Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania


Maefteda

  

86 stemmer

  1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

  2. 2. Hvem vinner ligaen?

  3. 3. Hvem vinner Cupen?

  4. 4. Hvem går videre i CL?

  5. 5. Hvem heier du på?



Anbefalte innlegg

Har du glemt hvordan Berbatov fikset straffe mot Liverpool i fa-cupen?

Virkelig? Den der igjen? Forskjell på spillere som gjør det på jevnlig basis og Berbatov som vel ikke har noen andre svin på skogen i det hele tatt. Forøvrig et dårlig eksempel også da det faktisk var kontakt i den situasjonen der. Overspilling, såklart, men ikke filming. Du kan virkelig ikke sammenlikne det med de andre situasjonene som har vært nevnt i denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du glemt hvordan Berbatov fikset straffe mot Liverpool i fa-cupen?

Virkelig? Den der igjen? Forskjell på spillere som gjør det på jevnlig basis og Berbatov som vel ikke har noen andre svin på skogen i det hele tatt. Forøvrig et dårlig eksempel også da det faktisk var kontakt i den situasjonen der. Overspilling, såklart, men ikke filming. Du kan virkelig ikke sammenlikne det med de andre situasjonene som har vært nevnt i denne tråden.

Nei det var virkelig ikke intensjonen min heller. Jeg vil bare påpeke at filming også forekommer i England og hos Manchester United.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange Liverpool-supportere som hadde ønsket at Gerrard ikke skulle filmet til seg straffe i Istanbul og tatt fra dem kanskje deres beste minne som fan av Liverpool.

 

Synes nesten det er verre med folk som later som de er så jævla ærlige, men så filmer de likevel. Cattermole ble jo nevnt, og han er forferdelig på begge måter. Stygge taklinger og dives. Æsj.

Lenke til kommentar

Har du glemt hvordan Berbatov fikset straffe mot Liverpool i fa-cupen?

Virkelig? Den der igjen? Forskjell på spillere som gjør det på jevnlig basis og Berbatov som vel ikke har noen andre svin på skogen i det hele tatt. Forøvrig et dårlig eksempel også da det faktisk var kontakt i den situasjonen der. Overspilling, såklart, men ikke filming. Du kan virkelig ikke sammenlikne det med de andre situasjonene som har vært nevnt i denne tråden.

Nei det var virkelig ikke intensjonen min heller. Jeg vil bare påpeke at filming også forekommer i England og hos Manchester United.

Intensjonen din er å rakke ned på United ved hver minste anledning. Bitterheten din lyser gjennom og du fremstår som en stakkarslig liten person. Hver gang en Man Utd supporter på forumet skriver en kritisk post av andre klubber kommer lille deg mystifistisk opp fra jorda for å peke på våre svinn. Helt åpenbart at Man United er viktigere for deg enn Leeds er.

 

Vi har våre dives på samvittigheten slik alle klubber har og ingen av oss prøver å skjule det heller. Men den kollektive jukseoppførselen og skuespillfarsen som Barca står for på sitt verste er milevis unna noe man har sett på Old Trafford.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange Liverpool-supportere som hadde ønsket at Gerrard ikke skulle filmet til seg straffe i Istanbul og tatt fra dem kanskje deres beste minne som fan av Liverpool.

 

Synes nesten det er verre med folk som later som de er så jævla ærlige, men så filmer de likevel. Cattermole ble jo nevnt, og han er forferdelig på begge måter. Stygge taklinger og dives. Æsj.

 

Skal ta en ekstra pils den dagen jeg vet West-Ham er garantert nedrykk. Men det gjør vel ikke deg noe, som følger Barcelona, Milan, Bayern og Lyon.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jøss. Hvorfor ikke svare ordentlig? Sa jeg noe galt?

 

Stolt supporter av West Ham uansett jeg, enten det skulle være PL, Championship eller det som værre er. Du kan gjerne fortelle meg hva som er galt med å ha mer enn bare 1 lag, spesielt når de ikke er i konkurranse med hverandre. Ser deg i TL-tråden ofte, så det er vel ikke helt galt av meg å tro at du har et lag der du også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke noen videre fan av klubb-polygami selv, men det er vel strengt talt bedre å oppriktig elske noe, da spredt på flere klubber, enn å ha et lunkent deltids forhold til èn part. Jeg skal ta en ekstra pils når Liverpool havner utenfor europacupplassene i år igjen, men det gjør vel ikke deg noe, som ikke følger så nøye med uansett.

 

Ser frem til svar kloffsk!

Endret av Game
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange Liverpool-supportere som hadde ønsket at Gerrard ikke skulle filmet til seg straffe i Istanbul og tatt fra dem kanskje deres beste minne som fan av Liverpool.

 

Synes nesten det er verre med folk som later som de er så jævla ærlige, men så filmer de likevel. Cattermole ble jo nevnt, og han er forferdelig på begge måter. Stygge taklinger og dives. Æsj.

 

Skal ta en ekstra pils den dagen jeg vet West-Ham er garantert nedrykk. Men det gjør vel ikke deg noe, som følger Barcelona, Milan, Bayern og Lyon.

 

Hadde det vært en Minus knapp, hadde du fått en av meg nå..

Lenke til kommentar

Det er ikke noe bevisst valg jeg har tatt, som gjør at jeg er såpass interessert i fotballagene jeg heier på. Kan ta det igjen, har 3 klubber jeg følger ekstra godt med på, Vålerenga, West Ham og Barcelona. I den rekkefølgen. Hvordan det har blitt sånn er ikke noe jeg kunne forutse på forhånd. Fotball er følelser, og følelser kan man ikke styre.

 

Nå er ikke klubbene i konkurranse, og bortsett fra en treningskamp ifjor sommer, mellom Barcelona og Vålerenga, har ikke lagene møttes heller. Om de så gjør det, så blir motstanderen lik som alle andre. På samme måte som du foretrekker Blackpool framfor West Ham, vil ikke Blackpool være noe forskjellig fra resten av kampene til Liverpool. De skal slås uansett. Bedre lykke med det neste år forresten..

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du glemt hvordan Berbatov fikset straffe mot Liverpool i fa-cupen?

Virkelig? Den der igjen? Forskjell på spillere som gjør det på jevnlig basis og Berbatov som vel ikke har noen andre svin på skogen i det hele tatt. Forøvrig et dårlig eksempel også da det faktisk var kontakt i den situasjonen der. Overspilling, såklart, men ikke filming. Du kan virkelig ikke sammenlikne det med de andre situasjonene som har vært nevnt i denne tråden.

Nei det var virkelig ikke intensjonen min heller. Jeg vil bare påpeke at filming også forekommer i England og hos Manchester United.

Intensjonen din er å rakke ned på United ved hver minste anledning. Bitterheten din lyser gjennom og du fremstår som en stakkarslig liten person. Hver gang en Man Utd supporter på forumet skriver en kritisk post av andre klubber kommer lille deg mystifistisk opp fra jorda for å peke på våre svinn. Helt åpenbart at Man United er viktigere for deg enn Leeds er.

 

Vi har våre dives på samvittigheten slik alle klubber har og ingen av oss prøver å skjule det heller. Men den kollektive jukseoppførselen og skuespillfarsen som Barca står for på sitt verste er milevis unna noe man har sett på Old Trafford.

Kanskje du kunne holdt deg konstruktiv i stedet for å rakke ned på person? Du må tydeligvis bruke mye tid på forumet her siden du analyserer hvert eneste innlegg jeg poster. Du går tom for argumenter og går på person, typisk fjortis-syndrom.

 

Nesten hver eneste gang ender diskusjonene opp i person-hets. Det er så ufattelig unødvendig.

 

Mitt forhold til Leeds har du åpenbart ingen kjennskap til og dermed ikke noe grunnlag til å kommentere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er ikke noen videre fan av klubb-polygami selv, men det er vel strengt talt bedre å oppriktig elske noe, da spredt på flere klubber, enn å ha et lunkent deltids forhold til èn part. Jeg skal ta en ekstra pils når Liverpool havner utenfor europacupplassene i år igjen, men det gjør vel ikke deg noe, som ikke følger så nøye med uansett.

 

Ser frem til svar kloffsk!

 

Hehe - selvsagt er det kjedelig at Liverpool misser CL-plass i år igjen, men, men, jeg får i det minste se Balotelli i CL.

 

Tja, jeg følger ganske bra med på fotball, men jeg elsker hverken klubb eller spillere. For meg er det en engasjerende form for underholdning som gleder meg når Liverpool gjør det bra, samt når United eller italienske lag gjør det ræva. Fotball er, og blir, (kun (for meg)) en sport - og jeg elsker ikke Liverpool noe mer enn jeg elsker Marit Bjørgen og Bjørn Dæhlie. Å si / skrive ting som "vi vant i kveld" forbeholder jeg de tatoverte sjømennene som hoier og skriker i Gerrard / Ronaldo / Rooney-drakta si helt foran ved skjermen. (Jeg skjønner dog at folk fra f.eks Liverpool sier "vi", men for meg blir det helt absurd.)

 

Så for å oppsummere; jeg ser fotball for underholdning. Spiller ikke Liverpool [eller Hull som jeg har en svak forkjærlighet for] så ønsker jeg å se morsom fotball og mange sjanser. Det gir Blackpool meg i motsetning til West Ham. Jeg ønsker også at det skal være en fysisk sport spilt av menn og da er Serie A og La Liga automatisk diskvalifisert.

 

Beklager sent svar, så det ikke før nå. Håper det ble pompøst nok!

Endret av kloffsk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kanskje du kunne holdt deg konstruktiv i stedet for å rakke ned på person? Du må tydeligvis bruke mye tid på forumet her siden du analyserer hvert eneste innlegg jeg poster. Du går tom for argumenter og går på person, typisk fjortis-syndrom.

 

Nesten hver eneste gang ender diskusjonene opp i person-hets. Det er så ufattelig unødvendig.

 

Mitt forhold til Leeds har du åpenbart ingen kjennskap til og dermed ikke noe grunnlag til å kommentere.

 

dawson_crying.gif

 

 

 

Det er ikke hets å påpeke de tendensene han ser i flere av innleggene dine. Det har ikke noe med deg som person å gjøre. Det har alt med du skriver å gjøre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For de som er inntreserte i å se sammenligningen av Pepe sin takling på Alves, og Sergio sin på Alonos. Så er den i denne artikkeln på AS.

 

http://www.as.com/futbol/video/entradas-iguales-medidas-distinto-rasero/20110429dasdasftb_2/Ves

Se der ja.

 

Alves overspiller. Pepe hopper inn med knottene først og stor fart. Treffer ballen, med Alves på andre siden. Any ways, kort skal det være. Rød kort? nei. Men kjenner jeg Pepe riktig ville han sikkert fått gult kort nr2 like etter. Han spiller gris mot Barcelona som regel.

 

Besquets takling ser fortsatt ikke så jævlig ille ut. Det er en dårlig vinkel vi får og uten noe særlig slowmotion, men dette er jo selvsakt minst et soleklart gult kort.

 

I begge situasjonene er det nesten umulig for dommeren å avgjøre om det er gult eller rødt han skal gi. Begge situasjonene er like nesten identiske.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...