Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Magefølelsen forteller meg at dette blir Far Cry i Zelda drakt. Jeg er lite overbevist om grafikkdesignet, link ser ut som et barn, og verdenen generelt minner mye om det vi har fått i andre spill som far Cry.

 

Tror faktisk spillet blir en skuffelse, selvom jeg håper jeg tar feil.

For meg som alldri spillet Zelda noen gang så blir helt toppers spille det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Magefølelsen forteller meg at dette blir Far Cry i Zelda drakt. Jeg er lite overbevist om grafikkdesignet, link ser ut som et barn, og verdenen generelt minner mye om det vi har fått i andre spill som far Cry.

 

Tror faktisk spillet blir en skuffelse, selvom jeg håper jeg tar feil.

For meg som alldri spillet Zelda noen gang så blir helt toppers spille det.

Begynn heller med TP du!

Lenke til kommentar

 

 

Magefølelsen forteller meg at dette blir Far Cry i Zelda drakt. Jeg er lite overbevist om grafikkdesignet, link ser ut som et barn, og verdenen generelt minner mye om det vi har fått i andre spill som far Cry.

 

Tror faktisk spillet blir en skuffelse, selvom jeg håper jeg tar feil.

For meg som alldri spillet Zelda noen gang så blir helt toppers spille det.

Begynn heller med TP du!

 

TP.?

Lenke til kommentar

 

 

 

For meg som alldri spillet Zelda noen gang så blir helt toppers spille det.

 

 

Da blir Zelda BOTW helt ok for deg, i og med det er "det første" i serien, altså "basert" på det første Zelda.

 

Spørs jo helt om spillet i seg selv er bra. Han vil jo få en dårlig entre i Zelda verdenen om BOTW suger ^^,

Anbefaler at han spiller de andre først, siden de er tilgjengelig.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

 

 

 

For meg som alldri spillet Zelda noen gang så blir helt toppers spille det.

 

 

Da blir Zelda BOTW helt ok for deg, i og med det er "det første" i serien, altså "basert" på det første Zelda.

 

Spørs jo helt om spillet i seg selv er bra. Han vil jo få en dårlig entre i Zelda verdenen om BOTW suger ^^,

Anbefaler at han spiller de andre først, siden de er tilgjengelig.

 

 

Kommer an på hvem som spiller det, for noen suger det, for andre rocker det!

Lenke til kommentar

Plukket endelig opp min 3DS i går.. Den, som mye annet, har støvet den en j.. god stund! Ble aldri ferdig med det Zelda-spillet (den hvor Link kan bli 2D i ett med veggen)..

 

Men, er det Tri Force spillet noe bra? Flere Zelda spill?

 

Fullført Ocarina of Time, hadde jo også det på N64. Hadde også Majora's Mask på N64, men det spilte jeg av en eller annen grunn ikke.. Så vil plukke opp det etter hvert.

 

Vil også plukke opp Luigi's Mansion.

 

 

Noen andre spill, som er litt klassiske Nintendo-titler, som er verdt å sjekke ut. Ikke Pokémon.

 

:)

Lenke til kommentar

Plukket endelig opp min 3DS i går.. Den, som mye annet, har støvet den en j.. god stund! Ble aldri ferdig med det Zelda-spillet (den hvor Link kan bli 2D i ett med veggen)..

 

Men, er det Tri Force spillet noe bra? Flere Zelda spill?

 

Fullført Ocarina of Time, hadde jo også det på N64. Hadde også Majora's Mask på N64, men det spilte jeg av en eller annen grunn ikke.. Så vil plukke opp det etter hvert.

 

Vil også plukke opp Luigi's Mansion.

 

 

Noen andre spill, som er litt klassiske Nintendo-titler, som er verdt å sjekke ut. Ikke Pokémon.

 

:)

Triforce Heroes tror jeg ikke er noe å satse på nå. Gøy å spille multiplayer, men fullstendig uinteressant å spille alene. Du er nesten avhengig av å spille det sammen med andre du kjenner også, ikke spesielt kult i lengden å spille med fremmede uten å kunne kommunisere. Majoras Mask er veldig bra! En del avanserte, og kanskje litt irriterende, mekanikker i det spillet, men 3DS-versjonen er veldig brukervennlig i forhold til N64-versjonen. Så å si alle 2D-zeldaene du kan få lastet ned er svært gode også, men de to første treffer nok ikke så godt hos de som ikke spilte dem da de kom ut (ikke meg i alle fall).

 

Vet ikke hva du har spilt, andre typiske Nintendo-spill til 3DS, som de aller fleste burde like, er jo Super Mario 3D-land (kanskje også New Super Mario Bros.), Mario Kart 7, Donkey Kong Country Returns og de to Kirby-spillene (ikke spillt, men godt mottatt). De fleste av disse er plattformspill, så det kan bli litt ensformig i lengden kanskje. Mye annet bra til konsollen også, men spørs litt hva du mener med klassisk Nintendo.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Bone. Jeg sier meg enig med Serjiously at Triforce heros er et spill man må spille med venner. Jeg har en kompis med det spillet pluss at kona har det. Å sitte tre sammen i samme rom og spille det er ganske så gøy men jeg hadde aldri giddet å spille det aleine eller online med ukjente.

 

Det er heller ikke som andre Zelda spill med en skikkelig story og en open world du må igjennom. Det er dungon på dungon som dere må sammarbeide på. En Dungon er delt opp i flere baner som man må igjennom. Gøy i lokal flerplayer men ikke noe å spille aleine.

 

Ellers vil jeg gi deg en liten advarsel på Luigis Manison det er ikke i nærheten av GC spillet. Der du på Gamecube versjonen har et stort hus du gjennomsøker og åpner opp etterhvert som du kommer videre så er 3ds versjonen del opp i baner som du spiller flere ganger. Jeg ville sjekket en youtube video før jeg kjøpte det spillet.

 

Elsket GC versjonen jeg runda det pånytt for under et halvt år siden.  3ds versjonen blei droppet etter tre fire timer, Jeg beli veldig skuffa over de nye forandringene.

Lenke til kommentar

Så til en liten anbefaling av et godt 3ds spill. Nintendo pocket football club er et søtt lite manager spill på en måte som Nintendo bare kan.

 

På overflaten kan det virke ufattelig simpelt men hvordan kampene utspiller seg er bassert på spillernes stats som Skuddstyrke fart utholdenhet styrke spenst teknikk og viljekraft. De forskjellige spillerne har en karakter i hver av disse abilitiene og det er med på å skape utrolige livlige kamper der ingen situasjoner er lik.

 

Dette er et rent manager spill der du kun har valg over startoppstilling bytter og posisjoner på banen pluss noen enkle valg som å markere ut spillere på det andre laget pluss hvor mye du ønsker angripe.

 

Under kamp vil du få diverse kort som du igjen bruker imellom kampene for å trene opp statsen på spillerne dine. Pluss at du kan finne skjulte comboer som gir spilleren din special triks som de kan utføre ikamp.

 

Liker du fotball og er ute etter et enkelt men morsomt manager spill så er dette sterkt å anbefale. Min bror kjøpte seg 3d for å spille dette når han er ute på sjøen på jobb.

Lenke til kommentar

Nintendo Land is coming to Universal Studios theme parks

Nintendo has partnered with Universal Studios for a number of video game-themed attractions at theme parks around the world.

http://www.nme.com/news/nintendo-land-universal-studios-theme-parks-1882522

 

 

Hold onto your hats, Nintendo fans, as you won’t want them flying off on the Nintendo themed attractions headed to Universal! While the collaboration is still a long ways away from completion, some new patents may give some insight as to what rides may be headed to the amusement park.

http://nintendowire.com/blog/2016/12/10/universal-studios-patents-point-potential-donkey-kong-mario-kart-rides/

post-272400-0-78807900-1481476957_thumb.png

Lenke til kommentar

Alle har så si nett, ingen unnskyldning.

Tullprat!her jeg er på julebesøk er nett med dårligere signal,spillet krever tydeligvis bedre kvalitet..det er eneste alternativ de har..er nok ikke eneste i den situasjonen.Hadde vært utrolig greit å kunne spille det nå men den gang ei,får takke meg til noe som fungerer uten nettilgang..noe som er mobilt? Endret av olliver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...