Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høydepunkter: Rettsaken mot Tyrion, Joffrey's død, Oberyn vs Mountain (FØR The mountain snur alt), episode 9 og Tywin's død.

 

Lavpunkt: Stort sett alt med Daenerys, og spesielt de grusomme scenene hvor "insert random former slave" står midt i trappa og klager over et eller annet.

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Høypunkt: Oberyn besøker Tyrion på cella. "This is not a monster, Cersei. It is just a baby". Den scenen sier så mye om de involverte karakterene på en elegant måte. Nydelig gjennomført.

 

Lavpunkt: Yaras redningsforsøk i Dreadfort og skjelettene utenfor hula i siste episode... lite gjennomtenkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Teipball- Gikk så naiv som jeg er inn på wikipedia, fikk heldigvis ikke med meg noen spoilere, prøvde febrilsk og lukke siden i blinde når jeg skjønte hva jeg hadde gjort :tease:

 

Gjorde det samme for en stund siden, derfor jeg aldri skal gjøre det igjen. Husker ikke nå hvilken bok jeg var inne på eller om det var hovedsiden eller hva. Alt jeg leste før jeg i panikk klikket meg ut var "The book takes place after"... DA skjønte jeg hva jeg holdte på å gjøre....

 

Høypunkt: Oberyn besøker Tyrion på cella. "This is not a monster, Cersei. It is just a baby". Den scenen sier så mye om de involverte karakterene på en elegant måte. Nydelig gjennomført.

 

Enig, men med høydepunktet i den scenen da Oberyn sa "I will be your champion" med Tyrion sin påfølgende reaksjon.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Høypunkt: Oberyn besøker Tyrion på cella. "This is not a monster, Cersei. It is just a baby". Den scenen sier så mye om de involverte karakterene på en elegant måte. Nydelig gjennomført.

 

Lavpunkt: Yaras redningsforsøk i Dreadfort og skjelettene utenfor hula i siste episode... lite gjennomtenkt.

Glemte visst å ta med den og, Oberyn - Tyrion dialogen på cella var fantastisk. :love:

Lenke til kommentar

Høydepunkt: Her er det mange, litt av en pang start når Arya og The Hound slaktet soldatene i slutten av episoden 1, ble uber gira for sesongen da. Ellers var Oberyn sin karakter, gjennom hele sesongen, et høydepunkt. Likte spesielt scenen hvor han var på councilet, så laid back og cool. Bryllupsepisoden var også sykt bra, og Joffrey sin død kom helt ut av det blå. Og så klart kampen på The Wall, digget virkelig å se brødrene i aksjon og Snow bli lederen han alltid var klar til å bli "You want to lead someday? Then learn how to follow". Ellers synes jeg og det er jævlig rått å se store armeer bare stå og chille, digget scenen mellom Ramsey og Roose (selv om jeg hater Bolton), fordi den var så visuelt stimulerende. Brianna og Jaime har bare vokst på meg ennå mer. Iron bank scenen var bra, Tommen var flink det lille han var med.

 

Lavpunkt: Mye her og dessverre. Litt for mye fokus på rettsaken, fått litt Tyrion overdose denne sesongen. Digger karakteren, men føles nesten som fanboyekstasen flyttes over til skjermen. Litt fetere når han verbalt "eier" andre karakterer, enn når han bare sitter og sutrer. Definitivt en karakter som kunne ha godt av å dø, som jeg har nevnt tidligere hadde jeg lett byttet hans liv mot Oberyn. "KOCHOO" scenen var et soleklart lavpunkt. Teit, rett og slett. Også litt skuffet over at Arya ikke viste mer kjærlighet til the hound når han døde. Yara's redningsaksjon "how you gonna run with those big balls?" idiotisk scene, ja vi bare lar han stå der å låse opp buret. Styre scenene til Daenerys var og litt ensformige.

 

Yeah, sikkert drøssevis jeg har glemt. Det jeg kom på i farta.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...