Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan "oppfører" spillet seg nå etter en stund på markedet?

 

Jeg spilte litt den første uken det var ute, men la det på hylla til de fikk rettet opp noen bugs.

SSpiller forøvrig på PC.

 

Det er lenge siden det kom en patch nå, så jeg håper det straks kommer en som retter opp CTDs og frysing. Patch 1.2 ødla mye, Patch 1.3 rettet opp "litt" av det 1.2 ødla, he he. Så spillet er langt i fra "ferdig" i mine øyne. Men det er meget spillbart på PC i allefall.

 

Høres bra ut.

 

Har det forøvrig kommet noen mods som gjør noe med det til tider fæle grensesnittet de bruker i menyer, inventory osv?

 

Sjekk ut mod tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1401144

 

SkyUI er ett must have!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bruker dem som mules sjæl, men jeg dreper de med uhell hele tida. Tåler ett lite slag, så stryker de med.. Er det noen andre mager som man kan ha med seg, bortsett fra han ved downstar?

 

Mauricio (eller hva han heter) er en glimrende mage follower. Han henger på pubb`en i Riften :)

Synes å han er super. Han holder seg hvertfall på avstand så man slipper å drepe han ved et uhell, dessuten har han ganske kraftige spells.

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe hus i Skyrim ja. Man må gjøre oppdrag for jarlene i byene der er mulig å få hus i. En kan gifte seg ganske enkelt ved at man tar på seg en amulett og spør en kvinne/mann du har hjulpet tidligere om de vil gifte seg med deg. Når du sover i samme hus som ektefellen din får du noe kalt Lover's Comfort som gir deg +15% raskere økning på alle skills.

Lenke til kommentar

Bør jeg holde på "skeleton key" eller er det greit å gi den ifra seg?? går jo greit å dirke sånn egentlig :hmm:

 

Behold den.

 

Like greit å beholde den helt til man vil fullføre Thief Guild questlinen.

 

 

Er det altså ingen måte å levle opp followers på? Det forklarer iallfall jævla mye, haha...

 

Til deg over, random amulett?

 

Man kan lvle opp followers man allerede har hatt med seg en stund ved hjelp av konsollkommandoer hvis du spiller på PC.

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe hus i Skyrim ja. Man må gjøre oppdrag for jarlene i byene der er mulig å få hus i. En kan gifte seg ganske enkelt ved at man tar på seg en amulett og spør en kvinne/mann du har hjulpet tidligere om de vil gifte seg med deg. Når du sover i samme hus som ektefellen din får du noe kalt Lover's Comfort som gir deg +15% raskere økning på alle skills.

 

Legger Lovers comfort seg oppå The Lovers Stone slik at vi snakker 30% raskere økning i alle skillz? :p

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe hus i Skyrim ja. Man må gjøre oppdrag for jarlene i byene der er mulig å få hus i. En kan gifte seg ganske enkelt ved at man tar på seg en amulett og spør en kvinne/mann du har hjulpet tidligere om de vil gifte seg med deg. Når du sover i samme hus som ektefellen din får du noe kalt Lover's Comfort som gir deg +15% raskere økning på alle skills.

 

Ja, i tillegg starter den du gifter deg med en "shop" hjemme hos deg. Der kan du kjøpe/selge, og du får halvparten av inntektene som du kan dra å hente i ny og ne (vet ikke hvor ofte). Hvis den du gifter deg med eier et hus, får du det også.

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe hus i Skyrim ja. Man må gjøre oppdrag for jarlene i byene der er mulig å få hus i. En kan gifte seg ganske enkelt ved at man tar på seg en amulett og spør en kvinne/mann du har hjulpet tidligere om de vil gifte seg med deg. Når du sover i samme hus som ektefellen din får du noe kalt Lover's Comfort som gir deg +15% raskere økning på alle skills.

 

Legger Lovers comfort seg oppå The Lovers Stone slik at vi snakker 30% raskere økning i alle skillz? :p

 

Desverre ikke.. Men bruker du thief stone, Warrior Stone eller Mage Stone stacker den med de :) Greit hvis du skal levle noe spesifict

Lenke til kommentar
Man kan kjøpe hus i Skyrim ja. Man må gjøre oppdrag for jarlene i byene der er mulig å få hus i. En kan gifte seg ganske enkelt ved at man tar på seg en amulett og spør en kvinne/mann du har hjulpet tidligere om de vil gifte seg med deg. Når du sover i samme hus som ektefellen din får du noe kalt Lover's Comfort som gir deg +15% raskere økning på alle skills.
Legger Lovers comfort seg oppå The Lovers Stone slik at vi snakker 30% raskere økning i alle skillz? :p
Desverre ikke.. Men bruker du thief stone, Warrior Stone eller Mage Stone stacker den med de :) Greit hvis du skal levle noe spesifict

 

Ahh, søren at jeg er varulv...

Lenke til kommentar

Da har jeg fått installert Windows på egen disk (kjører egentlig Arch Linux) og installert Gigabyte Nvidia GTX 560 1GB som drar Skyrim på Ultra @ 1920x1080! Herlig opplevelse i kombinasjon av litt texture og shadowmods :) Dessverre opplever jeg lightflickering og litt buggy shadows i horizonten, men Gigabyte hadde driverversjon 270.48 på siden sin når 285.62 er nyeste, så skal prøve den nå. Håper virkelig det fikser problemet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...