Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder kvaliteten på de bøkene fra CDON.. det er en grunn til at de er så billige. Får kun lest bøkene 1-2 ganger før de går opp i liminga.

Får handle de som e-bøker, så slipper du dette. Fikk samlepakke på de 4 første da bok 5 kom ut til ~$10.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv høykvalitets-paperback fra Amazon for ca. 500kr tilsammen. Storfornøyd. Kan knapt se at de er lest selv om jeg har hatt dem med på jobb, fly, tog, skogstur og hele pakka. Bruker heller tre ganger så mye og får et produkt som varer lenge enn å betale for noe som går i oppløsning før man er halvveis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er stort sett i samme båt som deg og kjøper ræva pocketutgaver av bøker som skal holde meg med selskap på en lang fly- eller togtur, men ASoIaF er såpass lang og full av små detaljer at jeg nok må pløye gjennom den en gang til for å fange opp de detaljene jeg har gått glipp av. I den forstand bøkene helt lik serien. Det hjelper riktignok at jeg har kunnet støtte meg til handlingen fra serien så langt, men nå har jeg kommet til punktet hvor Oberyn dør, så snart er jeg i spoiler-terreng og må huske alt jeg leser hele tiden.

 

I tillegg er det ikke utenkelig at jeg låner bøkene bort til venner etter hvert. Greit å ha noe som tåler litt juling da, bare i tilfelle. Ja, og det føles jo bare bedre å lese en bok som ikke er nærmest som dasspapir med skrift på.

Lenke til kommentar

Når det gjelder kvaliteten på de bøkene fra CDON.. det er en grunn til at de er så billige. Får kun lest bøkene 1-2 ganger før de går opp i liminga.

 

Uansett vært prisen :)

 

Jeg kommer nok til å lese de 1 gang, skal ikke skryte på meg å være noen ivrig lesehest heller :p Uansett til komiske 178,- forventer jeg ikke at de vil holde til evig tid.

 

Ikke umulig det blir kjøpt en eller annen vakker samleutgave når alle bøkene omsider er ferdig skrevet og utgitt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da bestillte jeg den komplette bok-serien fra cdon, salget hadde selvølgelig sunket med 20%.. men fri frakt, så er fornøyd :)

 

Teipball- Gikk så naiv som jeg er inn på wikipedia, fikk heldigvis ikke med meg noen spoilere, prøvde febrilsk og lukke siden i blinde når jeg skjønte hva jeg hadde gjort :tease:

 

George må bli rimelig rask med den syvende(mulig siste ?) om serien ikke skal ta igjen bøkene.

Lenke til kommentar

TV-Serien tar igjen bøkene. Derom er det ingen tvil. (Med mindre tvserien tar en pause på mange år, og det skjer ikke. Skuespillernes alder står jo ikke stille.)

 

Men det er lov å håpe på at i det minste neste bok (bok 6) kommer ut før noen av hendelsene i den er blitt vist på skjermen. Jeg ville dog ikke satt pengene mine på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...