Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Ubisoft Calls Nintendo to Cut Wii U Pricing Urgently.

 

“We always want the hardware to be at a low price because we want as many fans as possible to afford to buy our games, so that’s for sure.

 

http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20130306234500_Ubisoft_Calls_Nintendo_to_Cut_Wii_U_Pricing_Urgently.html

 

Kanskje du hadde solgt endel spill hvis det hadde blitt gitt ut, spesielt med tanke på spillet Rayman faktisk er ferdig å kan gis ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

We think that by this summer, the system is going to be very much improved over how it’s performing currently.

 

Of course when it comes to the actual hardware, those decisions have already been finalized, and one of the things we focused on in making those decisions was the speed of the connection between the Wii U system and the Wii U GamePad.

 

We strongly feel the transfer speed between those two devices is so strong that it’s not something that can necessarily be achieved by other devices that haven’t been designed specifically with that in mind.

 

So as we get into these other system-based updates, our anticipation is that because of the amount of effort we’ve dedicated to the GamePad’s wireless connection to the hardware, these additional improvements are going to make for an overall device that’s even more convenient to use.

 

http://techland.time.com/2013/03/07/miyamoto-the-wii-u-gamepad-gives-us-advantages-over-tablets-smartphones/

Lenke til kommentar

– though we’re working on Zelda for Wii U, that’s going to take us a little big longer,” he said.

 

“We still have new things to learn about how to leverage the features and functionalities of Wii U in ways that create fun and interesting new ways to play, including new gameplay systems. As we become even more familiar with the hardware, we’ll be able to do more from a software standpoint. That’s an area we’re currently devoting resources to.”

 

http://gamingbolt.co...longer-miyamoto

 

http://www.nytimes.com/2013/03/12/arts/video-games/shigeru-miyamoto-of-nintendo-on-wii-u-sales-and-game-violence.html?pagewanted=all&_r=0

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Skulle ønske virtual console var som Apple store. Der flommer det inn hundrevis av nye spill og apps hver eneste dag. Trenger egne nettsider for å holde styr på hva som er bra og dårlig hver dag. På virtual console er det mere som en spøkelsesby. Det har det vel egentlig vært siden de første par-tre årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ganske ironisk, ettersom at Nintendo saksøkte utviklerne så hardt på 80-tallet at de måtte trekke Great Giana Sisters fra butikkhyllene, fordi det var en ren Super Mario Bros-klone, helt ned til å spise en sopp for å bli stor og knuse murblokker med hodet, eller spise en hvit blomst for å kunne skyte.

 

Det regnes derfor som et sjeldent spill blant samlere. Det kom aldri ut på Nintendo-konsoller, bare C64/Amiga. GGS var "vår" måte å spile Super Mario på, som ikke brydde seg om konsoller.

Dette nye spillet syns jeg minner mest om en opprocka versjon av Rayman Origins.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...