Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

De VET ikke på 09000 hvorvidt de har flere på lager. Ringer mandag til lageret og spør. Hvis de har klart å funke det opp med min bestilling blir jeg enraged. Snakk om mulig levering til telehuset den tredje, men mulig det ikke blir før femtende og mulig første levering blir kun den sorte varianten...

ringte enda til 09000 OG kjedehuset igår for å få bestillinga i orden, men de kunne ikke ordne, jeg fikk bare vente til systemet var oppdatert. og nå er de selvsagt fri.

bestille likegodt begge fra cdon eller no om de ikke får fikset en telefon til meg av denne leveransen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så om jeg forstår dere rett, så har de ikke klart å holde at telefonen skulle være på lager og sendes i går? Jeg har heller ikke fått noen sendingsbekreftelse.

 

Jo, men de har tydeligvis gått tom. Flere fikk bekreftlse i går (inkludert meg), men rett etterpå var de utsolgt.

Lenke til kommentar

Når bestilte du din?

 

Selv bestilte jeg mandag 26. Og jeg fikk ikke epost om at telefonen ble sendt i går. Fikk ordrebekreftelse såklart, og simkortet er kommet, men ikke sendingsepost i går.

 

 

Og med "når bestilte du din?" gjelder det både om du har fått sendt din og om du ikke har fått sendt din. Begynner lure på hva faen Telenor driver med.

 

Hvor vanskelig er det å sjekke at "ok, vi får 800 N9 på fredag, og 780 er bestilt allerede, kanskje vi bør legge ut en counter på nettsida, eller eventuelt bare oppdatere nettsida når antall bestilte telefoner matcher antall telefoner vi får inn på fredag".

 

Jesus fucking christ jeg blir å rive hauet av stakkaren på supporttelefonen på mandag hvis min bestilling ikke kom med.

 

Hvis de vil jeg skal vente til den tyvende bør de faenmeg slenge på noe kompensasjon.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Når bestilte du din?

 

Selv bestilte jeg mandag 26. Og jeg fikk ikke epost om at telefonen ble sendt i går. Fikk ordrebekreftelse såklart, og simkortet er kommet, men ikke sendingsepost i går.

 

 

Og med "når bestilte du din?" gjelder det både om du har fått sendt din og om du ikke har fått sendt din. Begynner lure på hva faen Telenor driver med.

 

 

Jeg bestilte min (svart) fredag 23. Og fikk e-post i går om at den var sendt. (Er i Stokke nå.) Så kan hende de tok i mot for mange bestillinger på forhåndssalget i forhold til det antallet telefoner de fikk inn.

Lenke til kommentar

Antageligvis. Det er jo crazy om de ikke har telling på antall devices inn kontra antall devices lovet ut da.

 

Digg at du iallefall får telefonen din :) !!!

 

Du har BARE med å poste hauger av videoer og screenshots og inntrykk når du har den i hånda på mandag/tirsdag ;) .

Lenke til kommentar

Kan legge ut masse om hvorfor jeg bestilte Magenta, men it all boils down til at jeg ser blå og svarte telefoner overalt, jeg har hatt svart n97, svart n900, svart/grå N8, svart SGS2, og ble mongo lei.

 

Liker at fargen popper såpass, og cyan frister ikke like mye.

 

Ja, mulig det var det. Får høre hva de har å si på mandag når jeg ringer dem.

Lenke til kommentar

Åh deilig! Du har altså telefonen på mandag?

 

Jeg bestilte natt til mandag om jeg husker rett. Altså etter tolv, men likevel. Merkelig at du har fått sendt og ikke jeg... håper all min bekymring viser seg å være vås, og at telefonen er pakket og klar, men bare ikke sendt ut av butikken.

 

Nå føler jeg forresten at jeg er den eneste som har bestilt meg rosa telefon for some reason :p .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Åh deilig! Du har altså telefonen på mandag?

 

Jeg bestilte natt til mandag om jeg husker rett. Altså etter tolv, men likevel. Merkelig at du har fått sendt og ikke jeg... håper all min bekymring viser seg å være vås, og at telefonen er pakket og klar, men bare ikke sendt ut av butikken.

 

Nå føler jeg forresten at jeg er den eneste som har bestilt meg rosa telefon for some reason :p .

skulle bestille en rosa til fruen :p men somsagt ble det bare rot med telenor.

dem skulle jo lagt inn antall tlf dem fikk, som hadde telt ned på hver bestilling.

fuckings dritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...