Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 hours ago, ex-jordbærplukker said:

 

jeg har ingen fiender, det er ikke noe å være redd for

Yoda er fin, men er mer sånn "new age buddhist".

Den historiske Buddha hadde ingen fiender, alle likte ham selv om noen misoppfattet ham. I våre moderne tider så har vi buddhistene noen fiender som ønsker å fjerne Buddha fra denne planeten. Men dette klarer dem ikke, fordi noen ting er umulig. Du har rett i at dem ikke er noe å være redde for, men dem er svært plagsomme så det er bare å forberede deg du også, hvis du vil kalle deg buddhist.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

> Jeg vil bli sånn buddist monk

Hvorfor ikke? Men jeg er ikke sjefen din, jeg. Du må bestemme det selv.

Buddhister har lov å tjene penger, men dem på videoen din er falske munker som vil sverte Dalai Lama, fordi han er en ekte VIP (very important person). Dem er bare noen misunnelige idioter, så glem dem...

Lenke til kommentar
On 12/26/2020 at 2:14 AM, odysseus said:

Den historiske Buddha hadde ingen fiender, alle likte ham selv om noen misoppfattet ham. I våre moderne tider så har vi buddhistene noen fiender som ønsker å fjerne Buddha fra denne planeten. Men dette klarer dem ikke, fordi noen ting er umulig. Du har rett i at dem ikke er noe å være redde for, men dem er svært plagsomme så det er bare å forberede deg du også, hvis du vil kalle deg buddhist.

Det holder nå, jeg prøver ikke å konvertere noen ved hjelp av makt. Jeg vil bare vise et eksempel på noen av disse svært plagsomme menneskene, som er plagsomme uansett om du er buddhist eller ikke. Disse folkene kommer fra dette såkalte "hælvete" = mentalsykehuset.

Endret av odysseus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...
On 1/28/2021 at 1:04 PM, ex-jordbærplukker said:

@odysseus du sier mitt forbilde er fake monk mens du selv sprer usanne rykter om andre, du er ikke så mye bedre enn han jetset monken. uansett jeg respektrer dine meninger og at folk er forskjellige, dette er en del av naturlig variasjoner

Jeg kaster meg inn i debatten. Yoda er ikke fake munk, men virkeligheten er ikke alltid som på film. Er det Dalai Lama som er jet set munken din?

Hva slags rykter mener du? Jeg har lest hele tråden og jeg finner ingen som har vært slem mot deg.

Du er avslørt som satanist og hele forumet forstår det, det er derfor du er Så Sur. Bare stikk, snørrunge.

Endret av aig
det tok litt tid å gjennomskue jordbærplukkeren
Lenke til kommentar
15 hours ago, aig said:

Er det Dalai Lama som er jet set munken din?

 

Hva er problemet, egentlig? Du kan godt klage på Dalai Lama, for han er ikke lederen for alle buddhistene i verden. Men han er en levende vismann selv om han ikke er fullstendig opplyst, akkurat som Yoda.

Lenke til kommentar
4 hours ago, aig said:

Hva er problemet, egentlig? Du kan godt klage på Dalai Lama, for han er ikke lederen for alle buddhistene i verden. Men han er en levende vismann selv om han ikke er fullstendig opplyst, akkurat som Yoda.

Bare slapp av, Dalai Lama har oversikten han også, så han er orientert om Satan Sjøl.

Lenke til kommentar
odysseus skrev (På 2020-12-28 den 0.59):

> Jeg vil bli sånn buddist monk

Hvorfor ikke? Men jeg er ikke sjefen din, jeg. Du må bestemme det selv.

Buddhister har lov å tjene penger, men dem på videoen din er falske munker som vil sverte Dalai Lama, fordi han er en ekte VIP (very important person). Dem er bare noen misunnelige idioter, så glem dem...

Det shintoistiske Japan er et godt eksempel på det. Indoktrinerte japanske soldater så det som den høyeste ære å gi sitt liv for keiseren den høyeste shintoguddommen. Under den annen verdenskrig døde cirka halvannen million japanske i kamp, så godt som hver eneste en av dem så det som en vanære å overgi seg. Etter japans nederlag ble keiser Hirohito tvunget til å frasi seg sin guddommelighet. 

Det at shintoismens innflytelse ble svekket har også i de senere år gjort det mulig for over 200 000 japanere, de fleste tidligere shintoister og buddhister å bli innviede og døpte tjenere for den suverene herre, Jehova.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, ikkesidet said:

ja Jehova Gud og hans sønn Jesus og ikke være venn med verden og driver ikke med politikk. Kun Bibelen

Da har vi noe til felles. Buddhister har fått beskjed om å ikke elske verden og ikke bli politiker. Men det er lov med vanlig, normal, sivilisert vennlighet uten å grave i folks innerste hemmeligheter.

Lenke til kommentar
aig skrev (1 time siden):

Da har vi noe til felles. Buddhister har fått beskjed om å ikke elske verden og ikke bli politiker. Men det er lov med vanlig, normal, sivilisert vennlighet uten å grave i folks innerste hemmeligheter.

 De representanter og tjenestemenn som arbeider ved FN tilhører forskjellige av verdens religioner for eksempel muslimer, buddhismen og kristenhetens religioner. Det er en fryktelig skjebne son venter på den babyloniske religions verdensrike ( Falske religioner) Flertallet av medlemsnasjonene i denne organisasjonen ( dyret ) som hun stoler på vil beskytte og frelse henne, vil derfor ikke reddde henne når den tid kommer da Jehova skal fullbyrde sin dom over henne.

Babylon den store ( Falske religioner ) må betale dyrt for alle sine religiøse forbrytelser, sine vederstyggeligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...