Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii U - Q2 - Retail - EU

-------------------------

The Croods: Prehistoric Party! - April 12, 2013

Injustice: Gods Among Us - April 19, 2013

Dream Pinball 3D II - May 7, 2013

Deus Ex: Human Revolution: Director's Cut - May 10, 2013

Sniper Elite V2 - May 24, 2013

Resident Evil: Revelations Unveiled Edition - May 24, 2013

Lego Batman 2: DC Super Heroes - May 31, 2013

 

Ikke mye å skryte av akkurat. Bare multiplattformspill. Sniper Elite, Lego Batman og Deus Ex er utgitt på PS360 for lengst. Sistnevnte er nesten to år gammelt...

Lenke til kommentar

Komponent er ikke skarpere en HDMI ville jeg nå tro

Tror del_diablo mente det litt sarkastisk, at selvfølgelig er HDMI skarpere enn komponent.

Komponent er like skarpt som HDMI så lenge du husker å skru på 480p. Den egentlige sarkasmen var "Hvorfor brukte du RCA kabler?".

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Forskjellen mellom kompositt og komponent kabler på wii er faktisk rimelig merkbar ja. Lurer egentlig på når disse skjelettkablene skal forlate oss, de er vel såpass standard at de vil følge oss noen år til tenker jeg.

 

Men regner med at ingen her inne bruker denne dritten med mindre man er absolutt nødt til det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Del_Diablo. Jeg bruker HDMI på Wii U, ikke RCA kabler så du fabler om. På min gamle Wii har jeg komponent.

 

Førsteinntrykket sålangt i Monster Hunter 3 er et greit spill. Ikke noe mindblowing. Gameplayet er i kjent Monster Hunter stil. Grafikken er helt ok, eneste det har er noe stuttering, ikke noe ødeleggende men det er der.

Lenke til kommentar

Kommer imorgen ja. (eller, i natt om du vil)

vil det være mulig å kjøpe det digitalt?

 

Og evt hvor mye plass det tar, har en del spill innpå interne hdden fra før.

 

Fant ut i dag, at wii uen min har ligget i en boks siden jeg var hos dama sist, det er nå 4 uker siden, får ta den ut i dag, og få brukt den en del.

 

Noen her inne som vil spille sammen, monster hunter er så mye bedre med folk å spille med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...