Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

 

ABB er nok ikke nasjonalsosialist, men han er fra det ekstreme høyre som også nazismen var. Både nazistene og ABB så det legitimt å drepe sosialister, eller i dette tilfellet sosialdemokrater. Naziene snikmordet en drøss venstrepolitikere før 2verdenskrig og iløpet av den..

 

 

ABB var en syndebukk som sosialistene brukte bla for å fremme sosialismen, og han var under "mind control"

Denne teknologien for å manipulere folk, og "fjernstyre" dem, har eksistert siden 50 årene.

 

Han var ikke noen "høyreekstrmist" fordi ordet "høyreekstremist" er et av flere ord som er oppfunnet sv sosialister for å sverte alle som ikke er enig med dem selv, og selvsagt også for å skjule at de eneste ekstreme er sosialistene selv.

Ekstremisme forutsetter en ideologi, og det fins ikke noen annen ren ideologi enn sosialismen.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du har ikke helt rett i det du nevner her, den tyske nasjonalsosialismen plasserer seg langt til det ekstreme høyre.

 

Hatet mot de "svake" av folket, såkalt barmhjertighetsdrap og lignende gjør at de plasserer seg til det ekstreme høyre.

 

Vanlig høyreside mener man ikke skal gi trygd eller mindre trygd til syke og svake.

 

Nazismens ekstreme høyreside derimot mente at man rett og slett skulle drepe de syke og svake...

 

En ganske stor forskjell.

 

 

Til informasjon så het Hitlers parti NSDAP, Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei. Tidligere hette partiet Deutsche Arbeiterpartei. Vet ikke hvor god man må være i tysk for å oversette tittelen til norsk... hva får man da?

 

Jeg synes det er litt for enkelt å sette alle fæle folk opp gjennom historien i båsen "høyreekstrem".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det finnes mange forskjellige retninger innen høyreekstreme, feks finnes det godt med høyreekstreme jøder i Israel, men de er ikke for utrydning av seg selv(jøder), men for utrydning av palestinerne.

 

Det vi kaller ekstrem(isme), til høyre eller til venstre er som regel når de legitimerer drap av sine motstandere eller folkegrupper.

 

Et eksempel er ABBs drap av politiske ungdommer eller bombingen av regjeringskvartalet.

 

ABB sitt syn om det nå var pga utilregnelighet eller ei er høyre-ekstremt.

 

Nå bløffer du litt ;) For de fins ingen forskjellige "retninger" av høyreekstreme, for det fins heller ingen "høyreekstreme" Dette er et ord sosialistene har funnet opp i håp om å "skremme" sine meningsmotstandere til taushet.

Det fins heller ingen høyreekstreme i Israel, men det fins mange religiøse jøder, og det fins mange ekstreme sosialister. Og det er ikke noe rart, for det var jødene som skapte sosialismen.

http://www.come-and-hear.com/dilling/chapt11.html

 

Og når det gjelder å utrydde araberne i palestina, så gjør jødene dette fordi det står i talmud at alle ikke-jøder er dyr i menneskeskikkelse, som kun er skapt for å tjene jødene. Om jødene finner ut at de ikke har bruk for dem, så kan de slaktes.

Talmud sier også at all eiendom disse ikke-jødene har, tilhører den første jøde som gjør krav på den.

 

Dette er noe alle jøder lærer på skolen og i synagogene.

 

http://coteret.com/2009/11/09/settler-rabbi-publishes-the-complete-guide-to-killing-non-jews/

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Behring Breiviks plan for å angripe SKUP konferansen var å kle seg ut som brannmann og komme inn med flammekaster, montert gjennom et skuddsikkert skjold. Håndgranater skulle skape kaos og så skulle han sprøyte flammer rundt i lokalet. De som overlevde, sterk forbrent, ville fungere som skrekk og advarsel til andre venstrevridde journalister.

 

Tror du på disse fantasifulle påstandene ?

Lenke til kommentar

Behring Breiviks plan for å angripe SKUP konferansen var å kle seg ut som brannmann og komme inn med flammekaster, montert gjennom et skuddsikkert skjold. Håndgranater skulle skape kaos og så skulle han sprøyte flammer rundt i lokalet. De som overlevde, sterk forbrent, ville fungere som skrekk og advarsel til andre venstrevridde journalister.

 

Tror du på disse fantasifulle påstandene ?

Jeg mener å ha lest akkurat det samme i manifestet til Breivik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes mange forskjellige retninger innen høyreekstreme, feks finnes det godt med høyreekstreme jøder i Israel, men de er ikke for utrydning av seg selv(jøder), men for utrydning av palestinerne.

 

Det vi kaller ekstrem(isme), til høyre eller til venstre er som regel når de legitimerer drap av sine motstandere eller folkegrupper.

 

Et eksempel er ABBs drap av politiske ungdommer eller bombingen av regjeringskvartalet.

 

ABB sitt syn om det nå var pga utilregnelighet eller ei er høyre-ekstremt.

 

Nå bløffer du litt ;) For de fins ingen forskjellige "retninger" av høyreekstreme, for det fins heller ingen "høyreekstreme" Dette er et ord sosialistene har funnet opp i håp om å "skremme" sine meningsmotstandere til taushet.

Det fins heller ingen høyreekstreme i Israel, men det fins mange religiøse jøder, og det fins mange ekstreme sosialister. Og det er ikke noe rart, for det var jødene som skapte sosialismen.

http://www.come-and-...ng/chapt11.html

 

Og når det gjelder å utrydde araberne i palestina, så gjør jødene dette fordi det står i talmud at alle ikke-jøder er dyr i menneskeskikkelse, som kun er skapt for å tjene jødene. Om jødene finner ut at de ikke har bruk for dem, så kan de slaktes.

Talmud sier også at all eiendom disse ikke-jødene har, tilhører den første jøde som gjør krav på den.

 

Dette er noe alle jøder lærer på skolen og i synagogene.

 

http://coteret.com/2...lling-non-jews/

 

Dette var nytt. Så Nor-moskeen på Frogner ble bombet av et ord sosialistene har funnet opp? Og de som ble skadet i granatangrepene første mai 1979 fikk argumenter fyrt inn i kroppen? Hva med Blitzbombene? Ble de utført av spøkelset av Martin Tranmæl?

Lenke til kommentar

 

Vel du glemmer at sosialismen og sosialdemokratiet i Europa har gitt mange trygghet også. Hva har dette med korrupsjon å gjøre?

 

Alderstrygd, sosialtrygd, arbeidsledighetstrygd, uføretrygd er alle fra sosialdemokratiets vugge.

 

 

Jeg "glemmer" ikke noe. For dette er løgn, og noe som sosialistene urettmessig har tatt æren for.

Innføring av trygdesystemer begynte lenge før ap kom til makten i Norge, og det var en lang prosess over flere tiår, og ap hadde ikke noe mer ære for dette enn andre partier, selv etter at ap kom til makten.

http://no.wikipedia.org/wiki/Den_norske_velferdsstaten

 

Pensjonssystemet med pensjon for alle, som ble innført i 1967 ble innført av den første borgerlige regjering etter krigen. Sosialistene ville at pensjonsrettghetene skulle være bare for medlemmer i Lo.

Da pensjonssystemet ble opprettet, ble det avsatt et fond hvor pensjonene skulle spares opp ved månedlige trekk i lønna.

Dette fondet stjal ap neste gang de fikk regjering, og siden har ap bygget ned denne pensjonen ved stadige "pensjonsreformer"

 

Pensjonsfondet fra 1967 ville i dag vært større enn oljefondet om ikke ap hadde stjålet pengene.

 

 

Altså hvordan hadde værden vært om Adolf hitler og lignende ekstremhøyre hadde fått holde på?

Hitler var ikke noe "høyreekstremist"

Hitler var sosialist.

 

http://jonjayray.tripod.com/hitler.html

 

 

Klart snakker man om bolsjevismen og Stalin så hadde dette katastrofale resultater iforhold til folkemord. Men dette er jo ekstremvenstre og elitisme nesten på samme måte som Adolf og kameratene hans.

 

Det er sosialisme, og sosialismen i seg selv er ekstrem. Det begynner med en mild form for sosialisme, som så blir mer og mer ekstrem etter som sosialistene får mer makt.

Vi ser også i Norge hvordan sosialistene nå begynner å bli mer og mer hatefulle mot alle som ikke er enige med dem selv, og diskuterer hvordan de skal"kneble" all disse "høyreekstremistene" som kritiserer islam og regjeringens politikk.

 

 

Du kan ikke bare peke på Stalin og pol pot å si at alt venstre for Høyre stinker. Her i Norge er jo hele samfunnet et resultat av APs sosialdemokrati styre. Så å si nesten alt styre etter 2VK er styrt av eller med AP.

 

Høyre er ikke noe særlig bedre uansett. Men diskusjonen gjelder sosialismen. Og sosialismen er den samme og vil føre til sort sett samme resultat uansett om lederen heter Stalin, pol pot eller Jens Stoltenberg.

Alt kommer an på situasjonen, hvordan samfunnet er, og om sosialistene møter en sterk opposisjon, eller om de klarer å sikre all makt på egne hender.

 

 

Lever vi i Norge i et fælt samfunn idag? ABB syntes tydeligvis det, og flere andre Frpere synes nok også det.

 

Men direkte "fælt" tror jeg ikke vi har det i verdens rikeste land.

 

På mange måter har vi det ikke så bra i Norge. For sosialister som stort sett bare bryr seg om seg selv og sosialismen, og elles er enige i at alle "høyreekstreme" skal knebles og helst fjernes fra samfunnet, så ser det nok bra ut.Men for alle oss andre som ikke er enig med sosialistene og dermed blir satt i båsen "rasister og høyreekstreme" så er dette sosialistiske systemet et helvete.

Det samme gjelder for det stadig økende antall fattige, som er blitt fattige pga sosialismen..For de eldre og gamle som ikke blir tatt vare på. For syke som må vente og dø i helsekø fordi sosialistene ikke vil la private hjelpe dem. For opposisjonelle som blir tvangsinnlagt fordi de kritiserer regjeringen og regjeringens politikk osv osv.

 

1

Du har rett i at den FØRSTE trygden ble innført av reformer av de borgerlige. Dette ble gjort av frykt for revolusjon. Men alle de viktigste trygdeordningene vi har av idag er et resultat av sosialdemokratiet.

 

2

Hitler var slett ikke sosialist, det viste han veldig godt fram "ved alle knivers natt".

Der beordret han drap på hele venstresiden i NSDAP og SA.

 

Hitler var nasjonalsosialist og fascist, og nazismen blir av alle seriøse historikere sett på som høyreekstremisme.

 

3

Jeg er ikke enig i at høyreekstreme eller venstreekstreme skal knebles, tvert imot er det viktig at de synes sånn at vi kan få noe å le av engang iblant.

 

Skal jeg få noe å le av så er det veldig greit å hoppe inn på Vigrids sider, der får iallefall jeg en latter av hva de frykter.

 

Så du deler altså ABBs tro om at sosialdemokratiet dreper samfunnet vårt? Altså vi har hatt sosialdemokrati helt siden krigen. Høyresiden har heller ikke endret noe særlig på roret til skuta, tvertimot.

 

Tror ikke engang FRP ville turt å endret særlig, selv om de synes det er svært gøy å skrike i opposisjon.

 

Hva det innebærer å være høyreekstrem har jeg fra forklaringer på temaet fra historiebøkene jeg har lest. Ekstremisme innebærer som regel at man godtar drap eller maktbruk mot opposisjonen.

 

Feks er det masse høyreekstreme jøder, selvom du ikke liker ordlyden av det.

 

Som jeg sa finnes det masse avarter av høyreekstremisme verden over.

Lenke til kommentar

 

ABB er nok ikke nasjonalsosialist, men han er fra det ekstreme høyre som også nazismen var. Både nazistene og ABB så det legitimt å drepe sosialister, eller i dette tilfellet sosialdemokrater. Naziene snikmordet en drøss venstrepolitikere før 2verdenskrig og iløpet av den..

 

 

ABB var en syndebukk som sosialistene brukte bla for å fremme sosialismen, og han var under "mind control"

Denne teknologien for å manipulere folk, og "fjernstyre" dem, har eksistert siden 50 årene.

 

Han var ikke noen "høyreekstrmist" fordi ordet "høyreekstremist" er et av flere ord som er oppfunnet sv sosialister for å sverte alle som ikke er enig med dem selv, og selvsagt også for å skjule at de eneste ekstreme er sosialistene selv.

Ekstremisme forutsetter en ideologi, og det fins ikke noen annen ren ideologi enn sosialismen.

 

Vel du og enkelte andre er iallefall modige, eller også dumme. Dere bør vite at det å støtte ABB eller gi inntrykk av å dele hans syn er svært dumt av dere.

 

Datadirektivet er der, og dere kan vente dere å bli overvåket resten av livet.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Jeg er enig med deler av Breiviks syn, sammens med store deler av Norges befolkning. Merk at det er snakk om "deler". Og jeg er rimelig sikker på at ingen støtter hans handlinger på noen som helst måte.

 

Det blir for dumt om personer skal overvåkes for å ha en lik politisk tankegang som en annen spesifikk person. Man burde overvåkes for handlingere, ikke for tanker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig med deler av Breiviks syn, sammens med store deler av Norges befolkning. Merk at det er snakk om "deler". Og jeg er rimelig sikker på at ingen støtter hans handlinger på noen som helst måte.

 

Det blir for dumt om personer skal overvåkes for å ha en lik politisk tankegang som en annen spesifikk person. Man burde overvåkes for handlingere, ikke for tanker.

 

Når du ser hvor mye pepper PST får idag fordi de ikke overvåket ABB, så bør ingen av dere bli overrasket om dere blir overvåket om dere påstår at dere deler ABBs syn.

Lenke til kommentar

 

Vel du glemmer at sosialismen og sosialdemokratiet i Europa har gitt mange trygghet også. Hva har dette med korrupsjon å gjøre?

 

Alderstrygd, sosialtrygd, arbeidsledighetstrygd, uføretrygd er alle fra sosialdemokratiets vugge.

 

 

Jeg "glemmer" ikke noe. For dette er løgn, og noe som sosialistene urettmessig har tatt æren for.

Innføring av trygdesystemer begynte lenge før ap kom til makten i Norge, og det var en lang prosess over flere tiår, og ap hadde ikke noe mer ære for dette enn andre partier, selv etter at ap kom til makten.

http://no.wikipedia.org/wiki/Den_norske_velferdsstaten

 

Pensjonssystemet med pensjon for alle, som ble innført i 1967 ble innført av den første borgerlige regjering etter krigen. Sosialistene ville at pensjonsrettghetene skulle være bare for medlemmer i Lo.

Da pensjonssystemet ble opprettet, ble det avsatt et fond hvor pensjonene skulle spares opp ved månedlige trekk i lønna.

Dette fondet stjal ap neste gang de fikk regjering, og siden har ap bygget ned denne pensjonen ved stadige "pensjonsreformer"

 

Pensjonsfondet fra 1967 ville i dag vært større enn oljefondet om ikke ap hadde stjålet pengene.

 

 

Altså hvordan hadde værden vært om Adolf hitler og lignende ekstremhøyre hadde fått holde på?

Hitler var ikke noe "høyreekstremist"

Hitler var sosialist.

 

http://jonjayray.tripod.com/hitler.html

 

 

Klart snakker man om bolsjevismen og Stalin så hadde dette katastrofale resultater iforhold til folkemord. Men dette er jo ekstremvenstre og elitisme nesten på samme måte som Adolf og kameratene hans.

 

Det er sosialisme, og sosialismen i seg selv er ekstrem. Det begynner med en mild form for sosialisme, som så blir mer og mer ekstrem etter som sosialistene får mer makt.

Vi ser også i Norge hvordan sosialistene nå begynner å bli mer og mer hatefulle mot alle som ikke er enige med dem selv, og diskuterer hvordan de skal"kneble" all disse "høyreekstremistene" som kritiserer islam og regjeringens politikk.

 

 

Du kan ikke bare peke på Stalin og pol pot å si at alt venstre for Høyre stinker. Her i Norge er jo hele samfunnet et resultat av APs sosialdemokrati styre. Så å si nesten alt styre etter 2VK er styrt av eller med AP.

 

Høyre er ikke noe særlig bedre uansett. Men diskusjonen gjelder sosialismen. Og sosialismen er den samme og vil føre til sort sett samme resultat uansett om lederen heter Stalin, pol pot eller Jens Stoltenberg.

Alt kommer an på situasjonen, hvordan samfunnet er, og om sosialistene møter en sterk opposisjon, eller om de klarer å sikre all makt på egne hender.

 

 

Lever vi i Norge i et fælt samfunn idag? ABB syntes tydeligvis det, og flere andre Frpere synes nok også det.

 

Men direkte "fælt" tror jeg ikke vi har det i verdens rikeste land.

 

På mange måter har vi det ikke så bra i Norge. For sosialister som stort sett bare bryr seg om seg selv og sosialismen, og elles er enige i at alle "høyreekstreme" skal knebles og helst fjernes fra samfunnet, så ser det nok bra ut.Men for alle oss andre som ikke er enig med sosialistene og dermed blir satt i båsen "rasister og høyreekstreme" så er dette sosialistiske systemet et helvete.

Det samme gjelder for det stadig økende antall fattige, som er blitt fattige pga sosialismen..For de eldre og gamle som ikke blir tatt vare på. For syke som må vente og dø i helsekø fordi sosialistene ikke vil la private hjelpe dem. For opposisjonelle som blir tvangsinnlagt fordi de kritiserer regjeringen og regjeringens politikk osv osv.

 

1

Du har rett i at den FØRSTE trygden ble innført av reformer av de borgerlige. Dette ble gjort av frykt for revolusjon. Men alle de viktigste trygdeordningene vi har av idag er et resultat av sosialdemokratiet.

 

2

Hitler var slett ikke sosialist, det viste han veldig godt fram "ved alle knivers natt".

Der beordret han drap på hele venstresiden i NSDAP og SA.

 

Hitler var nasjonalsosialist og fascist, og nazismen blir av alle seriøse historikere sett på som høyreekstremisme.

 

3

Jeg er ikke enig i at høyreekstreme eller venstreekstreme skal knebles, tvert imot er det viktig at de synes sånn at vi kan få noe å le av engang iblant.

 

Skal jeg få noe å le av så er det veldig greit å hoppe inn på Vigrids sider, der får iallefall jeg en latter av hva de frykter.

 

Så du deler altså ABBs tro om at sosialdemokratiet dreper samfunnet vårt? Altså vi har hatt sosialdemokrati helt siden krigen. Høyresiden har heller ikke endret noe særlig på roret til skuta, tvertimot.

 

Tror ikke engang FRP ville turt å endret særlig, selv om de synes det er svært gøy å skrike i opposisjon.

 

Hva det innebærer å være høyreekstrem har jeg fra forklaringer på temaet fra historiebøkene jeg har lest. Ekstremisme innebærer som regel at man godtar drap eller maktbruk mot opposisjonen.

 

Feks er det masse høyreekstreme jøder, selvom du ikke liker ordlyden av det.

 

Som jeg sa finnes det masse avarter av høyreekstremisme verden over.

 

Hvor har du hørt om det sprøytet ang revolusjon osv ? Det er uansett løgn og oppspinn. Disse ordningene er ikke spesielle for Norge, men en del av en generell satsing på slike velferdsoordninger i hele Eropa.

Leser du ikke dokumentasjonen jeg legger ved ?

 

Hvor har du lært at sosialistene har innført de trygdeordningene vi har i dag ?

Det er også løgn, for de ble innført av Borten-regjeringen i 1967.

 

Du har nok hørt for mye på sosialistisk propaganda.

 

Du sier du har dette med "høyreekstreme" osv fra historiebøkene, og hva så ?

Vet du hvem som skriver og redigerer historiebøkene ?

Det er sosialister som driver og kontrollerer skolen, og det er sosialister som skriver og redigerer skolebøkene.

Dette skjer i ethvert totalitært regime, og det gjelder å indoktrinere ungdommen, og derfor redigeres skolebøkene slik at alle som er imot sosialisme blir svertet mest mulig.

Hensikten med dette er å lære opp ungdommen til at disse "høyreekstreme" er statens fiender, og derigjennom oppnå aksept og aktiv deltagelse fra disse ungdommene til å fengsle eller drepe disse statens fiender.

Og da er vi tilbake ved den listen over sosialistenes folkemord som jeg la ut for en stund siden.

 

Jeg ser allerede at det hardner til blant sosialistene nå, bla uttalelser fra politikere i ap, lederen i AUF og diverse andre sosialister som sprer sitt hat gjennom media, mot alle som ikke er enige med dem selv. Og dette hatet har skutt fart spesielt etter 22 juli.

Kristne, høyreekstreme og nasjonalister ble hengt ut i media som en trussel ganske tidlig, bare få dager etter 22 juli.

Lenke til kommentar

 

ABB er nok ikke nasjonalsosialist, men han er fra det ekstreme høyre som også nazismen var. Både nazistene og ABB så det legitimt å drepe sosialister, eller i dette tilfellet sosialdemokrater. Naziene snikmordet en drøss venstrepolitikere før 2verdenskrig og iløpet av den..

 

 

ABB var en syndebukk som sosialistene brukte bla for å fremme sosialismen, og han var under "mind control"

Denne teknologien for å manipulere folk, og "fjernstyre" dem, har eksistert siden 50 årene.

 

Han var ikke noen "høyreekstrmist" fordi ordet "høyreekstremist" er et av flere ord som er oppfunnet sv sosialister for å sverte alle som ikke er enig med dem selv, og selvsagt også for å skjule at de eneste ekstreme er sosialistene selv.

Ekstremisme forutsetter en ideologi, og det fins ikke noen annen ren ideologi enn sosialismen.

 

Vel du og enkelte andre er iallefall modige, eller også dumme. Dere bør vite at det å støtte ABB eller gi inntrykk av å dele hans syn er svært dumt av dere.

 

Datadirektivet er der, og dere kan vente dere å bli overvåket resten av livet.

 

Dette var en av hensiktene med disse falsk flagg aksjonene 22 juli, nemlig å skremme folk til taushet slik at de ikke tør å kritisere sosialistene eller regjeringens politikk.

En annen hensikt var å få folk flest til å akseptere ut fra frykt, at overvåking og bla DLD er nødvendig.

En tredje hensikt var å lære op "gode sosialiser" til å akseptere og bli vant med at "statens fiender" dvs de som kritiserer regjeringen eller regjeringens politikk, de fortjener ingen nåde.

 

Jeg tror dessverre at regjeringens taktikk har virket ganske bra allerede.

 

DLD er ikke innført ennå.

Men ingenting vil stoppe meg fra å kritisere sosialismen uansett. For sosialisme er en ond og kald ideologi, som korrumperer og ødelegger de menneskene som blir sosialister og begynner å jobber for å fremme denne ondskapens ideologi.

 

De sosialistene som utførte de folkemordene du så på listen, de var en gang idealistiske ungdommer som trodde at sosialismen var sååå bra, de endte opp med å bli udyr og monstre torturerte og drepte "statens fiender" med kaldt blod, uten å vise et snev av menneskelige følelser.

De var heller ikke lenger mennesker, de var totalt ødeagt av sosialismen.

 

Jeg støtter forøvrig ikke de ABB gjorde. Men jeg støtter ham som menneske,ikke minst fordi han var under mind control, og han var ikke fullt ut ansvarlig for sine egne handlinger.

Men han var likevel så pass våken at han prøvde å overgi seg før han gjorde for mye skade.

 

Det er mulig å støtte mennesker uten å støtte handlingene. Men du som er sosialist forstår vel ikke dette antar jeg.

Lenke til kommentar

Men på en annen side, har du de som sitter så langt ute på ei grein at de trenger litt hjelp...

 

Hvis det er dette med mind control du lurer på, så er teknologien for dette ganske gammel, den har eksistert siden 50 årene.

Og mind control mye brukt i USA for å hjernevaske syndebukker i falsk flagg operasjoner, og den er også brukt for å kneble kritikere av systmet.

Lenke til kommentar

PST får mye pepper for en mangelfull jobb. Det er mange kritikkverdige forhold der. Overvåket blir vi alle uansett takket være DLD, så det er ikke bare vi på høyresiden som blir det.

 

Dude, DLD bør du lese litt mer om. Det er et direktiv som sier hvordan data skal lagres, ikke hvordan det skal leses eller hvem det skal leses av.

Lenke til kommentar

Tenkte i hovedsak på innlegget ditt i helhet.

 

"Mind Control" er en science fiction-konstruksjon som ikke er mulig. Å forstå hvordan hjernen fungerer, er en av de tre største spørsmålene vitenskapsmenn stiller seg selv, sammens med hvordan livet oppstod og hvordan universet begynte.

Hjernen inneholder ca 100 milliarder hjernenceller, hvor hver enkelt er viderekoblet videre opp mot 100 000 andre hjerneceller. Og dette skal de kunne kontrollere nå? Nei, det kan de ikke.

 

Hvis de hadde hatt tilgang til Mind Control, hvorfor bruker de så mye tid og penger på meningsløs krig og elendighet, når de kan kue hele verdenen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PST får mye pepper for en mangelfull jobb. Det er mange kritikkverdige forhold der. Overvåket blir vi alle uansett takket være DLD, så det er ikke bare vi på høyresiden som blir det.

 

Dude, DLD bør du lese litt mer om. Det er et direktiv som sier hvordan data skal lagres, ikke hvordan det skal leses eller hvem det skal leses av.

Det er egentlig rart hvor mange som tror at de nå er i umiddelbar fare fordi DLD er på veg inn og de har lastet ned 2 sesonger av Dexter og Family Guy.

 

Men på en annen side, har du de som sitter så langt ute på ei grein at de trenger litt hjelp...

 

Hvis det er dette med mind control du lurer på, så er teknologien for dette ganske gammel, den har eksistert siden 50 årene.

Og mind control mye brukt i USA for å hjernevaske syndebukker i falsk flagg operasjoner, og den er også brukt for å kneble kritikere av systmet.

kilder kommer ikke lett fra deg?

 

Hvorfor er ikke du under mind control som fritt for lov til å spamme forumet opp og ned med tullet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...