Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Jepp, The Mountain og Daario Naharis er de mest kjente som det har blitt byttet skuespiller på. Delvis Jaqen H'ghar av naturlige årsaker. ;)

 

Var det ikke hun som spilte Ros som nektet å spille flere nakenscener?

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aaah så de har byttet skuespilleren? Jeg så nylig s 1 igjen og reagerte på at jeg ikke kjente igjen The Mountain.. Det samme har de vel gjort med kisen Dany pulte med? Irriterende..

 

The Mountain har faktisk hatt tre forskjellige skuespillere. En i sesong 1 (han som kløyva hesten i to), en i sesong 2 (person som sto mest i bakgrunnen sammen med Tywin i Harrenhal) og han vi så i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Conan Stevens var som skapt til å spille Mountain, men med så lite screen time som han fikk skjønner jeg forsåvidt at han takket ja til andre ting. Hafdor er ingen dårlig erstatning, bortsett fra at det vel er meningen at han skal se eldre ut enn the Hound.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Conan Stevens var som skapt til å spille Mountain, men med så lite screen time som han fikk skjønner jeg forsåvidt at han takket ja til andre ting. Hafdor er ingen dårlig erstatning, bortsett fra at det vel er meningen at han skal se eldre ut enn the Hound.

 

Nå var det ikke fordi han takket ja til andre ting, han har fortsatt kjempelyst til å gjøre rollen, men fungerte visst ikke i det hele tatt på settet.

Lenke til kommentar

Jeg fant en liste over recasts på Wikien som følger TV- serien. Linken er derfor trygg å trykke på. Wikien sier også dette om Conan Stevens:

 

On 12 September 2011, responding to speculation on the Winter is Coming fansite, Conan Stevens confirmed that he had left the series, due to scheduling conflicts with his other projects: Stevens will be playing the Orc king Bolg in Peter Jackson's The Hobbitprequel trilogy.

 

Vet ikke om dette stemmer.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Nekte å spille sex scener i serien som har gjort deg kjent nettopp for sex scenene er egentlig litt ironisk.

 

Plutselig for flink skuespiller liksom.....

 

Er ikke dette den typiske veien til kjendisstatus da? Først skaper man seg et navn ved å spille i noen scener som er litt på kanten, deretter tar man avstand fra det man har gjort og advarer andre mot å gjøre det samme, til tross for at ingen ville hørt om personen om det ikke var for nettopp det. :xmas:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er det han egentlig sier til Tyrion helt på slutten, "I will begin with Sir Gregor Gclain"? Eller noe sånt, hvem er det han snakker om?

Jeg tør ikke google det i tilfelle jeg snubler over noen spoilere fra boken.

 

Ser Gregor Clegane, aka The Mountain. Han svære duden som vi i scenen etter så drepte en gjeng med fanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...