Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hideki Kamiya Interview:

We're lucky in the sense that top management doesn't tell us to create 'this type' of game.

 

They take deeply into consideration the actual people on the floor and their ideas, inspirations and creativity.

 

 

I feel that there are people out there working in the industry thinking 'I want to make this type of game but my company won't allow me to'.

I think if they were permitted to do what they like and follow their inspirations, there would be greater things to come within the games industry.I hope that's the case.

Alle dere store utviklere der ute, HEY! LISTEN !!!
Endret av PÃ¥inter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat når HD-versjon ble annonsert?? :ermm:

Jeg er ikke like oppdatert på spill som jeg var før, lol. :p Og dessuten ble jeg veldig interessert i Castlevania til N64 da det kom ut i sin tid, men kjøpte det aldri. Dette er egentlig mitt første spill i denne serien. Og håndholdte er fint siden du kan ta det med over alt. Om jeg virkelig liker dette, kanskje jeg kaster penger ut av vinduet for HD-versjonen. :p Jeg er mest oppdatert på Zelda, Metroid, Pokémon, Mario, Star Fox, F-Zero, Final Fantasy, Tales of-serien you name it. Er sikkert mer jeg kunne ha oppsummert, men det er ikke vits å nevne enda mer. Du har nok dannet deg et ordentlig bilde av hva slags spill jeg interesserer meg for nå.

 

Edit: Jeg visste ikke at det fantes en HD-versjon, heller. Men jeg tror allikevel jeg hadde gått for 3DS-versjonen.

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Lite problem her. Disney Infinity kræsjet så hardt at jeg måtte holde inne på-knappen på Wii U'en for å slå den helt av. Da jeg slo den på igjen fant den først ikke det trådløse nettet (måtte

slå den av og på igjen), men verre er det at den ikke finner den eksterne harddisken lengre? Det samme gjelder USB-portalen. Den blinker noen få ganger når jeg setter i USB-kabelen, men det er alt. Tviler på at tre USB-innganger er røket på en gang, og hadde harddisken røket, hadde portalen fungert. Så hva gjør jeg? Noen som har et tips hva jeg kan prøve?

 

The plot tickens... tenkte å bare pælme hele Wii U driten, så gikk bak TVen for å ta ut ledningen til skjermen. Der fant jeg portalen til Skylanders, og jaggu lå den ikke der og lyste? WTF? Både den eksterne harddisken og portalen til Disney Infinity tok kvelden på én gang, men portalen til Skylanders fungerer helt fint? WTF? Da er det ikke usb-kontaktene det er noe feil med (har testet portalen på alle), men kan både harddisken og DI-portalen ha tatt kvelden samtidig som det trådløse nettverket er blitt ustabilt, for å si det mildt? Er det i det hele tatt mulig?

 

Eneste 'hintet' er at jeg lastet ned en automatisk oppdatering i går. Kan det ha noe med saken å gjøre? Dette skjedde etter at DI kræsjet.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...