Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania


Maefteda

  

86 stemmer

  1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

  2. 2. Hvem vinner ligaen?

  3. 3. Hvem vinner Cupen?

  4. 4. Hvem går videre i CL?

  5. 5. Hvem heier du på?



Anbefalte innlegg

Faen i helvete for noe forbanna dritt. Direkte motbydelig å se disse Barcaspillerne ligge strødd på banen i akkutt smerte etter noe som kan ligne på kroppskontakt som de skulle ha knukket både rygg og nakken. Og deretter blir friske som fisker og hopper og spretter, krangler med dommeren og jubler :) fuck off.

Endret av Medlem-205774
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Barca får ekstremt mye dommerhjelp igjen. Samme som mot Chelsea for to år siden. Barca har også en gjeng med ekstremt kvalme typer ute på banen som legger seg ned og dør for ingenting, med Mascherano i spissen.

Endret av Geir M
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen i helvete for noe forbanna dritt. Direkte motbydelig å se disse Barcaspillerne ligge strødd på banen i akkutt smerte som de skulle ha knukket både rygg og nakken.Og deretter blir frisk som en fisk og hopper og spretter :)

 

Til Barcas forsvar var det ikke så alt for galt i dag. Messi ligger endel nede, men han for da satans til juling også.

Lenke til kommentar

Hva med Ronaldo? Hadde han ikke divet på det feilannulerte målet så hadde aldri Mascherano fått muligheten til det heller. Hadde et par flere dives, og 1 situasjon hvor han holdt seg til leggen.

 

Real var sjeldent i nærheten av målet en gang, og Barcelona hadde fin kontroll. Fantastisk mål btw, med ball i lengderetning ved nesten hver pasning. Valdes sin igangsetting var helt fantastisk.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Barca får ekstremt mye dommerhjelp igjen. Samme som mot Chelsea for to år siden. Barca har også en gjeng med ekstremt kvalme typer ute på banen som legger seg ned og dør for ingenting, med Mascherano i spissen.

 

Og mot Arsenal i 8-dels. Van Persie-situasjonen snudde hele kampen på hodet, akkurat det samme med Pepe-situasjonen.

 

Hvis det er noen som helst rettferdighet i fotballverden, så vinner United/Schalke en finale mot de. Schalke vil selvsagt ikke ha sjanse, men gidder ikke jinxe mitt eget lag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Barcelona har nok en gang dommeren på sin side flere ganger.

 

Jeg er stolt av Madrid. Endret taktikk, og ga aldri opp! Og føler vi hadde flere grunner til å skrike i dommerens tryne, men vi valgte å la det gå og fortsette kampen (i motsetning til hva Barcelona gjorde forrige kamp). Mascherano er rå til å filme, sier jo litt seg selv når han klarer å lure alle dommerne rundt seg. Og til den annullerende scoringen; HVORFOR ble det annulert?

 

Skulle gjerne gratulert Barcelona, men måten de gikk videre på er bare ikke nok for meg til å si at de var et bedre lag. Dessverre... håper Man U knuser dem i finalen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Var det en skjult spøk? Jeg tok den i så fall ikke.

 

Sorry, glemte at ironi ikke funker på internett. Tolk det som du vil, men for alle som så kampen ville nok skjønt at jeg mente filmingen til Barca

 

Jeg skjønte at du mente Barcelola der, men jeg setter spørsmålstegn ved at du refererer til norsk juniorfotball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...