Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

 

Sendingen er ankommet St.Hanshaugen postkontor

03.10.2011 13:46, 0131 OSLO

Siste hentedato: 17.10.2011

 

Får stikke tidlig fra jobb:-)

 

Gratulerer! :)

 

Da burde min kunne hentes på Grønland. Fader...blir skuffa om jeg må vente til i morgen. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

 

Sendingen er ankommet St.Hanshaugen postkontor

03.10.2011 13:46, 0131 OSLO

Siste hentedato: 17.10.2011

 

Får stikke tidlig fra jobb:-)

 

Gratulerer! :)

 

Da burde min kunne hentes på Grønland. Fader...blir skuffa om jeg må vente til i morgen. :/

 

Ville vært rart om ikke din også dukket opp i dag. Posten er jo oppe en stund til. Kryss fingre:-)

Lenke til kommentar

f... ta telenor!!

 

Fikk hentet min Nokia n9, men får ikke låst opp operatørlåsen. Fikk innstruks om å taste inn en kode som begynner med #pw men problemet er at med Nokia N9 så får man ikke til å skrive "w" Man må trykke "*" fire ganger for å få "w" med en vanlig telefon. Dette fungere ikke med N9.

 

Fikk beskjed om at jeg ville få svar om to dager!!!

Lenke til kommentar

Såpass? Min skulle være det men var ikke det alikevel, husker jeg leste mye om det der når den kom.

 

Kjøpte på Telenor sin butikk på Mercur senteret i trondheim. De har 5 igjen og sender gjerne rundt i landet.

 

Telefonnummer: 81544765

 

Ring dem! De har 5 igjen. Go for it! Kun svart tho.

Lenke til kommentar

Protip:

 

Det er ingen operatørlås.

 

 

Bare mong inn simkortet ditt så funker det.

 

 

de hadde samme greia med maemo5 og n900. den kan ikke operatørlåses, iirc.

 

OK, takk for tips!! Har allerede slengt litt dritt til Telenor kundeservice, men det fortjente de. Tror de virkelig at jeg har lyst til å vente i to dager før de får fingeren ut? De burde skjønne det at en som har forhåndsbestilt en telefon neppe slår seg til ro med å vente så lenge:-)

 

 

Får nå uansett ikke nett før i morgen siden jeg var så forbanna at jeg glemte helt å få koblet opp micro simkortet til nummeret mitt. De som skulle gjøre det stengte kundeservice klokken 17! :-( hmm, kanskje hvis jeg ringer netcom. hmm:-)

Lenke til kommentar

Såpass? Min skulle være det men var ikke det alikevel, husker jeg leste mye om det der når den kom.

 

Kjøpte på Telenor sin butikk på Mercur senteret i trondheim. De har 5 igjen og sender gjerne rundt i landet.

 

Telefonnummer: 81544765

 

Ring dem! De har 5 igjen. Go for it! Kun svart tho.

kjøpte du den uten abbonement? prisen hos dem?

Lenke til kommentar

Har du netcomabb? Du kan gå til en netcom-butikk og få det fikset tror jeg, eventuelt kjøpe et nytt microsim der på stedet.

 

Ringe Netcom, men de kunne ikke hjelpe meg. Kan jeg stikke innom hvilken som helst elektrobutikk som fører Netcom produkter og så micro sim av dem? Kanskje jeg bare skulle tatt en tur på Nokia store på byporten. De selger vel for Netcom også?

Lenke til kommentar

 

Takker for hjelpen!! Stikker innom Netcom på oslocity tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...