Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

 

Hva mener du ikke stemmer på bildet?

 

har du foresten kommet opp med noe som skal bevise påstanden din om flere bomber, ingen bilbombe osv? eller har du tenkt å logge av i 3 dager og håpe at det er glemt (igjen)?

 

Jeg har fortalt hva som ikke stemmer, om du hadde brydd deg med å lese mine innlegg så ville du oppdaget det.

 

Jeg bruker ikke å logge av og håpe at alt blir glemt.

 

Jeg gidder bare ikke å fortsette i det uendelige med å svare på de samme spørsmålene, og jeg gidder heller ikke å svare på alle tåpelighetene dere spyr mot meg ut fordi jeg ikke er like bevisstløs som dere er.

 

kort sagt har du svart at du gidder ikke å ta diskusjonen, for du vet vi vil finne motargumenter.

 

Jeg gidder ikke diskuter med dere for det er like nyttig som å diskutere med veggen.

Du klarte jo ikke engang å oppfatte at jeg skrev hva som ikke stemmer, og da nytter det jo ikke å fortsette å forklare det.

Jeg vet at ingen av de bevisstløse zombiene som tror blindt på politikernes og politiets løgner klarer å oppfatte noe uansett hvor mange ganger jeg forklarer det.

 

Mitt innlegg var en oppfordring til de mer intelligente her på forumet, om å studere bildet tatt av Breivik noen minutter etter at han hadde overgitt seg, og sammenlignet det med bildet som politiet påstår er Breivik som løper fra regjeringskvartalet.

 

Disse bildene viser tydelig at det er ikke samme person på de to bildene, så vi har nå bevis for at politiet lyver og at de har forfalsket bevis.

Dette viser også at politiet prøver å skjule noe, og det viser at Breivik blir brukt som syndebukk slik jeg har påpekt hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som han har på seg en vest evt. jakke utenfor regjeringskvartalet, men bildekvaliteten er ekstremt dårlig. I tillegg har han refleksbånd rundt håndleddene. På utøya bildene har han bare på seg en genser. Han kan helt fint ha klart å ta av seg jakken/vesten/båndene før han i det hele tatt ankom utøya. Han kan i det hele tatt ha tatt av seg disse når som helst, selv når han gikk rundt på Utøya.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke diskuter med dere for det er like nyttig som å diskutere med veggen.

Du klarte jo ikke engang å oppfatte at jeg skrev hva som ikke stemmer, og da nytter det jo ikke å fortsette å forklare det.

Jeg vet at ingen av de bevisstløse zombiene som tror blindt på politikernes og politiets løgner klarer å oppfatte noe uansett hvor mange ganger jeg forklarer det.

 

Mitt innlegg var en oppfordring til de mer intelligente her på forumet, om å studere bildet tatt av Breivik noen minutter etter at han hadde overgitt seg, og sammenlignet det med bildet som politiet påstår er Breivik som løper fra regjeringskvartalet.

 

Disse bildene viser tydelig at det er ikke samme person på de to bildene, så vi har nå bevis for at politiet lyver og at de har forfalsket bevis.

Dette viser også at politiet prøver å skjule noe, og det viser at Breivik blir brukt som syndebukk slik jeg har påpekt hele tiden.

 

Poenget er at når du slenger rundt med tullet ditt, så kan du i hvertfall påpeke hva du mener ikke stemmer med de to bildene. Om du har rett er det jo kun bare positivt å diskutere forskjellene da svaret vil stemme med det du sier. Dette gjør du derimot ikke, men spyr ut bilder og video'er. Prøver du å overbevise deg selv eller oss? manglene i måten du argumenterer på tyder på det siste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke diskuter med dere for det er like nyttig som å diskutere med veggen.

Du klarte jo ikke engang å oppfatte at jeg skrev hva som ikke stemmer, og da nytter det jo ikke å fortsette å forklare det.

Jeg vet at ingen av de bevisstløse zombiene som tror blindt på politikernes og politiets løgner klarer å oppfatte noe uansett hvor mange ganger jeg forklarer det.

 

Mitt innlegg var en oppfordring til de mer intelligente her på forumet, om å studere bildet tatt av Breivik noen minutter etter at han hadde overgitt seg, og sammenlignet det med bildet som politiet påstår er Breivik som løper fra regjeringskvartalet.

 

Disse bildene viser tydelig at det er ikke samme person på de to bildene, så vi har nå bevis for at politiet lyver og at de har forfalsket bevis.

Dette viser også at politiet prøver å skjule noe, og det viser at Breivik blir brukt som syndebukk slik jeg har påpekt hele tiden.

 

Poenget er at når du slenger rundt med tullet ditt, så kan du i hvertfall påpeke hva du mener ikke stemmer med de to bildene. Om du har rett er det jo kun bare positivt å diskutere forskjellene da svaret vil stemme med det du sier. Dette gjør du derimot ikke, men spyr ut bilder og video'er. Prøver du å overbevise deg selv eller oss? manglene i måten du argumenterer på tyder på det siste.

 

 

Jeg har jo forklart det, men du har enten ikke forstått det, eller så leser du ikke det jeg skriver.

Uansett hva grunnen er så nytter det som sagt ikke å svare på de samme spørsmålene flere ganger, eller å forklare de samme tingene flere ganger.

Lenke til kommentar

Det er sikkert noen her som tar fatt i min oppfordring til å sammenligne bildene selv, de som ikke vil gjøre det får tro hva de vil, for dette er uansett slike personer som tror blindt på alle politikernes og politiets løgner uten noensinne å undersøke selv.

De vil også gå til de største og mest latterlige anstrengelser for å støtte opp om myndighetenes og politiets løgner.

 

Bildet som politiet påstår er Breivik som løper fra regjeringskvartalet fins her

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/110916/ble-sett-av-10-kameraer

 

Bildet av Breivik noen minutter etter pågripelsen på utøya er her

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Her-er-Behring-Breivik-fotografertAlike-etter-pagripelsen-pa-Utoya-6755646.html#.TyxgncVs7Sd

Lenke til kommentar

Det er sikkert noen her som tar fatt i min oppfordring til å sammenligne bildene selv, de som ikke vil gjøre det får tro hva de vil, for dette er uansett slike personer som tror blindt på alle politikernes og politiets løgner uten noensinne å undersøke selv.

De vil også gå til de største og mest latterlige anstrengelser for å støtte opp om myndighetenes og politiets løgner.

 

Bildet som politiet påstår er Breivik som løper fra regjeringskvartalet fins her

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/110916/ble-sett-av-10-kameraer

 

Bildet av Breivik noen minutter etter pågripelsen på utøya er her

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Her-er-Behring-Breivik-fotografertAlike-etter-pagripelsen-pa-Utoya-6755646.html#.TyxgncVs7Sd

 

Jeg ser ikke de store forskjellene. På det ene bildet sitter han og ser derfor litt bredere ut, på det andre står han oppreist og det er elendig bildekvalitet. Utifra skulderne ser han ut til å ha på en vest med skuldermoduler på det ene bildet. Litt spent på hvordan du får det til å bli soleklart at dette er to forskjellige personer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har jo forklart det, men du har enten ikke forstått det, eller så leser du ikke det jeg skriver.

Uansett hva grunnen er så nytter det som sagt ikke å svare på de samme spørsmålene flere ganger, eller å forklare de samme tingene flere ganger.

 

nei, du har ikke forklart det! om så er tilfellet, så link meg posten der du forklarer det. Tar deg 2 sekunder.

 

Det er sikkert noen her som tar fatt i min oppfordring til å sammenligne bildene selv

Dette er jo jobben din om du i det hele tatt føler du har noe å bidra med her på forumet.

 

, de som ikke vil gjøre det får tro hva de vil,

Selvfølgelig vil folk tro hva de vil om alt virker tilsynelatende normalt, og de som mener det ikker slik velger å ikke argumentere for det.

 

for dette er uansett slike personer som tror blindt på alle politikernes og politiets løgner uten noensinne å undersøke selv.

Hadde du undersøkt noe i det hele tatt så hadde du ikke trengt å sitte å bruke energi å snakke om alle sauene og flokken, og heller brukt energien på å vise hvorfor det ikke stemmer. Du er ubrukelig, alt du kommer med oppfattes som tull, du er latterligjort her på forumet. Har du i det hele tatt klart å overbevise en eneste person her? burde ikke dette ringe noen bjeller? du er en skam for din egen dømmekraft.

 

De vil også gå til de største og mest latterlige anstrengelser for å støtte opp om myndighetenes og politiets løgner.

Som for eksempel? du snakker om hvordan folk gjør ditt og datt, men du klarer aldri å sette ord på konkrete ting og det hele oppfattes som et patetisk rop fra en fanatiker.

 

Det er sikkert noen her som tar fatt i min oppfordring til å sammenligne bildene selv, de som ikke vil gjøre det får tro hva de vil, for dette er uansett slike personer som tror blindt på alle politikernes og politiets løgner uten noensinne å undersøke selv.

De vil også gå til de største og mest latterlige anstrengelser for å støtte opp om myndighetenes og politiets løgner.

 

Bildet som politiet påstår er Breivik som løper fra regjeringskvartalet fins her

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/110916/ble-sett-av-10-kameraer

 

Bildet av Breivik noen minutter etter pågripelsen på utøya er her

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Her-er-Behring-Breivik-fotografertAlike-etter-pagripelsen-pa-Utoya-6755646.html#.TyxgncVs7Sd

 

Det hadde tatt deg like lang tid å skrive: på bilde a ser vi x og y, men på bilde b så er det derimot æ og ø, og derfor kan det ikke være samme person. Stemmer dette med hva som faktisk er på bildet, så vil alle være enige og diskusjonen avsluttet. Dette er selvsagt bare fasitten om det faktisk er noen forskjell, og utifra hvordan du velger å unngå denne argumentasjonen, så er det vel bare rett og rimelig å tro at du selv ikke ser noen forskjell?

Endret av traveldag
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er i dagens samfunn er til verre handlinger man gjør, desto mer framhevet vil man også bli. At denne karen er stolt av det han har gjort, ser man. Men det gjør det ikke noe bedre at får goder ut av det.

 

 

"Breivik smilte da han kom inn, og rettet begge hender foran seg i skytestilling mot tilhørerbenken, der overlevende og pårørende sitter."

 

Sier vel sitt om hvordan han er.

Endret av phpnuke
Lenke til kommentar

Det hadde vært helt topp om ingen journalister og ingen pårørende hadde møtt opp i dag. Å få inntrykket av at ingen interesserer seg for ham lenger, er sikkert det verste som kunne skjedd med Breivik.

 

Jeg tror resultatet bare ville vært at han diktet opp noe som stemmer med sin egen verden. For eksempel at politiet ikke ville slippe inn noen fordi det var så stor fare for at han nå ville være drept, eller at en annen terrorist er tatt og folket har konsentrert seg der osv. Mønsteret i livet hans så langt har vært at han manipulerer seg selv (ubevisst) til å tolke motgang som noe positivt.

Lenke til kommentar

De pårørende bør unngå uverdig oppførsel i Retten. Er det typisk sosialdemokratisk å le av andres meninger?

Nei, men det er ikke en helt unaturlig sorgreaksjon på et absurd og idiotisk utsagn.

 

Å le av idiotiske utsagn er noe som ikke er spesielt sosialdemokratisk, det er nok mer almenngjeldende. Som da et tverrsnitt av det britiske folket lo seg skakke av det synet som møtte dem da Oswald Mosley og hans fascister marsjerte gjennom London med jackboots og faner. Det så latterlig ut, så da lo man.

 

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...