 

Ser Telenor.no har ubekreftet levering 15.10.2011, jeg som hadde håpet på at denne skulle komme inn på lager til uka. :hmm:

cdon har dato 14.10.2011 på 64gb sort. men den er like ubekreftet som telenor.

sjønne ikke kor vanskelig det kan være å sette en dato,og følge den datoen.

virke som det e lotteri det her.

Lenke til kommentar

Forventa dato hos min nærmeste butikk er tyvende, og samme med telenorsida. Hvis du får den inn før kan jeg heller kjøpe den via deg på en eller annen måte og få den sendt oppover?

 

Om ikke det blir masse styr for deg og du ikke føler deg komfortabel med det, såklart. Jeg er bare over gjennomsnittlig gira :p .

 

 

 

Jeg presterte også å bestille magenta, så det er vel derfor jeg heller ikke har hørt noe ennå. Står i salgsbetingelsene at Telenor skal si ifra om det blir forsinkelser, dårlig at de ikke har gitt lyd fra seg.

 

Hm da var det kanskje bare at det var magentaen som ikke kom inn? Evt ble utsolgt før bestillingene våre kom inn.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Forventa dato hos min nærmeste butikk er tyvende, og samme med telenorsida. Hvis du får den inn før kan jeg heller kjøpe den via deg på en eller annen måte og få den sendt oppover?

 

Om ikke det blir masse styr for deg og du ikke føler deg komfortabel med det, såklart. Jeg er bare over gjennomsnittlig gira :p .

 

 

 

Jeg presterte også å bestille magenta, så det er vel derfor jeg heller ikke har hørt noe ennå. Står i salgsbetingelsene at Telenor skal si ifra om det blir forsinkelser, dårlig at de ikke har gitt lyd fra seg.

 

Hm da var det kanskje bare at det var magentaen som ikke kom inn? Evt ble utsolgt før bestillingene våre kom inn.

ganske gira på den æ å... ventet på den siden den ble lansert

Lenke til kommentar

*

sjønne ikke kor vanskelig det kan være å sette en dato,og følge den datoen.

virke som det e lotteri det her.

Hehe, sant .. I mobilbransjen er det omtrent bare ubekrefta datoer.

 

Mine leveringsdatoer. Ubekrefta alle sammen.. ;)

 

NOKIA N9, 16 GB Black Q4 Kamp Telenor Låst - 10/10/2011

NOKIA N9, 16 GB Cyan Q4 Kamp Telenor Låst - 10/10/2011

NOKIA N9, 16 GB Pink Q4 Kamp Telenor Låst - 10/10/2011

NOKIA N9, 16 GB Black Generisk - 12/31/2011

NOKIA N9, 16 GB Cyan Generisk - 12/31/2011

NOKIA N9, 16 GB Pink Generisk - 11/4/2011

Lenke til kommentar

De generiske som kommer i slutten av året er fra telefast. De Telenor låste er fra telering.

 

Merklig at pink uten telenor lås, har dato 4 nov. siden telenor skulle ha enerett ut 2011.

Sikkert datoen som er feil.

 

Blunder: selg meg en pink 16gb den tiende? :p

Hehe, ja vi får se om datoen holder.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

De generiske som kommer i slutten av året er fra telefast. De Telenor låste er fra telering.

 

Merklig at pink uten telenor lås, har dato 4 nov. siden telenor skulle ha enerett ut 2011.

Sikkert datoen som er feil.

 

Blunder: selg meg en pink 16gb den tiende? :p

Hehe, ja vi får se om datoen holder.

håper bare at 64gb kommer inn hos cdon den 14 da ;)

Lenke til kommentar

forbannet..... kommer ikke over at æ ikke fikk telefon nu.

har jo også fått nytt sim kort, dvs at det gamle kortet virker i 14dager, så blir jeg sittende med et micro sim som jeg ikke har telefon å bruke den på :mad: da blir jeg en stund uten telefon gitt.

Lenke til kommentar

n900: du vet du kan bruke microsimen som vanlig sim dersom du ikke har trykket ut microsimen enda :p ?

 

Klart, har du gjort det alt, ville jeg ringt 09000 mandag og sagt at de må kontakte telenorbutikken nærmest deg og fikse så du kan gå innom og hente et nytt simkort slik at du kan bruke telefonen din, siden dette er deres feil.

 

Om de VIRKELIG ikke får det til, eller du ikke har cojones nok til å tvinge dem til å løse dette på den måten, si de må sende nytt simkort i posten til deg, igjen siden dette er DERES feil, ikke din. For å paraphrase Dean Keaton.

Lenke til kommentar

Skal sjekke om jeg får litt mere info om leveringsdatoer på mandag, så poster jeg oppdateringer her. Har kolleger som driver med fjernsalg og sånt, så de kan sikkert ordne deg en dersom datoen holder. Men lover ingenting, har ingen aning om antall eller om vi kanskje alt har forhåndsbestillinger jeg ikke kjenner til. ;)

Lenke til kommentar

Gjerne si fra når du vet noe mer :) .

*

Ingen problem, skal holde deg oppdatert :)

 

[..] Tviler på bluetooth kan endres med software, men skal ikke si det sikkert... [..]

Fikk meg til og tenkte på noe, ikke så veldig big deal men, for del år siden jobbet jeg i et firma som drev med service på Nokia telefoner, der husker i Phoenix (nokia service software, mulig de har pensjonert det nå) var det en mulighet til og oppdatere bluetooth-ens firmware, som var en separat oppdatering fra telefonens firmware oppdatering. Om det er slik i dag vet jeg ikke. ;)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Hvis Nokia N9 har bluetooth 4.0 men har noe glubb med drivere som gjør at den ikke funker optimalt, vil det garantert bli en oppgradering på det.

 

Som sagt: de klarte gjøre N900 (ingen USB host) om til N900 (med USB host). I mine øyne er dette et mirakel akin to the parting of the red sea, siden jeg har 0 teknisk innsikt i... noe som helst.

 

Så jeg har trua på bluetoothen. Det kommer jo en oppdatering til N9 i oktober, sier dem, så mulig dette endres da.

 

 

edit: brukte nettopp phoenix. snakker om sola.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Åh deilig! Du har altså telefonen på mandag?

 

Jeg bestilte natt til mandag om jeg husker rett. Altså etter tolv, men likevel. Merkelig at du har fått sendt og ikke jeg... håper all min bekymring viser seg å være vås, og at telefonen er pakket og klar, men bare ikke sendt ut av butikken.

Blir sendt på rundtur nordover siden jeg ikke bor hjemme så det blir nok i slutten av uka. Bah, vil ha den nå!

Lenke til kommentar

Du har den i alle fall, i motsetning til oss som sitter og ikke aner når den muligens kan komme på lager. For alt jeg vet kommer den inn til butikken på hjørnet på mandagen, eller jeg må vente til uti neste måned igjen.

 

:(

 

 

Min teori: når varene kom fra Nokia til Telenors nettbutikk sent på fredag, ble alle de rosa telefonene liggende underst etter registrering mot kjøperlista, og dermed fikk de ikke sendt dem avgårde, så da må de ta det på mandag og jeg er en happy camper på tirsdag.

 

Dette er nå fact i min verden. Og det er ganske bra :) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...