Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler ikke på det et sekund.

 

En god kompis av meg mistet moren sin for mange år siden, og er nå ekstremt godt finansielt utrustet, selv i ung alder, på grunn av det. Men han sier at han gladelig hadde gitt bort alt for å ha moren sin tilbake.

 

Det er mange ting som ikke er målbart i penger, men noe må man gjøre for å iallefall hjelpe på situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler ikke på det et sekund.

 

En god kompis av meg mistet moren sin for mange år siden, og er nå ekstremt godt finansielt utrustet, selv i ung alder, på grunn av det. Men han sier at han gladelig hadde gitt bort alt for å ha moren sin tilbake.

 

Det er mange ting som ikke er målbart i penger, men noe må man gjøre for å iallefall hjelpe på situasjonen.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10040511

 

Er nok ikke alt som er målbart i penger, men jeg synes faktisk de ungdomene som var der burde fått resten av sitt økonomiske liv, dvs utdanning, boutgifter, livsopphold og hva det skulle være, faktisk dekt av den norske stat, og det uten spørsmål uansett hva det skulle være!, vi sender altså så mange milliarder ut av landet hvert år, måned og uke til "bananrepubliker" og korrupte velferdsorganisajoner at det er latterlig!, så det er faktisk det minste vi kan gjøre for våre unge som var der. Og med tanke på den skatten jeg betaler inn pr mnd ifra min lønn..som rett og slett er RAN!, så ville jeg helst sett at mine 40% av lønna mi går til disse ungdomene istedet for vår..la oss si det som det er, kommunistiske stat som tror de er sosialister, noe og tenke på, god bedre for ignoritet og uvitenhet..stakkars folk som sier noe annet.

Lenke til kommentar

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10040511

 

Er nok ikke alt som er målbart i penger, men jeg synes faktisk de ungdomene som var der burde fått resten av sitt økonomiske liv, dvs utdanning, boutgifter, livsopphold og hva det skulle være, faktisk dekt av den norske stat, og det uten spørsmål uansett hva det skulle være!, vi sender altså så mange milliarder ut av landet hvert år, måned og uke til "bananrepubliker" og korrupte velferdsorganisajoner at det er latterlig!, så det er faktisk det minste vi kan gjøre for våre unge som var der. Og med tanke på den skatten jeg betaler inn pr mnd ifra min lønn..som rett og slett er RAN!, så ville jeg helst sett at mine 40% av lønna mi går til disse ungdomene istedet for vår..la oss si det som det er, kommunistiske stat som tror de er sosialister, noe og tenke på, god bedre for ignoritet og uvitenhet..stakkars folk som sier noe annet.

 

Jeg tror du misforsto hva jeg skrev, jeg mente iallefall slike erstatninger som "gjøre det vi kan for å forbedre situasjonen". :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dokumentet der er på lik linje som et nyhetsoppslag, å i HELE tatt tro at det var lagt ut FØR bomben gikk av beviser en uklokhet av store dimensjoner, jeg begynner å lure på om du faktisk lider av vrangforestillinger med de utalelsene du kommer med.

 

Forfatteren av innlegget det linkes til var en vellykket determinist, som laget en kalkulator over fremtidige hendelser, puttet inn alle universets variable fra ett tidspunkt den 20. juli og skrev så ut i form av en artikkel det som skulle skje to dager senere. Dermed fikk han også med seg alle detaljene fra hendelsen.

 

Alternativt så er det noe feil med datostemplingen, men det synes jeg høres usannsynlig ut.

 

Og ja, dette var ironi.

Endret av VikingF
Lenke til kommentar

Det er så åpenlyst at aksjonene i Oslo og på utøya 22 juli var falsk flagg aksjoner, at jeg finner det nærmest ufattelig at folk flest ikke ser det.

 

Først skaper myndighetene et "problem" så bruker de media til å piske opp hatet mot en syndebukk(ABB) så tilbyr de løsningen, som "tilfeldigvis" er at vi alle gir opp mer av vår personlige frihet slik at myndighetene får innføre strenge "terrorlover" for å ta de terroristene som selvfølgelig ikke fins.

 

Det er problem, reaction,solution,- brukt av myndigheter opp gjennom hele historien for å manipulere folket.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9RbqLJ1C_VU&feature=related

 

Og "tilfeldigvis" så har PST allerede utarbeidet forslag til en ny terrorlov

 

http://www.dagbladet.no/2011/12/17/nyheter/pst/terror/innenriks/19457164/

 

http://www.folkets.info/component/content/article/12857-psts-anti-terrorbrev-oppsummert

 

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7902609

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2011/12/06/pst-vil-ha-full-tilgang-til-datamaskiner

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Siden politiet ikke kan holde ham isolert i flere år slik at han ikke kan komme i kontakt med noen og få fortalt sin versjon av historien, så er eneste utvei å få ham erklært sinnsyk og paranoid, for da vil jo ingen tro på det han sier uansett.

Så de sakkyndige jobber for politiet?

 

Aksjonene i Oslo og på utøya ble også skrevet om på en blogg 2 dager før det skjedde !?

 

http://www.bhrnm.org/business-news/bomb-rips-through-norways-capital

Nei, den artikkelen der er tilbakedatert. Husker noen tullinger nevnte den i dagene etter hendelsen, men da viste Google Cache at artikkelen ble skrevet etter 22. juli-hendelsene.

 

Utrolig hvor ufattelig naive enkelte er.

 

Dette minner forøvrig om 9/11 og den kvinnelige reporteren fra BBC som på en direktesending fra New York sa at building 7 hadde rast sammen, mens vi kunne se bak ryggen hennes at building 7 fremdeles sto der.

Building 7 (salomon brothers building) raste sammen ca 20 min. etter sendingen.

Og så? Hva skal dette liksom "bevise"?

 

Vel, nå har nå jeg levert en rekke med indisier og bevis som under normale omstendigheter ville holde i enhver rettsak.

Bevisst feilinformasjon holder ikke i en rettssak, Baltazar94.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Men da må jo ALLE som blir utsatt for fryktelige voldshandlinger, og får traumer av det, få utbetalt en lik sum. (et traumatisert og ødelagt liv er det uansett hvilken handling som har skyld i det)

 

Og ja, jeg vet hendelsen er unik i Norsk historie.

Eh ja, du tror vel ikke 22/7-ofrene er de eneste som får utbetalt erstatning etter traumatiske episoder?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Men da må jo ALLE som blir utsatt for fryktelige voldshandlinger, og får traumer av det, få utbetalt en lik sum. (et traumatisert og ødelagt liv er det uansett hvilken handling som har skyld i det)

 

Og ja, jeg vet hendelsen er unik i Norsk historie.

Eh ja, du tror vel ikke 22/7-ofrene er de eneste som får utbetalt erstatning etter traumatiske episoder?!

Det var vel heller ikke poenget hans, men hvorfor skal 22/7-ofrene få mer enn andre som har vært igjennom en lignende traumatisk opplevelse.

 

Jeg er forsåvidt ikke helt enig med han, da lignende traumatisk opplevelse skal enn faktisk se langt etter i norsk historie. Og med lignende traumatisk opplevelse mener jeg masseslakt, og da gjerne av inntil flere du kjenner.

Lenke til kommentar

Dette minner forøvrig om 9/11 og den kvinnelige reporteren fra BBC som på en direktesending fra New York sa at building 7 hadde rast sammen, mens vi kunne se bak ryggen hennes at building 7 fremdeles sto der.

Building 7 (salomon brothers building) raste sammen ca 20 min. etter sendingen.

 

Dette er fordi de bruker en pålagt bakgrunn i en del nyhetssaker. Altså, reporteren er i New York, men befinner seg i studio der de viser opptak i bakgrunn for å gi seerne en "bedre" opplevelse. Vanlig praksis.

Lenke til kommentar

Dette minner forøvrig om 9/11 og den kvinnelige reporteren fra BBC som på en direktesending fra New York sa at building 7 hadde rast sammen, mens vi kunne se bak ryggen hennes at building 7 fremdeles sto der.

Building 7 (salomon brothers building) raste sammen ca 20 min. etter sendingen.

 

Dette er fordi de bruker en pålagt bakgrunn i en del nyhetssaker. Altså, reporteren er i New York, men befinner seg i studio der de viser opptak i bakgrunn for å gi seerne en "bedre" opplevelse. Vanlig praksis.

 

 

Det ville være en stor fordel om du leste gjennom mine innlegg og så på dokumentasjonen eg legger ut før du begynner med dine vanlig hånlige bemerkninger og forsøk på å latterliggjøre meg.

 

Nyhetsklippet var en direktesending fra New York.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...