Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en runner. Altså Mario springer konstant fremover automatisk så styrer du hopp osv.

 

Er enig i at det er dritt at det krever online. Spiller ofte denne typen spill reise og da f.eks på fly eller tog hvor nettilgang er ikke eksisterende eller i beste fall elendig. Også på ferie i et land utenfor EU når man ikke er på hotellrommet kan det være kjipt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en runner. Altså Mario springer konstant fremover automatisk så styrer du hopp osv.

 

Som forventet. Jeg ser ikke helt at en så drastisk forenkling av et allerede simplistisk gameplay er noe å rope hurra for. I verste fall blir dette en suksess og legger føringer for utviklingen av sidescrollende plattformspill fremover.

Lenke til kommentar

Men fremdeles var det såpass skuffende at aksjeverdiene til Nintendo falt: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1326362

 

Verden er sær.

Verden er virkelig sær ja. Jeg hører at Super Mario Run har hatt 40 millioner nedlastinger på fire dager, og at 10% av disse har resultert i kjøp. Og 4 millioner kjøp er veldig bra da! Og for en inntekt!

 

109 kr * 4 millioner = 436 millioner i inntekt.

Så tar vel Apple 30%?

436 millioner * 0.7 = 305.2 millioner i inntekter til Nintendo.

 

De eier vel Mario wholesale vil jeg tro, så det blir jo fort penger i kassa! Tviler på at utviklingen kostet SÅ mye.:p

Lenke til kommentar

100,- + for ett så forenklet og simpelt spill er noe i overkant for min del, ser ikke ut til at jeg er åleine :p

 

Men det er jo helt klart at Mario på den mobile platformen helt klart er noe Nintendo kan tjene mye på i årene som kommer. Hadde det bare vært av ett mer interessant type spill hadde det muligens slått ann her i heimen også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Blåser helt i hvilken plattform jeg spiller Mario på så lenge spillene holder samme, høye kvalitet. Faktisk ville det nesten vært en fordel om Nintendo gjorde det nå som Nintendos konsoller er noe man ene og alene kjøper for å spille Nintendos egne titler.

Hadde de beholdt 3rd part også, så hadde de nærmest eliminert grunnen til å ha Xbox/ps. Tviler på at det lar seg gjøre med HW switch skal ha.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Blåser helt i hvilken plattform jeg spiller Mario på så lenge spillene holder samme, høye kvalitet. Faktisk ville det nesten vært en fordel om Nintendo gjorde det nå som Nintendos konsoller er noe man ene og alene kjøper for å spille Nintendos egne titler.

Hadde de beholdt 3rd part også, så hadde de nærmest eliminert grunnen til å ha Xbox/ps. Tviler på at det lar seg gjøre med HW switch skal ha.

 

:thumbs: helt enig :green:

Lenke til kommentar

 

Blåser helt i hvilken plattform jeg spiller Mario på så lenge spillene holder samme, høye kvalitet. Faktisk ville det nesten vært en fordel om Nintendo gjorde det nå som Nintendos konsoller er noe man ene og alene kjøper for å spille Nintendos egne titler.

Hadde de beholdt 3rd part også, så hadde de nærmest eliminert grunnen til å ha Xbox/ps. Tviler på at det lar seg gjøre med HW switch skal ha.

 

 

Vanskelig å kutte ut to parter når disse to også har eksklusive titler som kun kommer til disse plattformene. 

Lenke til kommentar

 

 

Blåser helt i hvilken plattform jeg spiller Mario på så lenge spillene holder samme, høye kvalitet. Faktisk ville det nesten vært en fordel om Nintendo gjorde det nå som Nintendos konsoller er noe man ene og alene kjøper for å spille Nintendos egne titler.

Hadde de beholdt 3rd part også, så hadde de nærmest eliminert grunnen til å ha Xbox/ps. Tviler på at det lar seg gjøre med HW switch skal ha.

Vanskelig å kutte ut to parter når disse to også har eksklusive titler som kun kommer til disse plattformene.

Tviler på at mange folk kjøper ps/Xbox kun pga eksklusive, på samme måte som man kjøper Nintendo for eksklusive.
Lenke til kommentar

 

 

 

Blåser helt i hvilken plattform jeg spiller Mario på så lenge spillene holder samme, høye kvalitet. Faktisk ville det nesten vært en fordel om Nintendo gjorde det nå som Nintendos konsoller er noe man ene og alene kjøper for å spille Nintendos egne titler.

Hadde de beholdt 3rd part også, så hadde de nærmest eliminert grunnen til å ha Xbox/ps. Tviler på at det lar seg gjøre med HW switch skal ha.

Vanskelig å kutte ut to parter når disse to også har eksklusive titler som kun kommer til disse plattformene.

Tviler på at mange folk kjøper ps/Xbox kun pga eksklusive, på samme måte som man kjøper Nintendo for eksklusive.

 

Jo jeg kjøpte Gamecube for Resident evil 123 å xbox for Halo da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...