Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Kjøpte min på Byporten i dag. De fikk inn 100stk. 30 var på venteliste.

 

Overrasket over at Ovi Suite ikke funker med den....for nå er jeg neimen ikke sikker på hvordan jeg skal få lastet nedkart til Nokia Maps. Prøvde noe intern funksjon i programmet med det hang seg sa tlf.

 

Noen som har noen tips?

 

Usikker på om Ovi suit må komme med en oppdatering, eller om det er meningen at den ikke skal funke med N9.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest at at de skal vises i notifications vinduet, men har enda til gode og se det, tross alle videoene jeg har sett av den. Har sett omtrent alt annet der, så regner med at en så basic ting som kalender events må jo være med.

 

Events for social networking feeds and notifications for calls, texts, calendar events, etc.

http://conversations.nokia.com/2011/06/21/introducing-the-nokia-n9-all-it-takes-is-a-swipe/?mobile

Lenke til kommentar

Hei,

 

Til dere som har bestilt N9 og venter på denne.

 

Som vi ofte opplever er det noe begrensede leveranser i begynnelsen når en leverandør lanserer et nytt flaggskip, samtidig som etterspørselen etter slike terminaler også er ekstra store i begynnelsen. Det er mange land og operatører som ønsker å være fremst i køen, og dermed må leverandøren gjøre en fornuftig fordeling av tilgjengelige volumer. Men vi skal få kontinuerlige leveringer hver uke, og gjør hva vi kan for at dere alle skal få deres N9 innen kort tid.

 

Antar forøvrig at enkelte forhandlere fortsatt kan ha et begrenset lager av N9 tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Til dere som har bestilt N9 og venter på denne.

 

Som vi ofte opplever er det noe begrensede leveranser i begynnelsen når en leverandør lanserer et nytt flaggskip, samtidig som etterspørselen etter slike terminaler også er ekstra store i begynnelsen. Det er mange land og operatører som ønsker å være fremst i køen, og dermed må leverandøren gjøre en fornuftig fordeling av tilgjengelige volumer. Men vi skal få kontinuerlige leveringer hver uke, og gjør hva vi kan for at dere alle skal få deres N9 innen kort tid.

 

Antar forøvrig at enkelte forhandlere fortsatt kan ha et begrenset lager av N9 tilgjengelig.

 

Kan du gjette på når dere får inn 64 gb- versjonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

 

Til dere som har bestilt N9 og venter på denne.

 

Som vi ofte opplever er det noe begrensede leveranser i begynnelsen når en leverandør lanserer et nytt flaggskip, samtidig som etterspørselen etter slike terminaler også er ekstra store i begynnelsen. Det er mange land og operatører som ønsker å være fremst i køen, og dermed må leverandøren gjøre en fornuftig fordeling av tilgjengelige volumer. Men vi skal få kontinuerlige leveringer hver uke, og gjør hva vi kan for at dere alle skal få deres N9 innen kort tid.

 

Antar forøvrig at enkelte forhandlere fortsatt kan ha et begrenset lager av N9 tilgjengelig.

 

Kan du gjette på når dere får inn 64 gb- versjonen?

 

Edit: Og til dere som fikk telefonen idag. Hva er dommen så langt? Like fin som på bildene?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Til dere som har bestilt N9 og venter på denne.

 

Som vi ofte opplever er det noe begrensede leveranser i begynnelsen når en leverandør lanserer et nytt flaggskip, samtidig som etterspørselen etter slike terminaler også er ekstra store i begynnelsen. Det er mange land og operatører som ønsker å være fremst i køen, og dermed må leverandøren gjøre en fornuftig fordeling av tilgjengelige volumer. Men vi skal få kontinuerlige leveringer hver uke, og gjør hva vi kan for at dere alle skal få deres N9 innen kort tid.

 

Antar forøvrig at enkelte forhandlere fortsatt kan ha et begrenset lager av N9 tilgjengelig.

 

 

 

Kan du gjette på når dere får inn 64 gb- versjonen?

 

Edit: Og til dere som fikk telefonen idag. Hva er dommen så langt? Like fin som på bildene?

 

Ja telefonen er MEGET fin:)Litt uvant da man er vant til ios og android.Men til nå har det ikke hvert noe negativt.Noe dere lurer på så er det bare og spørre.For dere som er lei av og vente har de ca 70stk igjen(låste og ikke låste) på nokia store på byporten.

Endret av abil
Lenke til kommentar

Ja telefonen er som på bildene. Eneste aberet er at jeg enda ikke vet hvordan jeg setter browserens user agent til desktop.

 

har testet voice recorder, at den tar opp når du sveiper vekk programmet, which is nice.

 

Ellers er det en fin screenshotapp som enkelt og greit heter "screenshot".

 

fint tips jeg fikk fra TMO folkene ang keyboardet: tastaturet er multitouch, så holder du nede symbolknappen med venstrehånda og tykker tegn med høyrehånda, for så å slippe symbolknappen igjen reverteres du tilbake til qwerty-tastaturet kjapt og greit. Veldig greit for vanlige tegn som feks utropstegn og spørsmålstegn.

 

If that makes any sense at all.

Lenke til kommentar
Overrasket over at Ovi Suite ikke funker med den....for nå er jeg neimen ikke sikker på hvordan jeg skal få lastet nedkart til Nokia Maps. Prøvde noe intern funksjon i programmet med det hang seg sa tlf.

Det er en video tidligere i denne tråden i et sett av fire fra Nokia Australia hvor det blir vist.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1373428&view=findpost&p=18368980

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Hei,

 

Til dere som har bestilt N9 og venter på denne.

 

Som vi ofte opplever er det noe begrensede leveranser i begynnelsen når en leverandør lanserer et nytt flaggskip, samtidig som etterspørselen etter slike terminaler også er ekstra store i begynnelsen. Det er mange land og operatører som ønsker å være fremst i køen, og dermed må leverandøren gjøre en fornuftig fordeling av tilgjengelige volumer. Men vi skal få kontinuerlige leveringer hver uke, og gjør hva vi kan for at dere alle skal få deres N9 innen kort tid.

 

Antar forøvrig at enkelte forhandlere fortsatt kan ha et begrenset lager av N9 tilgjengelig.

 

Kan du gjette på når dere får inn 64 gb- versjonen?

 

Hei

 

Vi kan dessverre ikke bekrefte leveringstid på 64gb, eller om den i det hele tatt kommer til Norge i år.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar
Overrasket over at Ovi Suite ikke funker med den....for nå er jeg neimen ikke sikker på hvordan jeg skal få lastet nedkart til Nokia Maps. Prøvde noe intern funksjon i programmet med det hang seg sa tlf.

Det er en video tidligere i denne tråden i et sett av fire fra Nokia Australia hvor det blir vist.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1373428&view=findpost&p=18368980

 

Ah! Da var jeg inne på riktig sted før. Utfordringen er at den bare står og sier "Laster ned kartkatalog". Og til slutt står det nedlasting mislyktes. Prøv igjen.

 

Virker som om det er noe galt her. Enten på telefonen eller med tjenesten på nette. At den ikke er helt oppe og står.

 

Skjer dette med andre som har tlf? Gå inn på kart, gå inn på meny og velg Administrere kart. Ser du kart du har installert og får opp en liste over kart du kan laste ned?

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Jeg ser kart jeg har installert. På min er det norge, sverige, danmark, finland, og litt sånn snacks.

 

Hmmm... da er spm om det er noe galt med min tlf, eller bare en bug et sted.

 

Hvor kjøpte du din? Hvilken farge?

 

Min er kjøpt på Byporten og er ulåst tlf med Chess abo. Er din Telenor?

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Min er ulåst, svart farge. kjøpt via telenor.

 

Når jeg går inn på maps kan jeg trykke på "..." og "Manage maps", så dukker det opp en liste med kart:

 

Denmark

Estonia

Finland

Iceland

Latvia

Lithuania

Norway

Sweden

 

Når jeg så trykker på menyknappen nede i høyre hjørne kommer valgene:

 

Add maps

Check for updates

Delete all maps

 

 

Men du; hadde de den magenta versjonen inne? Og hva betalte du?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...