Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid hatt dårlige erfaringer med forhåndsbestilling. Først kommer de inn til butikken, så sendes de ut til kundene som tar et par-tre dager ekstra. Evt får de "trøbbel med leveransen" og blir enda mere forsinket, mens du kunne gått i butikken på lanseringsdato og plukket en kopi rett fra hylla istedet.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt monster hunter før denne demoen. Første gang jeg skulle teste, fikk jeg totalt juling på den "easy" questen, og HATET følelsen av våpen, animasjoner etc. Jeg skrudde av demoen og tenkte NEVER AGAIN.

 

Heldigvis prøvde jeg igjen, denne gangen etter å ha lest en del om det. Jeg valgte dual blades som våpen, tok meg tid til å lære animasjonene til monsteret, brukte feller og bomber og planla mine angrep bedre. På dette forsøket klarte jeg å drepe den. It felt good :p

 

Etter dette har jeg vel spilt demoen i 5 timer eller noe... Og i dag klarte jeg å drepe Plesioth (Hard quest) for første gang! Utrolig moro.

 

Jeg har gått fra å ikke bry meg om dette spillet i det hele tatt, til å være like hype som om det var et nytt Zelda! Har fri helgen som kommer og skal laste ned spillet natt til fredag 00:01 på eShop. BODY IS READY.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste er å lese korte guides om de forskjellige våpnene, og hvordan du skal gjøre comboer uten å bare fomle rundt. DA blir spillet mye bedre.

 

Denne sida brukte jeg mye når jeg spilte MH3 på Wii, med assorterte youtube-videos som viste komboene i praksis

http://trihunter.blo...tri-weapon.html

 

Og ikke rushe fra quest til quest, da vil du være konstant under-equipped, ta tid mellom quester til å finne ingredienser og deler til våpen oppgraderinger. Så får du det mye enklere. Det er jo ikke sånn at alt forsvinner første gang du har drept eller plukket dem, de respawner når du går tilbake til byen og ut igjen. Leter du etter et spesiellt hjorte horn kan du ofte bare finne en plass nær byen og "zone" inn og ut til du finner den spesielle typen du trenger. Jeg fikk en følelse av å spille single-player RPG pga all grindingen etter ingredienser for å få oppgradert våpen og utstyr hele tiden.

 

MH-spillene er absolutt ikke button mashing spill, selv om det virker sånn i starten. Særlig ikke hvis du går med greatsword.

 

Jeg fikk ræva mi servert mange ganger på den første Great Jaggien jeg måtte drepe.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes den lista bare viser at den ikke er 100% sikkert dømt til døden. Var ikke noe WOW for min del.

Mye men,kanskje, hvis.

Var veldig fylt av 3parts spill som kommer og har kommet (dog kunne vært mer av det som kommer, som nye COD m.f) og mye småspill/aktivitetspill som var retta mot barn/familier.

 

Balanserer på gjerdet enn så lenge, blir sikkert et kjøp når den er nede på 15-2000kr (premium) og de har fått bekreftet spill som diddy kong racing,COD, MC o.l, og release av nytt Zelda,mario kart m.m nærmer seg.

Endret av Ipad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...