Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania


Maefteda

  

86 stemmer

  1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

  2. 2. Hvem vinner ligaen?

  3. 3. Hvem vinner Cupen?

  4. 4. Hvem går videre i CL?

  5. 5. Hvem heier du på?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, Barcelona det beste laget over to kamper, og vinner dermed egentlig gret... men.

 

Men irriterende med det annulerte målet i dag. Ronaldo blir felt og feller dermed Macherano. Sånn sett er frisparket til Macherano greit, men Madrid skulle hatt det først. Og sånn sett så skulle Madrid hatt fordel og Higuain skulle fått skutt. Hadde vært spennende å sett hvordan kampen kunne blitt der.

Lenke til kommentar

Gud for noen idiotiske regler. Skjerp dere jævla forumpoliti! Blir kvalm av folk som dere.

Synes dere reglene er idiotiske kan dere krangle så mye dere vil om det under tilbakemeldinger. Ikke ta det ut på moderatorene, det er ikke de som har laget reglene. Husk at uten dem hadde dette vært et relativt jævl.. forum å være på.

 

Blir du kvalm så ta deg en tur i frisk luft. Trenger du hjelp til å komme deg opp av stolen kan vi sperre kontoen din noen timer, du behøver ikke engang lage poster som dette for å få det. bare å spørre pent...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

morsomt å se hvor interessant det er å diskutere dommeravgjørelser og mangel på dommeravgjørelser. sikkert 95+ prosent av postene handler om denslags. grunnen til at fotballforbundene ikke innfører videodømming må være at da har ikke folk noe å prate om lenger. (jeg påstår ikke at jeg er noe bedre, bare en generell observasjon)

Lenke til kommentar

morsomt å se hvor interessant det er å diskutere dommeravgjørelser og mangel på dommeravgjørelser. sikkert 95+ prosent av postene handler om denslags. grunnen til at fotballforbundene ikke innfører videodømming må være at da har ikke folk noe å prate om lenger. (jeg påstår ikke at jeg er noe bedre, bare en generell observasjon)

 

 

Hva er poenget ditt? Når dommeren dømmer så elendig skulle det bare mangle at man diskuterer dette. Det påvirker kampen i stor grad, og det er tross alt kampen vi diskuterer.

Lenke til kommentar

poenget mitt er nøyaktig hva jeg skrev det var, kozeklumpen. jeg skal oppsummere det for deg om du ikke forstod det. i min post påpeker jeg at innen fotball er det en overveldende interesse av å diskutere dommer, og det er generelt svært lite snakk om annet. videre sier jeg at videodømming vil føre til at diskusjonsforum går tomme, og at en viktig grunn for å ikke ha videodømming går på at en beholder liv i diskusjonsfora.

Lenke til kommentar

poenget mitt er nøyaktig hva jeg skrev det var, kozeklumpen. jeg skal oppsummere det for deg om du ikke forstod det. i min post påpeker jeg at innen fotball er det en overveldende interesse av å diskutere dommer, og det er generelt svært lite snakk om annet. videre sier jeg at videodømming vil føre til at diskusjonsforum går tomme, og at en viktig grunn for å ikke ha videodømming går på at en beholder liv i diskusjonsfora.

 

 

Poenget ditt blir ugyldig all den tid dommeren får et såpass stort fokus som han får i dag.

Lenke til kommentar

Ser ikke at dommer var så elendig som det virker hos noen her.

 

Klare situasjoner er annuleringen, der det virker som at det korrekte ville vært å gitt real madrid frispark. (Og ronaldo ville bommet uansett)

Andre er at dommer lar en del situasjoner gå når det burde vært frispark, men ingen store, og egentlig hva vi kan forvente av dommer.

Lass og Alonso får jo blant annet bli på banen selv om de mulig burde fått x2 gule kort, og Adebayor burde blitt utvist, for en jævla idiot.

 

Godt mulig jeg glemmer mange hendelser nå, men totalt sett synes jeg ikek dommeren kan Barcelona en fordel i kampen, sett bort i fra annulerringen. Men der tror jeg ingen egentlig vet reglene om hva som egentlig skal gjøres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klare situasjoner er annuleringen, der det virker som at det korrekte ville vært å gitt real madrid frispark. (Og ronaldo ville bommet uansett)

 

Hva med å dømme fordel?

 

Er det jeg trodde ville vært naturlig også. Men har lest på nettet (twitter) at den korrekte avgjørelsen i dommerhåndboka ville vært frispark til Real Madrid, siden man ikke kan dømem fordel siden Ronaldo feller Macherano. Men selvsagt kan dette være feil, men utenom denne situasjonen så var det ikke noen håreisende avgjørelser som gikk imot Madrid. I alle fall ikke som jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Gir opp CL-finalen. Om Barcelona så skulle stå på beina i hele kampen og rundspille motstander 5-0, så vil fortsatt folk finne noe å klage på. Er rimelig lei dette nå.

 

@GeirM: Ser du absolutt ingen andre steder hvor Real er heldige som slipper unna rødt? De spiller over grensen, men får gjøre hva de vil, for de vet at media bare vil fokusere på at Barcelona overspiller istedenfor.

 

Teipball klarer igjen å være den mest objektive her. Som Real Madrid supporter. Creds.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Teipball: Jeg er enig i at dommeren ikke var dårlig i dag, faktisk var han ganske god. "Problemet" ligger i at totalt sett så får Barca mye hjelp gjennom disse to kampene. Pepe som blir feilaktig utvist og et mål til Real er viktige avgjørelser som går Barcas vei uten at Real får noe tilsvarende til sin fordel. Barca scoret vel ikke i Madrid før Pepe ble utvist. Kampen ville trolig sett helt annerledes ut med han på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...