Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg klarte endelig å finne litt tid til å se siste episode av sesong 4. For en finale! At Tyrion drepte faren sin hadde jeg ikke sett for meg i det hele tatt. Blir spennende å se hvor ferden hans går videre sammen med Varys.

Ellers begynner det å tilspisse seg med ulike fronter. Daenerys Targaryen sin armé ser utrolig sterk ut. I tillegg kommer Stannis Baratheon også innpå.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var på gråten når Daenerys stengte inn sine to drager. Jeg likte virkelig de dragene!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg klarte endelig å finne litt tid til å se siste episode av sesong 4. For en finale! At Tyrion drepte faren sin hadde jeg ikke sett for meg i det hele tatt. Blir spennende å se hvor ferden hans går videre sammen med Varys.

 

Ellers begynner det å tilspisse seg med ulike fronter. Daenerys Targaryen sin armé ser utrolig sterk ut. I tillegg kommer Stannis Baratheon også innpå.

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var på gråten når Daenerys stengte inn sine to drager. Jeg likte virkelig de dragene!

 

Han har jo allerede knerta mora, så :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg klarte endelig å finne litt tid til å se siste episode av sesong 4. For en finale! At Tyrion drepte faren sin hadde jeg ikke sett for meg i det hele tatt. Blir spennende å se hvor ferden hans går videre sammen med Varys.

 

Ellers begynner det å tilspisse seg med ulike fronter. Daenerys Targaryen sin armé ser utrolig sterk ut. I tillegg kommer Stannis Baratheon også innpå.

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var på gråten når Daenerys stengte inn sine to drager. Jeg likte virkelig de dragene!

 

Han har jo allerede knerta mora, så :p

 

 

Irriterte meg virkelig at han fikk skylda for det, Cersei er en ordentlig bitch!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...