Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Om hybrid var rett vei å gå vil vise seg. Jeg nekter å tro at tredjepart støtten vil vare særlig lenge pga Tegra.

 

Min filosofi var at Nintendo burde ha laget en maskin som var kraftig nok(ser flere har misforstått dette, dette betyr ikke like kraftig som konkurrentene) til at vi kan ha alle spillene(unntatt exclusiver) på en Nintendo maskin.

Da hadde jeg slutta å kjøpe Sony og MS, og det tror jeg flere ville gjort.

 

Klart at wiiU grafikk på portabelt nivå er fantastisk, uten tvil! Men å betale 3-4000kr for en ny wiiU i stua(i ytelse, pluss LITT mer ifølge rykter da) er litt teit.

Jeg(og sikkert flere) kommer ikke til å bruke portabeliteten så mye, med mindre den overtar 3ds.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele poenget (som med Wii) er nettopp å ikke konkurrere direkte mot Sony og MS om fotorealistisk grafikk og oppløsning, men finne sitt eget marked.

 

Hvis man ser på det som en ren stuekonsoll vil den selvsagt komme dårlig ut i forhold til Sony/MS når man må tenke på batteritid, bærbarhet etc.

 

Forhåpentligvis priser de seg ikke ut. Den bør ikke koste særlig mer enn 2000 kr.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Grafikken til Switch ser da bra ut den, de viste noe som så ut som HD Skyrim. Ingen forventet vel PS4 Pro fra Nintendo?

Nå er jo spørsmålet om grafikken er slik den av på teaseren da samtlige spill bilder er lagt over i etterkant.

Lenke til kommentar

 

Grafikken til Switch ser da bra ut den, de viste noe som så ut som HD Skyrim. Ingen forventet vel PS4 Pro fra Nintendo?

Nå er jo spørsmålet om grafikken er slik den av på teaseren da samtlige spill bilder er lagt over i etterkant.

 

Sant nok, men ryktet sier at den bærebare tavlen har en 720p-skjerm, så vi kan jo håpe at TV-delen gir 1080p.:)

Lenke til kommentar

Vet at det er en egen tråd for Nintendo Switch, men nå synes jeg at vi som har argumentertfor en hybrid-konsoll i denne tråden tidligere må få lov til å hovere litt. Vi hadde rett! Husker godt litt ampre diskusjoner med diverse brukere her inne som hardnakket nektet for at en hybrid-konsoll var noe Nintendo så mye som vurderte, og at det ikke ville være gjennomførbart. In your face! ;)

 

 

Det var ingen som mente det ikke var gjennomførbart. Folk mente det var en dårlig ide. Jeg mener fortsatt det er en dårlig ide.

Lenke til kommentar

 

Vet at det er en egen tråd for Nintendo Switch, men nå synes jeg at vi som har argumentertfor en hybrid-konsoll i denne tråden tidligere må få lov til å hovere litt. Vi hadde rett! Husker godt litt ampre diskusjoner med diverse brukere her inne som hardnakket nektet for at en hybrid-konsoll var noe Nintendo så mye som vurderte, og at det ikke ville være gjennomførbart. In your face! ;)

Det var ingen som mente det ikke var gjennomførbart. Folk mente det var en dårlig ide. Jeg mener fortsatt det er en dårlig ide.

 

Men de har jo egentlig ikke noe valg? Direkte konkurranse mot de etablerte stuekonsollene er kroken på døra, og å slutte med hardware er å følge Sega inn i forglemmelsen.

Lenke til kommentar

 

 

Vet at det er en egen tråd for Nintendo Switch, men nå synes jeg at vi som har argumentertfor en hybrid-konsoll i denne tråden tidligere må få lov til å hovere litt. Vi hadde rett! Husker godt litt ampre diskusjoner med diverse brukere her inne som hardnakket nektet for at en hybrid-konsoll var noe Nintendo så mye som vurderte, og at det ikke ville være gjennomførbart. In your face! ;)

Det var ingen som mente det ikke var gjennomførbart. Folk mente det var en dårlig ide. Jeg mener fortsatt det er en dårlig ide.

 

Men de har jo egentlig ikke noe valg? Direkte konkurranse mot de etablerte stuekonsollene er kroken på døra, og å slutte med hardware er å følge Sega inn i forglemmelsen.

 

De har et valg, og de har valgt.

"Å slutte med hardware er å følge sega inn i forglemmelsen". Helt korrekt, det er akkurat det de har gjort også med Switch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...