Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania


Maefteda

  

86 stemmer

  1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

  2. 2. Hvem vinner ligaen?

  3. 3. Hvem vinner Cupen?

  4. 4. Hvem går videre i CL?

  5. 5. Hvem heier du på?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS:

Real Madrid are accusing Busquets of racism against Marcelo with video evidence showing him covering his mouth saying "Mono! Mono!" which means monkey in Spanish.

http://www.youtube.com/watch?v=fFxudyTlnhE&feature=player_embedded

 

I grunn litt smått og barnslig av Real Madrid å leite etter slik på tvbildene, men fyren blir jo her tatt med buksa langt nede på knærne. Filming og rasisme i en og samme kamp. Skulle likt å se Rooney slippe unna med det samme.

Lenke til kommentar

Vet du når UEFA skal ta stilling til saken, maffe?

6. Mai skal visstnok være datoen. Da vil begge lag være til stede for UEFAs Control og Disciplinary board.

 

Ekkelt å se Busquets. Æsj. Håpløs oppførsel, spesielt med tanke på historien til Barcelona med f.eks Eto'o som ville gå av banen etter å ha fått rasisme mot seg fra tribunen. Busquets som er "mono" i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Ja, Busquets ser jo mye mer mono ut i trynet enn Marcelo.

 

 

sergio_busquets_909715.jpg

 

 

Hver gang jeg ser trynet til Busquets blir jeg rett og slett sint. En av de mest ufine spillerne jeg kan huske, og han er ufin på "feil" måte også. Typer som Vinnie Jones var ufine samtidig som de ikke tok dritt fra noen og spilte som menn, Busquets er bare en liten kjerring som benytter seg av pysetaktikker.

 

Brenn!

Lenke til kommentar

Leide kampen på viaplay nå og ble faktisk "positivt" overrasket etter alt jeg har hørt om kvaliteten. Jeg dermed ikke at kvaliteten er bra.

 

Hva er bitraten på nå? Vurderer å kjøpe om de har økt kvaliteten.

 

Forøvrig synd at jeg har eksamen imorra :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvem som dømmer finalen forresten?

Umulig å vite dette akkurat nå. Det kan ikke bli en spansk dommer i hvert fall. Går United til finalen, kan ikke engelske dommere dømme. Går Schalke videre så får vi ingen tysk kampleder.

 

Blir spennende å se taktikken til Mourinho i kveld. Higuain og Ronaldo på topp i hvert fall, starter mer offensivt enn sist. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...