Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager for OT.

 

Vurderer å lese bøkene. Ser at amazon har alle 5 til kun 190 kr i paperback, det er jo grisebillig. Hadde vært greit å lese de på norsk, men prisene er jo absurde. Frakten på settet kommer på 120. Jeg går vel under 200 kr grensen, da frakt ikke er medregnet ?

Endret av Woody_97
Lenke til kommentar

Beklager for OT.

 

Vurderer å lese bøkene. Ser at amazon har alle 5 til kun 190 kr i paperback, det er jo grisebillig. Hadde vært greit å lese de på norsk, men prisene er jo absurde. Frakten på settet kommer på 120. Jeg går vel under 200 kr grensen, da frakt ikke er medregnet ?

Det skal nok gå bra, kommer på 310 til sammen i følge toll.no sin kalkulator.

 

http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no&step=2#anchorResult

 

feeeb88fa0b835a88d83f33652148006.png

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Beklager for OT.

 

Vurderer å lese bøkene. Ser at amazon har alle 5 til kun 190 kr i paperback, det er jo grisebillig. Hadde vært greit å lese de på norsk, men prisene er jo absurde. Frakten på settet kommer på 120. Jeg går vel under 200 kr grensen, da frakt ikke er medregnet ?

 

Jeg tror faktisk bøkene steg betraktelig i verdi når TV-serien startet. De finner alltid nye veier til å tjene penger!

Lenke til kommentar

Beklager for OT.

 

Vurderer å lese bøkene. Ser at amazon har alle 5 til kun 190 kr i paperback, det er jo grisebillig. Hadde vært greit å lese de på norsk, men prisene er jo absurde. Frakten på settet kommer på 120. Jeg går vel under 200 kr grensen, da frakt ikke er medregnet ?

 

Bøker til eget bruk er fritatt så du trenger ikke bekymre deg over 200kr grensen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager for OT.

 

Vurderer å lese bøkene. Ser at amazon har alle 5 til kun 190 kr i paperback, det er jo grisebillig. Hadde vært greit å lese de på norsk, men prisene er jo absurde. Frakten på settet kommer på 120. Jeg går vel under 200 kr grensen, da frakt ikke er medregnet ?

Grensen gjelder ikke når det gjelder bøker, du kan kjøpe for så mye du vil uten toll og merverdiavgift :)

 

Edit: blaah, ser jo dette allerede var påpekt nå. Jaja.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...