Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Dette minner forøvrig om 9/11 og den kvinnelige reporteren fra BBC som på en direktesending fra New York sa at building 7 hadde rast sammen, mens vi kunne se bak ryggen hennes at building 7 fremdeles sto der.

Building 7 (salomon brothers building) raste sammen ca 20 min. etter sendingen.

 

Dette er fordi de bruker en pålagt bakgrunn i en del nyhetssaker. Altså, reporteren er i New York, men befinner seg i studio der de viser opptak i bakgrunn for å gi seerne en "bedre" opplevelse. Vanlig praksis.

 

 

Det ville være en stor fordel om du leste gjennom mine innlegg og så på dokumentasjonen eg legger ut før du begynner med dine vanlig hånlige bemerkninger og forsøk på å latterliggjøre meg.

 

Nyhetsklippet var en direktesending fra New York.

sendingen var direkte, bildet i bakgrunn har delay. bygget hadde rast, men filmen i bakgrunn var filmet før dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Siden folk flest nå roper på mer kotroll og overvåking pga falsk flagg aksjonene i Oslo, så kan vi antakelig nå regne med at forsvaret begynner å patruljere i gatene ved innbilte "kriser" med rett til å arrestere folk, slik de allerede gjør i USA.

Når nå prinsippet om at alle er skyldige inntil det motsatte er bevist blir innført med DLD til våren, så kan dette bli ganske "interessant"

 

I fjor vår da PST sjefen gikk ut og advarte mot "soloterrorister" så skrev jeg at nå vil vi snart få en eller flere slike hendelser med en enslig terrorist,vi fikk aksjonene i Oslo og på utøya 22 juli. Og etter 22 juli skrev jeg at vi vil få flere slike hendelser, dette er bare begynnelsen.

Mao jeg regnet av forskjellige grunner med at vi ville få flere slike falsk flagg aksjoner i statlig regi for å overbevise folket om nødvendigheten av mer statlig overvåking og kontroll.

 

Nå viser det seg at "forsvarsminister" Espen Barth Eide også regner med at vi vil få flere slike falsk flagg aksjoner, for han sier dette

" Vi kommer til å få kriser igjen, de vil ikke bli 22. juli nummer to. Det kommer til å se annerledes ut, og da må vi være forberedt"

Sjefen for PST regner også med at vi får flere slike hendelser.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Folg-22-juli-horingen-fra-Stortinget-fra-minutt-til-minutt-6743926.html#.Txa4b6Vs7Sc

 

Og de vet vel hva de snakker om siden de selv er med på planleggingen av slike aksjoner. Om de ikke hadde vært med på planleggingen, så ville de vel heller ikke "regne med" flere slike aksjoner.

Og utalelser som den Espen Barth Eide kom med ville slett ikke passet inn om det ikke var slik at han vet at det planlegges flere slike aksjoner.

For hvordan kan han ellers vite at vi vil få flere slike aksjoner ?

Og hvordan kan han ellers vite at de ikke vil bli som 22 juli men se annerledes ut ?

 

Dette er ennå bare begynnelsen, men fremgangsmåten for å få folket til å akseptere stadig mer overvåking og kontroll er så langt ganske lik opplegget i USA.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden folk flest nå roper på mer kotroll og overvåking pga falsk flagg aksjonene i Oslo, så kan vi antakelig nå regne med at forsvaret begynner å patruljere i gatene ved innbilte "kriser" med rett til å arrestere folk, slik de allerede gjør i USA.

Når nå prinsippet om at alle er skyldige inntil det motsatte er bevist blir innført med DLD til våren, så kan dette bli ganske "interessant"

 

I fjor vår da PST sjefen gikk ut og advarte mot "soloterrorister" så skrev jeg at nå vil vi snart få en eller flere slike hendelser med en enslig terrorist,vi fikk aksjonene i Oslo og på utøya 22 juli. Og etter 22 juli skrev jeg at vi vil få flere slike hendelser, dette er bare begynnelsen.

Mao jeg regnet av forskjellige grunner med at vi ville få flere slike falsk flagg aksjoner i statlig regi for å overbevise folket om nødvendigheten av mer statlig overvåking og kontroll.

 

Nå viser det seg at "forsvarsminister" Espen Barth Eide også regner med at vi vil få flere slike falsk flagg aksjoner, for han sier dette

" Vi kommer til å få kriser igjen, de vil ikke bli 22. juli nummer to. Det kommer til å se annerledes ut, og da må vi være forberedt"

Sjefen for PST regner også med at vi får flere slike hendelser.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Folg-22-juli-horingen-fra-Stortinget-fra-minutt-til-minutt-6743926.html#.Txa4b6Vs7Sc

 

Og de vet vel hva de snakker om siden de selv er med på planleggingen av slike aksjoner. Om de ikke hadde vært med på planleggingen, så ville de vel heller ikke "regne med" flere slike aksjoner.

Og utalelser som den Espen Barth Eide kom med ville slett ikke passet inn om det ikke var slik at han vet at det planlegges flere slike aksjoner.

For hvordan kan han ellers vite at vi vil få flere slike aksjoner ?

Og hvordan kan han ellers vite at de ikke vil bli som 22 juli men se annerledes ut ?

 

Dette er ennå bare begynnelsen, men fremgangsmåten for å få folket til å akseptere stadig mer overvåking og kontroll er så langt ganske lik opplegget i USA.

 

Hvordan kan politiet vite at vi vil få flere lovbrudd i Oslo, om det ikke er de selv som står bak?

 

Selvfølgelig regner Barth Eide med at vi får flere kriser. Det er vell ingen som tror at vi skal gå gjennom de neste hundre å ruten å se en eneste krise? Alt fra katastrofer knyttet til være, til terrorisme osv. vil antagelig hende flere ganger. Han regner dog ikke med at det blir tilsvarende 22. Juli fordi dette stod i en særstilling og fordi man har truffet tiltak for å bedre beredskapen.

 

Såklart, om man absolutt vil lese en kjempekonspirasjon ut av dette klarer man det jo. Men å få seg til å tro at representanter for den onde jødekonspirasjonen uttaler seg til aftenposten og indirekte sier at han har planlagt nye terroraksjoner blir for drøyt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sukk... Jeg er så lei av fanatister som MÅ se konspirasjoner overalt. Hvis de finner en edderkopp antar de at det er fluene som står bak. Jeg vet ikke om de syntes det er morsomme å provosere eller om de faktisk lider av en sykdom, men jeg vil ikke ha de i livet mitt.

 

 

Opp gjennom hele historien har myndgheter drevet med slike falsk flagg aksjoner for å få det som de vil, og for å kontrollere folket.

 

Hvorfor føles det da så utrolig for mange i dag at myndighetene kan gjøre det samme nå ?

Lenke til kommentar

Problemet med konspirasjonsteoretikere.

 

Ja, noen konspirasjoner KAN være sanne, eller de kan ha noen aspekter som er sanne.

 

Problemet er at de som driver å graver seg ned i konspirasjonsteorier, syns liksom det ikke er nok med at F.eks politiker-eliten i Europa er ute etter å opprette et "europeisk sovietunion". Neida, de vil også påstå at de blir kontrollert av jødene, eller er utenomjordiske øgler, eller noe annet sprøtt.

Da forsvinner all støtte fra intelligente personer, og konspirasjonene blir ledd av. Hadde de heller fokusert på de konspirasjonsteoriene som er realistiske, kunne man sikkert hatt lange og interessante diskusjoner rundt det.

Lenke til kommentar

Ja, hører du sier dette, men du sa også at jødene kontrollerte Anders Breivik med fjernkontroll, så jeg føler ikke noe stort behov for å faktisk bruke tid og energi på deg.

 

Hvorfor kan du aldri være ærlige og kommentere innleggene og svare på spørsmål istedenfor å komme med fordekte personangep og forsøk på latterliggjøring av dem som ikke er like naiv og kunnskapløs som du selv er ?

 

Jeg har aldri påstått at "jødene kontrollerte Anders Breivik med fjernkontroll"

Jeg har sagt at han var under mind control, og det er noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, hører du sier dette, men du sa også at jødene kontrollerte Anders Breivik med fjernkontroll, så jeg føler ikke noe stort behov for å faktisk bruke tid og energi på deg.

 

Hvorfor kan du aldri være ærlige og kommentere innleggene og svare på spørsmål istedenfor å komme med fordekte personangep og forsøk på latterliggjøring av dem som ikke er like naiv og kunnskapløs som du selv er ?

Fordi du ikke er relevant for meg. Du er gal. Jeg ser på deg som fullstendig gal, og jeg diskuterer ikke rasjonelt med gale mennesker. Da kan jeg like gjerne snakke til meg selv.

 

Jeg har aldri påstått at "jødene kontrollerte Anders Breivik med fjernkontroll"

Jeg har sagt at han var under mind control, og det er noe annet.

 

Mind control, fjernkontroll, vaskemaskin, hvem faen bryr seg. Du tok feil. Igjen. Såvidt jeg vet har du aldri hatt rett, så for min del kan du spy ut profetier alt du vil; du er irrelevant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, hører du sier dette, men du sa også at jødene kontrollerte Anders Breivik med fjernkontroll, så jeg føler ikke noe stort behov for å faktisk bruke tid og energi på deg.

 

Hvorfor kan du aldri være ærlige og kommentere innleggene og svare på spørsmål istedenfor å komme med fordekte personangep og forsøk på latterliggjøring av dem som ikke er like naiv og kunnskapløs som du selv er ?

Fordi du ikke er relevant for meg. Du er gal. Jeg ser på deg som fullstendig gal, og jeg diskuterer ikke rasjonelt med gale mennesker. Da kan jeg like gjerne snakke til meg selv.

 

Jeg har aldri påstått at "jødene kontrollerte Anders Breivik med fjernkontroll"

Jeg har sagt at han var under mind control, og det er noe annet.

 

Mind control, fjernkontroll, vaskemaskin, hvem faen bryr seg. Du tok feil. Igjen. Såvidt jeg vet har du aldri hatt rett, så for min del kan du spy ut profetier alt du vil; du er irrelevant.

 

Fordi jeg følger med på hva som skjer,tenker selv og har kunnskap om historie og ikke stoler blindt på de såkalte myndighetene, så mener du altså at jeg er gal !?

 

Vel, det var jo tross alt en liten fremgang at du klarte å tenke såpass at du klarte å finne frem til det norske ordet og ikke bare automatisk brukte det engelske slik du og andre her har gjort før, så da er det vel muligens litt håp for deg også.

 

Om du forsetter å forbedre dine evner til å tenke selvstendig så vil du nok kanskje om ikke lenge oppdage at jeg nok hadde rett likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...