Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3D'n er konge en stund, så blir jeg lei av å holde den musestille hele tiden og slår av 3D'n, stort sett. Evt bruker den aller laveste slider-settingen, rett over klikket. Det ble bedre med 3DS XL, though. Men jeg klarer fortsatt ikke spille med 3D på veldig lenge, blir støl i armene av å holde konsollen helt stille.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

3D'n er konge en stund, så blir jeg lei av å holde den musestille hele tiden og slår av 3D'n, stort sett. Evt bruker den aller laveste slider-settingen, rett over klikket. Det ble bedre med 3DS XL, though. Men jeg klarer fortsatt ikke spille med 3D på veldig lenge, blir støl i armene av å holde konsollen helt stille.

enig, merket det i går når jeg spilte monster hunter.

 

Forresten, merker også hvor akward kontrollene er i det spillet, spesielt under vann. Er nesten nødt til å ha ciricle pad pro til xlen til det spillet

Lenke til kommentar

Aliens: Colonial Marines Might Come to Wii U, Says Pitchford

 

“We’ll see,” CEO Randy Pitchford told GameSpot today. ”That’s not our call. I think [developer Demiurge Studios] did amazing work.

 

I think it’s really cool, but Sega’s got to figure that out,” he added. “We’re doing the best we can.” Even with this said, the guy came under pretty heavy fire when the game was made available to the public.

 

http://www.explosion.com/25803/aliens-colonial-marines-might-come-to-wii-u-says-pitchford/

Lenke til kommentar

Det er vel streng tatt ingen som bryr seg om det spillet lenger etter all kritikken, så tviler på at Sega ser noen verdi i å gi det ut.

 

Duck Tales er moro. Spesielt med en remake av et 24 år gammelt spill. Capcoms Disney-spill under NES/SNES-tiden var virkelig av god kvalitet til å være lisensspill. Rescue Rangers, Goof Troop og Aladdin for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Hvordan er hastigheten fra Nintendo eShop egentlig? Jeg laster ned Monster Hunter nå (6GB) og det står ca 8.5 timer igjen -.-

 

Sikkert mange som laster ned akkurat det spillet though, muligens derfor det går siruptregt?

 

 

 

Edit: Haha, den slo seg av etter å ha vært "uvirksom" i 1 time. Altså midt i nedlastingen!! Kan den laste ned mens den er i Off modus, eller er dette skikkelig teit av Nintendo?

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Hvordan er hastigheten fra Nintendo eShop egentlig? Jeg laster ned Monster Hunter nå (6GB) og det står ca 8.5 timer igjen -.-

 

Sikkert mange som laster ned akkurat det spillet though, muligens derfor det går siruptregt?

 

 

 

Edit: Haha, den slo seg av etter å ha vært "uvirksom" i 1 time. Altså midt i nedlastingen!! Kan den laste ned mens den er i Off modus, eller er dette skikkelig teit av Nintendo?

Bruker du ikke sleep mode når du laster ned?

Lenke til kommentar

Edit: Haha, den slo seg av etter å ha vært "uvirksom" i 1 time. Altså midt i nedlastingen!! Kan den laste ned mens den er i Off modus, eller er dette skikkelig teit av Nintendo?

 

Sjekk download manager i home-menyen, her kan du trykke på "shut down after downloading" eller tilsvarende. Dette gjør tydeligvis også at den installerer spillet, for når jeg våkna på fredag var det bare å kjøre igang.

 

 

Bruker du ikke sleep mode når du laster ned?

 

Gjelder nok Wii U siden spillet er 6GB.

 

EDIT: Så ikke at posten var fra 5 timer siden. jaja, håper den er ferdig lasta ned da :)

Endret av MasterShake
Lenke til kommentar

Jeg er spent paa hvordan de remixer musikken paa maanebanen paa Duck Tales. Det maa vaere den mest remixede spillmusikken noensinne, ved siden av Wily Stage fra Mega Man 2.

 

Historien i Kingdom Hearts er dessverre bare vaert svada siden KH2. Med et konsept som KH trenger man ingen komplisert historie; det blir som Donald Duck moeter Lost og passer ikke sammen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Bayonetta 2 is a Wii U exclusive and that has a lot of people pissed off.

 

So whenever I see people complaining I can’t stop myself from telling them that Sony and Microsoft didn’t want it on their formats. Nintendo saved Bayonetta 2.

Platinum head Hideki Kamiya has once again stressed that fact to make sure you understand.

 

We can hope that once Sony and Microsoft see the final product they’ll reconsider their decision and welcome Bayonetta 2 with open arms.

 

http://www.vg247.com/2013/03/25/bayonetta-2-wii-u-exclusivity-was-only-way-it-could-happen-says-kamiya/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...