Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Sun er verdens mest useriøse avis. Uansett var det med Emilia Clarke bare et rykte, og etter at det sto om det i avisene har hun vært naken flere ganger, både i serien og på scenen, og sagt rett ut hun ikke har problemer med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sant HedvigR.

 

Er det nokon av dykk som starta å sjå på serien for så å begynne på bøkene? Eg er glad i fantasy bøker, men no som eg er så "inne" i serien er eg redd for å øydelegge litt av magien og spenningen med serien.

er bare å lese opp til sesong 4, funker fett det :)

Lenke til kommentar

Det er sant HedvigR.

 

Er det nokon av dykk som starta å sjå på serien for så å begynne på bøkene? Eg er glad i fantasy bøker, men no som eg er så "inne" i serien er eg redd for å øydelegge litt av magien og spenningen med serien.

Jeg pløyer gjennom bøkene for tiden. Har kommet til punktet hvor Renly dør. Anbefales sterkt. Jeg kommer riktignok ikke til å slutte når det kommer serie-spoilers.

Lenke til kommentar

 

 

Yes, we have. Repeatedly.

Jeg ser tross alt pupper hver eneste dag.
Snikskryt.
Snikskryt og Færrnøyd!

 

Jeg har begynt å se s 1 igjen. Straks ferdig med den. Det er vel 2 år siden jeg så det nå. Må si det er mye lettere å henge med på de ulike navnene, stedene osv enn det det var den gangen. GoT universet er ENORMT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at det faktisk har kommet snø sør for Wallen. Ikke noe mer enn det. :)

 

Jepp. Og The Eyre er vel et godt stykke sør for Winterfell igjen. Blir nok mer snø neste sesong.

 

Eyrie ligger nokså høyt og temperaturen er jo lavere høyere i landskapet, slik sett kan det jo tenkes at det var varmere sist og at dette snøfallet ikke har noe å gjøre med den "lange vinteren". Men kan hende dere har rett.

 

 

Faen, glemte Rickon. Ikke at jeg er den eneste...

 

Jeg blåser i Rickon, kjedelig karakter så langt. Det jeg lurer på er hvor i huleste Brynden Tully ble av, han var jo faktisk en spennende karakter.

Lenke til kommentar

 

 

Det at det faktisk har kommet snø sør for Wallen. Ikke noe mer enn det. :)

Jepp. Og The Eyre er vel et godt stykke sør for Winterfell igjen. Blir nok mer snø neste sesong.

Eyrie ligger nokså høyt og temperaturen er jo lavere høyere i landskapet, slik sett kan det jo tenkes at det var varmere sist og at dette snøfallet ikke har noe å gjøre med den "lange vinteren". Men kan hende dere har rett.

 

Faen, glemte Rickon. Ikke at jeg er den eneste...

Jeg blåser i Rickon, kjedelig karakter så langt. Det jeg lurer på er hvor i huleste Brynden Tully ble av, han var jo faktisk en spennende karakter.

Var det han som skulle ut å tisse under the red wedding?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...