Gå til innhold

Flere skyttere i Utøya-massakren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjernet all lyd av skyting, de medgir t.o.m skamløst at de har fjernet det.

 

 

Syyyyyykt.

 

Jeg vil ha RAW utgave av dette klippet. Stor kudos til den som greier å frembringe det.

 

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/22-juli-terror-oslo-og-utoya/lydloggene-fra-utoeya-hoer-politiets-forvirring-3731959.html

Her kan du høre 5 raske skudd da er ABB ved hovedhuset på landsiden av øya.

 

Og det er helt normal takt med halvauto 9mm (i mine ører).

Tror det er med pistolen , takten vil kunne være enda høyere med rifle i 223.

Du kan skyte så raskt som det du klarer å klikke med pekefingeren.

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar

Jepp. Kan godt være fra handvåpen dette. Hørte også de 3 skuddene fra det andre famøse "Detta veit dere godt om, ta å trekk ut" klippet samt ytterligere 3 skudd i amatørvideoen som ble tatt opp i Utvika. Så da har vi 8 skudd fra Utvika og 3 fra den andre, totalt 11 skudd som alle har vanlig skuddtakt forenelig med semi auto.

 

Men fortsatt så synes jeg noe stinker, jeg synes alt det som ble filmet fra Utvika kan offentliggjøres og jeg kjøper ikke noen følelsesmessig ladet unnskyldning for å ikke gjøre det.

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Men fortsatt så synes jeg noe stinker, jeg synes alt det som ble filmet på Utvika kan offentliggjøres og jeg kjøper ikke noen følelsesmessig ladet unnskyldning for å ikke gjøre det.

 

At du synes det er greit, betyr ikke at det er greit for alle andre ...

 

Bedre å sensurer litt, fremfor å legge sten til byrden for de som ikke tåler alle detaljer, og det synes jeg.

Lenke til kommentar

Løsningen er ganske enkelt at dere barn da kan holde dere på disney.no og så kan vi voksne ta stilling til om psyken vår greier å høre skuddtakten fra noen våpen på avstand.

Jepp. Problemet er bare at sannheten ikke er velkommen her, ettersom alle kritiske røster blir sensurert og slettet. Dermed kan du og alle andre få fortsette med myndighetsgodkjent diskusjon i fred.

Men fortsatt så synes jeg noe stinker, jeg synes alt det som ble filmet fra Utvika kan offentliggjøres og jeg kjøper ikke noen følelsesmessig ladet unnskyldning for å ikke gjøre det.

Som konspirasjonsteoretiker vil du til en hver tid synes den offentlige godtatte versjonen stinker. Derfor vil du alltid mistenke at det ligger en ukjent hemmelighet bak. Uansett om det er Utøya eller noe annet tema.

Endret av Griffar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste beviset for at det ikke kan være flere skyttere : (litt flåsete kansje men er nok litt sant)

 

- Hadde det vært antydning til fnugg av misstanke så ville politiet kastet seg over denne muligheten og vinklet den til sin fordel. Spesielt nå som det stormer litt rundt dem.

De kunne brukt denne vinklingen til sin fordel for å bortforklare hvorfor de "somlet".

 

Men jeg tror selv deres ekspertise tilsier at dette er helt på viddene.

 

Og tenker man litt logisk så :

En slik aksjon vil ikke kunne bli utført av mer enn en siden du må være helt spesielt psykisk gal og ha en helt feil oppfattning av hverdagen for å kunne klare å planlegge/tenke ut og faktisk klare å gjennomføre det uten å bli avslørt eller fatte at dette ikke stemmer.

Det finnes heldighvis ikke 2 slike.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp. Kan godt være fra handvåpen dette. Hørte også de 3 skuddene fra det andre famøse "Detta veit dere godt om, ta å trekk ut" klippet samt ytterligere 3 skudd i amatørvideoen som ble tatt opp i Utvika. Så da har vi 8 skudd fra Utvika og 3 fra den andre, totalt 11 skudd som alle har vanlig skuddtakt forenelig med semi auto.

 

Men fortsatt så synes jeg noe stinker, jeg synes alt det som ble filmet fra Utvika kan offentliggjøres og jeg kjøper ikke noen følelsesmessig ladet unnskyldning for å ikke gjøre det.

 

Du burde sett litt mer i hverdagen tror jeg.

Har du sett alvorlig skadde i virkeligheten, eller virkelige skader etter skyting?

 

Å se en skrekkfilm eller en krigsfilm på TV er annerledes enn å oppleve ting i virkeligheten.

Skulle du være helt følelsesmessig kald i forhold til andres følelser og lidelser bør du oppsøke psykolog. Det er ikke bra å ikke føle empati. Da mister du vurderingsevnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi snakker forøvrig om et videoklipp som er filmet fra Utvika 600 meter i fra Utøya hvor det veldig tvilsomt er noe gore å se ut i fra det som er publisert i stykker å bedømme.

 

Jeg må si at det sier sitt at du tror det ikke finnes flere enn en psykopat i det norske samfunnet, jeg kan telle flere hundre bare her på diskusjon.no.

 

:roll:

Lenke til kommentar

Vi snakker forøvrig om et videoklipp som er filmet fra Utvika 600 meter i fra Utøya hvor det veldig tvilsomt er noe gore å se ut i fra det som er publisert i stykker å bedømme.

 

Jeg må si at det sier sitt at du tror det ikke finnes flere enn en psykopat i det norske samfunnet, jeg kan telle flere hundre bare her på diskusjon.no.

 

:roll:

 

ABB sine handlinger tyder ikke på at han er en psykopat, da han handlet ut fra det han i det han anså som samfunnets beste interesse i misforstått selvoppofrelse.

 

Han var i alle fall paranoid, noe jeg vet at det finnes mange her på forumet som er.

 

Det er også mange psykopater her på forumet.

Mennesker uten empati, mennesker som ikke evner å forstå at andre mennesker er redde for å dø, at de fleste mennesker ikke ønsker å skade andre eller at de fleste mennesker ikke er egoistiske idioter.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Vi snakker forøvrig om et videoklipp som er filmet fra Utvika 600 meter i fra Utøya hvor det veldig tvilsomt er noe gore å se ut i fra det som er publisert i stykker å bedømme.

 

Jeg må si at det sier sitt at du tror det ikke finnes flere enn en psykopat i det norske samfunnet, jeg kan telle flere hundre bare her på diskusjon.no.

 

:roll:

 

Oi. flere hundre. :new_woot: Må ikke telle deg selv mer enn en gang da. Kansje du er skitzofren ?

100 personligheter og alle er empatiløse psykopater ? :tease:

Nei jeg tror ikke det finnes flere som er kapable til å samtidig være så vekk i huet og alikevel planlegge og utføre noe slikt.

Mange psykopater og gærninger, men de som bestemmer seg for å begå massedrap er gjerne så lost at de ikke klarer hverdagslige ting en gang, eller er synlig gale og blir oppdaget.

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar

Du har kanskje hørt om en liten hendelse kalt ellevte september? Uavhengig av hvem som utførte det så er det nødt til å være flere som er enige om målet. Kanksje du har hørt om krig før også hvor mennesker i grupper gjør de mest forferdelige ting mot hverandre?

 

At du ikke kan tro noe er ikke argument for noe som helst.

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar

Kanskje noen heller vil være behjelpelig med å skaffe hele videoen fra Utvika?

 

Den er jo trossalt nødt til å være tilgjengelig i sin uherpede form mtp alle nettavisene som har tilgang på den og har offentliggjort sine egne bruddstykker av den som avviker fra hverandre.

 

F.eks så kunne man jo ikke høre 3 av skuddene i VGTVs utgave som man kunne i TV2s utgave.

Lenke til kommentar

den-norske-frimurerorden-logo.png

 

Jeg holder en knapp på disse siden de som utførte dette må ha hatt medhjelpere i politiet, presse og media, rettsvesen, militæret og regjeringen.

 

Det er jo også noe spesielt at PST erklærer at "konspirasjonsteoretikere" og muslimer er det som utgjør fiendebildet når det i følge deres egen "etterforskning" var en militant frimurer som utførte alle drapene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...