Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Den ekstra "analogstikka" som er putta på N3DS. Er jo bare en liten gummiklump man dytter på, ala mus på en billig bærbar PC, ikke en stikke. Får den aldri til å gjøre det jeg vil i Monster Hunter 4, hvertfall, så jeg ender med å styre kameraet med touch skjermen uansett.

Har moderat suksess med den i Monster Hunter, men det lærte jeg jo inn med en gammel, small 3ds, der jeg brukte piltastene, så alt er vel et skritt opp fra det. I Resident Evil derimot? Kunne like gjerne bare satt på random-funksjon som gir en 100% tilfeldig retning hver gang jeg trekker av. Ubrukelig til sikting. Skulle sånn sett kanskje hatt mulighet for grip med en bedre circle pad på New 3DS og.

 

Ps, som siste innspill:

Hardwareforbedringer fra liten 3DS til stor N3DS ga meg drastisk bedre load times i spill med hyppige loading screens. Ellers er det vel bare et spørsmål om man vil spille Xenoblade.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt det er ræva frame rate på Hyrule Warriors Legends på gammel 3DS, men den er helt fin på New 3DS.

 

Men til poenget. Fikk beskjed på Wii U'en i dag om å registrere meg for nye Club Nintendo, eller hva det nå het. Men kom i skade for å gå til hovedmenyen, og klarer ikke å finne tilbake dit jeg skulle registrere meg. Noen som vet hvor jeg dette er? Lette på Nintendo.com (under Norge), men finner ingenting der heller.

Lenke til kommentar

my.nintendo.com

 

Har hørt det er ræva frame rate på Hyrule Warriors Legends på gammel 3DS, men den er helt fin på New 3DS.

 

Men til poenget. Fikk beskjed på Wii U'en i dag om å registrere meg for nye Club Nintendo, eller hva det nå het. Men kom i skade for å gå til hovedmenyen, og klarer ikke å finne tilbake dit jeg skulle registrere meg. Noen som vet hvor jeg dette er? Lette på Nintendo.com (under Norge), men finner ingenting der heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk. :)

 

EDIT: Var rimelig kjapt å sette opp kontoen. Bare logg inn med Nintendo IDen, fyll inn en verifikasjonskode man får på e-post, og that's it. Deretter er det bare å gjøre noen kjappe missions (koble kontoen til FB, Google+ og Twitters, logg inn på eShop og Miiverse hver uke osv) for å få litt raske Nintendo-penger. Er nok lite å bruke de på så langt, men selv sparer jeg opp til Twilight Princess Picross, og vurderer tilbudet på Wonderful 101. Men blir nok mer senere.

 

Men siden jeg ikke er spesielt velkommen i denne tråden og ikke liker meg her i første omgang, tror jeg at jeg takker for meg. Igjen. Carry on, kids. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Takk. :)

 

EDIT: Var rimelig kjapt å sette opp kontoen. Bare logg inn med Nintendo IDen, fyll inn en verifikasjonskode man får på e-post, og that's it. Deretter er det bare å gjøre noen kjappe missions (koble kontoen til FB, Google+ og Twitters, logg inn på eShop og Miiverse hver uke osv) for å få litt raske Nintendo-penger. Er nok lite å bruke de på så langt, men selv sparer jeg opp til Twilight Princess Picross, og vurderer tilbudet på Wonderful 101. Men blir nok mer senere.

 

Men siden jeg ikke er spesielt velkommen i denne tråden og ikke liker meg her i første omgang, tror jeg at jeg takker for meg. Igjen. Carry on, kids. :)

Ingen som ikke er velkomne. At du ytrer dine egne meninger om Nintendo gjør ingenting, så lenge du er åpen for andre sine synspunkter også.

Må vel registrere meg jeg også.

Lenke til kommentar

 


As promised, I've decided to share some more NX information with you. This is second-hand information from trusted sources (like last time) and I have little reason to doubt its validity.

Here you go:

  • x86 architecture.

  • Backup data to Nintendo server (most likely My Nintendo).

  • Support for additional screen.

  • Can handle ports of current-gen games.

  • Will be able to interact with smartdevice apps.

  • Using NX software will unlock My Nintendo reward points.

Reddit

 

Med forbehold om bullocks:

Ekstra skjerm? WOW.:D x86-arkitektur er vel å forvente. Spent på hvor sterk maskinvare det blir. Current-gen games kan fort bli last-gen games om Sony og MS får suksess med oppgraderingene sine. Men er skeptisk til om det blir en suksess, når man husker på hvordan det gikk da SEGA prøvde tilsvarende på nittitallet.

Lenke til kommentar

 

As promised, I've decided to share some more NX information with you. This is second-hand information from trusted sources (like last time) and I have little reason to doubt its validity.

Here you go:

  • x86 architecture.

  • Backup data to Nintendo server (most likely My Nintendo).

  • Support for additional screen.

  • Can handle ports of current-gen games.

  • Will be able to interact with smartdevice apps.

  • Using NX software will unlock My Nintendo reward points.

Reddit

 

Med forbehold om bullocks:

Ekstra skjerm? WOW. :D x86-arkitektur er vel å forvente. Spent på hvor sterk maskinvare det blir. Current-gen games kan fort bli last-gen games om Sony og MS får suksess med oppgraderingene sine. Men er skeptisk til om det blir en suksess, når man husker på hvordan det gikk da SEGA prøvde tilsvarende på nittitallet.

 

 

The Nintendo NX is expected to have an AMD mobile GPU and CPU with an 8GB of RAM processor. A patent has allegedly been applied to give the console an ability to sync with handheld devices. This sparks speculations that its controller will have two face buttons as well as two joysticks.

http://www.vcpost.com/articles/94818/20150928/nintendo-nx-features-8gb-ram-amd-mobile-cpu-gpu-12.htm

 

Ooh.....those rumors.... ;)
Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
Gjest Anonymous123577

Jeg hadde blitt så glad om de kom med gamecube lignende kontroller :) Å spille med Wii u gamepaden på tven har vært plagsomt, å ha en skjer på pad-en og tven som viser det samme forvirrer meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Anonymous123577

Men den funker ikke på alle spill /: Prøvde Sonic Lost World nylig og der kunne jeg ikke bruke pro kontrollen på 1 player. Samme med Pokken Tournament

Lenke til kommentar

Legend of Zelda Wii U' Release Date and News: Game Rumored To Be Released In The Second Half Of 2016

 
 
New Star Fox Zero Trailer is Delightfully Old School

A new trailer for Star Fox Zero shows off all of the game’s features in prep for its launch on April 22.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...