Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Så du tviler på at mange kjøper xbox for forza, halo og gears of war? Eksklusiver er ene og alene grunnen til at jeg har alle de seneste konsollene. Wii u var den jeg avventet med lengst på grunn av bedre eksklusiver på de andre konsollene (husk wii u kom når det var x360 og ps3).

Tviler på at mange kjøper xbox/ps kun for eksklusives.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig mange kjøper xbox og playstation på grunn av eksklusive å tro noe annet er det kun Nintendofolk som kan gjøre. Greit nok at de få som kjøpte wii u så var nok 100% på grunn av eksklusive da det finnes kanskje 5 bra tredjepartspill på konsollen, men en kommer fortsatt ikke bort ifra at veldig mange av de som kjøper de andre konsollene også kjøper dem for eksklusiver.

 

Hadde det ikke vært for gears of war, halo og forza horizon så kunne jeg like greit klart meg med kun ps4, eller omvendt om jeg ikke ville spille ratchet and clank, uncharted og infamous kunne jeg like greit kun hatt xbox one.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

 

Så du tviler på at mange kjøper xbox for forza, halo og gears of war? Eksklusiver er ene og alene grunnen til at jeg har alle de seneste konsollene. Wii u var den jeg avventet med lengst på grunn av bedre eksklusiver på de andre konsollene (husk wii u kom når det var x360 og ps3).

Tviler på at mange kjøper xbox/ps kun for eksklusives.

 

 

Jeg regner med at du ikke tror folk kjøper xbox/ps på grunn av Nintendo eksklusive`s??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det ser ut til at det er noe feil med Wii remote og nunchuck. Det er bare skurr i høyttaleren på kontrollen, og Link starter å løpe selv i Skyward Sword etter en stund, jeg kan ikke selv styre Link. Jeg synes original Wii remote og nunchuck blir forferdelig dyrt, 500 kr for remote + 200 kr for nunchuck.

Noen som har erfaring med uoriginale kontrollere? Fungerer de like bra som originale?

Lenke til kommentar

Det ser ut til at det er noe feil med Wii remote og nunchuck. Det er bare skurr i høyttaleren på kontrollen, og Link starter å løpe selv i Skyward Sword etter en stund, jeg kan ikke selv styre Link. Jeg synes original Wii remote og nunchuck blir forferdelig dyrt, 500 kr for remote + 200 kr for nunchuck.

Noen som har erfaring med uoriginale kontrollere? Fungerer de like bra som originale?

 

Har du prøvd tatt ut batteriene og eller byttet batteriene??

Lenke til kommentar

Det ser ut til at det er noe feil med Wii remote og nunchuck. Det er bare skurr i høyttaleren på kontrollen, og Link starter å løpe selv i Skyward Sword etter en stund, jeg kan ikke selv styre Link. Jeg synes original Wii remote og nunchuck blir forferdelig dyrt, 500 kr for remote + 200 kr for nunchuck.

Noen som har erfaring med uoriginale kontrollere? Fungerer de like bra som originale?

Du finner altså ikke noen brukte?

Lenke til kommentar

Nja.. Positiv til prisen på konsollen. De hadde vel ikke så mye valg når vi ser hva Xbox One og PlayStation 4 bundler selges for, men uansett positiv til at de ikke priset den høyere.

 

Men prisen på tilbehøret virker i overkant høy. Og jeg finner det ganske så idiotisk at høyre joycon skal ha mer funksjonalitet enn den venstre. Det gir jo bare utviklere et intensiv som tilsier at de skal ignorere den ekstra funksjonaliteten, spesielt til local multiplayer spill da det blir mye rot om man skal drive å kreve at alle spillere må ha en utgave av den høyre kontrolleren, hver.

 

Var også veldig uklart om den veldig dyre Pro-kontrolleren inneholder all teknologien som finnes i JoyCon håndkontrollerne. Og antallet spill til launch må vel være den svakeste noen sinne? Zelda klarer nok kanskje å redde den på egenhånd, men antallet og utvalget var begredelig og det er skuffende at Switch sitt svar på Wii Party U og Nintendoland går fra å være et 4-5 local multiplayer spill til å tilsynelatende bare være 2-player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...