Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor finnes nesten ingenting fra Nintendo på black friday salgene? Håpte å skaffe meg twilight princess hd til en litt rimeligere penge. Ble aldri ferdig med wii versjonen da jeg klikka i vinkel over kontrollen.

 

På Nintendo Eshop kjører de Cyber-salg. (Logg inn via konsollen) Der finner du noen godbiter. Register deg på my.nintendo, så får du flere rabatter også tror jeg. Men må nok si meg enig med deg, ikke mange salgene til WiiU.

Lenke til kommentar

Men er det ingen som har lagt merke til det ? Eller er dere vant med feil innstilling på TV hele gjengen ? :p Skulle tro det var noe feil med RGB-innstillingene på så og si all klippene jeg har sett i fra spillet. Ingen dybde i noe som helst.

 

EDIT:

 

Denne videoen illustrerer perfekt hva jeg syns virker galt

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Skyward Sword, kanskje ikke dårlig spill, får kanskje aldri vite men grafikken i det spillet er terningkast 0. Joda, forstår det er en del av grafikken men det var bar ikke noe for meg. Har ingen problem med lignende spill uten det blurry effektene.

 

Dessuten så slår jeg av blurry på alle spill på PC jeg spiller, tåler bare det ikke.  

 

Håper faktisk på en remake av denne, selvom jeg ikke er stor fan av remakes.

Lenke til kommentar

Skyward sword er det eneste 3D zelda spillet til nå som ikke har gitt meg et snev av lyst til å spille det igjen. Det er en fin blanding av en super dull grafikk og generelt spillet med story osv i seg selv.

 

Breath of the wild virker til å legge deg grafisk opp mot skyward sword etter det lille av mindre pene trailere som er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...