Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Nei, fordi du treffer de slutningene du gjør, er du gal.

 

Jeg ville nå heller si at personer som tror blindt på myndighetenes påstander om at en person som ABB kunne ha utført alt selv er de som er de mest "gale" her.

Spesielt etter alle "tabbene" som politiet har gjort, og alle såkalte "beviser" som bildet av en hvit varebil med påstander om at her kjører Breivik osv.

Bilder av en person med hjem og våpen, som tydelig var mindre og spinklere bygd enn Breivik, fulgt av påstander om at her løper Breivik fra den parkerte bilen.

Bombekrater etter en påstått bilbombe uten noe tilsvarende bilvrak, bilbomber som sprenger i vinkel og slår inn punktvis osv osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du kan si hva du vil, men du har ingen troverdighet. De som kommer med ekstreme påstander må ha ekstreme beviser. Ellers kommer ingen til å tro på dere.

 

Det trengs ikke.

 

For de fleste vil nok oppdage selv hva de har vært med på å støtte opp om, selv om det da dessverre vil være for sent.

Med tiden så vil du uansett få alle de beviser du mener at du trenger og mer til.

 

Så om du ikke tror på det nå så er det ok for meg, selv om det nok hadde vært det beste for deg å vite hva som kommer slik at du kan forberede deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Det er jo litt betenkelig at det i Norge, hvor antirasismen og den politiske korrektheten står så sterkt som den gjør, var en hvit mann som stod for terroren. Aksjonen har fått stikk motsatt virkning av det ABB håpet på i form av enda mer politisk korrekthet og økt oppslutning til AP. Kanskje det er noe vi ikke har fått vite?

 

I denne saken liker jeg å tro at myndighetene har gått ut med sannheten og at vi ikke blir ført bak lyset. Men at "false flag" terror forekommer selv i dag er jeg ikke i tvil om.

 

*Ville vært litt forsiktig med å høre på alt Alex Jones sier. Han tar mye info rett ut av lufta virker det som, samtidig sier han mye bra og belyser nedgravde tema.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Det er jo litt betenkelig at det i Norge, hvor antirasismen og den politiske korrektheten står så sterkt som den gjør, var en hvit mann som stod for terroren. Aksjonen har fått stikk motsatt virkning av det ABB håpet på i form av enda mer politisk korrekthet og økt oppslutning til AP.

 

 

Slemt å tenke slik vet du.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har tenkt å bevise noe kan du GTFO fra tråden. Å bare sitte her og spy ut idioti uten engang å sannsynliggjøre det gjør det til et troll.

 

Nå må du ta det litt med ro før du koker over og sprenger topplokket.

 

Jeg har jo bevist og sannsynliggjort alt så godt som det er mulig.

Det er ikke min feil at du ikke er i stand til å forstå hva som skjer rundt deg.

Eller for å si det på en annen måte.

Det er jo ikke min feil at du er programmert til å overse all informasjon som ikke er godkjent av staten eller kommer gjennom statlig kontrollert media.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har tenkt å bevise noe kan du GTFO fra tråden. Å bare sitte her og spy ut idioti uten engang å sannsynliggjøre det gjør det til et troll.

 

Nå må du ta det litt med ro før du koker over og sprenger topplokket.

 

Jeg har jo bevist og sannsynliggjort alt så godt som det er mulig.

Det er ikke min feil at du ikke er i stand til å forstå hva som skjer rundt deg.

Eller for å si det på en annen måte.

Det er jo ikke min feil at du er programmert til å overse all informasjon som ikke er godkjent av staten eller kommer gjennom statlig kontrollert media.

 

Har du kommet tilbake med beviser som forklarer hvorfor du mener det ikke kan ha vært en bilbombe, at det måtte ha vært flere bomber og hvorfor disse måtte ha vært plassert inne i kontorene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Leste meg et par sider tilbake, siden denne debatten enda går, og ser at det ikke finnes ETT bevis på et ABB handlet sammen med andre.

 

Jeg ser også at Baltazar ikke trenger beviser for sine utsagn:

Ja, du kan si hva du vil, men du har ingen troverdighet. De som kommer med ekstreme påstander må ha ekstreme beviser. Ellers kommer ingen til å tro på dere.

Det trengs ikke.

Jeg ser også at Baltazar har pk2010 som venn, som som kjent er en stor forkjemper for å få folk til å tro på konspirasjonsteorier (bl.a at Holocaust aldri fant sted).

 

Jeg må innrømme at på et punkt er det bedre i Øst-Europa, med mindre menneskerettigheter som fri tale. Baltazar hadde blitt bannet, og diskusjonen kunne blitt holdt på et saklig nivå.

 

Men, som Baltazar, så drømmer vel jeg bare.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har et bilde av en person i uniform som påstås å være Breivik som løper bort etter å ha parkert bilen med bomben, men hvis det bildet som politiet nå har frigitt av Breivik like etter at han ble tatt er riktig, så kan det ikke være Breivik som løper fra regjeringsbygget.

 

Jeg vil oppfordre alle her til å studere og sammeligne bildet av den løpende personen med bildene av Breivik like etter at han hadde overgitt seg.

De som studerer disse Dildene nøye vil se at heller ikke uniformen stemmer, og Breivik hadde neppe tid til å skifte klær før han ble tatt.

Lenke til kommentar

Vi har et bilde av en person i uniform som påstås å være Breivik som løper bort etter å ha parkert bilen med bomben, men hvis det bildet som politiet nå har frigitt av Breivik like etter at han ble tatt er riktig, så kan det ikke være Breivik som løper fra regjeringsbygget.

 

Jeg vil oppfordre alle her til å studere og sammeligne bildet av den løpende personen med bildene av Breivik like etter at han hadde overgitt seg.

De som studerer disse Dildene nøye vil se at heller ikke uniformen stemmer, og Breivik hadde neppe tid til å skifte klær før han ble tatt.

 

åja, denne organisasjonen du har infiltrert som står bak løgnen om holcaust, 9/11 og utøya, har nå på nytt gjort en så dårlig jobb at selv Ola Nordmann vil avlsøre det.

 

Hva mener du ikke stemmer på bildet?

 

har du foresten kommet opp med noe som skal bevise påstanden din om flere bomber, ingen bilbombe osv? eller har du tenkt å logge av i 3 dager og håpe at det er glemt (igjen)?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva mener du ikke stemmer på bildet?

 

har du foresten kommet opp med noe som skal bevise påstanden din om flere bomber, ingen bilbombe osv? eller har du tenkt å logge av i 3 dager og håpe at det er glemt (igjen)?

 

Jeg har fortalt hva som ikke stemmer, om du hadde brydd deg med å lese mine innlegg så ville du oppdaget det.

 

Jeg bruker ikke å logge av og håpe at alt blir glemt.

 

Jeg gidder bare ikke å fortsette i det uendelige med å svare på de samme spørsmålene, og jeg gidder heller ikke å svare på alle tåpelighetene dere spyr mot meg ut fordi jeg ikke er like bevisstløs som dere er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva mener du ikke stemmer på bildet?

 

har du foresten kommet opp med noe som skal bevise påstanden din om flere bomber, ingen bilbombe osv? eller har du tenkt å logge av i 3 dager og håpe at det er glemt (igjen)?

 

Jeg har fortalt hva som ikke stemmer, om du hadde brydd deg med å lese mine innlegg så ville du oppdaget det.

 

Jeg bruker ikke å logge av og håpe at alt blir glemt.

 

Jeg gidder bare ikke å fortsette i det uendelige med å svare på de samme spørsmålene, og jeg gidder heller ikke å svare på alle tåpelighetene dere spyr mot meg ut fordi jeg ikke er like bevisstløs som dere er.

 

kort sagt har du svart at du gidder ikke å ta diskusjonen, for du vet vi vil finne motargumenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...