Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en måte å rotere eller styre objekte man løfter opp? (Når jeg holder inne E (PC))

Om noen forstår hva jeg mener.

 

Kverka presten som står å hyler og skriker i Whiterun. Endelig litt nydelig stillhet når jeg er innom den byen.

 

Noen som har valgt den perk'n hvor du invisterer 500 gold i en shopkeeper?

Selv føler jeg den ikke er så fryktelig bra, eller den perken man får etterpå er vel kanskje verd å velge.

Jeg har invistert i 21 butikker nå, men egentlig trenger du bare å innvistere i Riverwood trader, han får da 10750 gull han kan handle for. Jeg har solgt for mange hundretusen til han...

Lenke til kommentar

Hvor mange daedra hearts trenger jeg for å lage en komplett daedra rustning, 1 til hver del?

 

Mener det er en per del.

 

Kjedelig at rustningen er "heavy armor". Har drevet på med "light armor" i snart 60 timer, så er snart på 100 i skill. Å gå over til full deadra blir på en måte en nedgradering frem til jeg har opparbeidet meg skills i heavy armor.

Lenke til kommentar

Hvor mange daedra hearts trenger jeg for å lage en komplett daedra rustning, 1 til hver del?

 

Mener det er en per del.

 

Kjedelig at rustningen er "heavy armor". Har drevet på med "light armor" i snart 60 timer, så er snart på 100 i skill. Å gå over til full deadra blir på en måte en nedgradering frem til jeg har opparbeidet meg skills i heavy armor.

Jeg har 100 i heavy armor, tenkte det var like greit å gå for heavy siden du får en perk som gjør at armoren ikke veier noen ting. Har 87 i Smithing så kan snart lage meg daedra armor så lenge jeg finner nok daedra hearts.

Lenke til kommentar

Har 100 i heavy armor, driver nå og levler light armor for å få flere perks poeng. Målet er å levle alle skills til 100, men sneak ser ut til å bugge, ser ikke ut som det stiger lenger.

 

En enkel måte å levle sneak på er å utføre en sneak attack hver gang du har mulighet til det. Dette levler også opp din sneak skill. :)

Lenke til kommentar

Har fått sneak opp i 83, er det mulig å traine høyere enn level 75? Får ikke trainet med Delvin Mallory heller, han står konstant på 5/5 selv om jeg har steget i "hovedlevel" flere ganger siden sist jeg trainet med ham.

 

EIDT: Bruker naturligvis Shadowstone for å gjøre det lettere å levle skills jeg strengt tatt ikke bruker så mye

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...