Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Der røyk noen timer rett i dass bare fordi jeg skulle spille litt med den forrige fyren og naivt gikk ut ifra at Skyrim hadde et noenlunde fornuftig lagringssystem. Neida, her skal det overskrives til den store gullmedaljen!

 

Om du har Windows 7, så kan du reverte til en eldre versjon av mappen saves ligger i. Det kan hende det kan løse problemet, men jeg er ikke helt sikker.Naviger til C:\Users\USERNAME\Documents\My Games\Skyrim\Saves og velg egenskaper på den mappen. Det er en fane som heter previous versions/tidligere versjoner der, her kan du velge restore eller open, og se om du finner igjen den riktige saven. Etter det er det er det bare snakk om å lime den inn på rett sted, evt bare bruke restore.Jeg påtar meg ikke ansvar om det ødelegger noe, eller ikke funker. :)

 

Kanskje det hjelper i alle fall, kan uansett være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker dem som mules sjæl, men jeg dreper de med uhell hele tida. Tåler ett lite slag, så stryker de med.. Er det noen andre mager som man kan ha med seg, bortsett fra han ved downstar?

 

Azure Shrine, En daedric Questgiver, fullfør questen, så kan hun være din follower. Det er fler også men kommer ikke på de i farten. Sjekk Wikien, står en liste der :)

Lenke til kommentar

Ser noen snakker om potions/poisons litt lengre opp her. Selv har jeg alchemyn på rundt 70 nå, og lager en del pots... Mest for å ha healing-potions, men alt annet selger jeg... Jeg som er sneaky archer/litt onehanded, hvilke pots er kjekke å ha?

 

Forresten så møtte jeg mine første Falmers i går, på level 37! haha. Endelig var det noen jeg ikke kunne one-shotte...

Lenke til kommentar

Hvis man har spilt seg til level 37 på en pirat-versjon(pc) av Skyrim, og kjøper det, for så å fortsette på savegamen man brukte på pirat-versjonen, vil man da få achievements ?

 

Jeg tviler på det. Da ville det jo vært mulig å kopiere saves fra andre for å få achievements.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Det som er med followers er at de forblir på det levelet de var (som da tilsvarer ditt level) første gang du møtte dem. De levler altså ikke opp.

 

Jeg hadde en helt ekstremt bugget opplevelse av A Night To Remember-questen (den man får når man er med i en drikkelek) - dette er en Daedric Quest, smeller den i spoiler:

 

 

1. I tempelet var de tingene jeg skulle plukke opp ikke der.

2. Geita jeg skulle ta med tilbake til Rorikstead var heller ikke der.

3. Om den Hagraven-dama man skal drepe og ta tilbake ringen fra var der, vet jeg ikke, for da var jeg så lei at jeg ba hu dama i Whiterun om å holde kjeft og at jeg ga faen i ringen hennes, bare hun fortalte meg hvor jeg skulle

 

 

Heldigvis er dette en quest man kan persuade/intimidate/bribe seg gjennom.

Lenke til kommentar

Hvordan "oppfører" spillet seg nå etter en stund på markedet?

 

Jeg spilte litt den første uken det var ute, men la det på hylla til de fikk rettet opp noen bugs.

SSpiller forøvrig på PC.

 

Det er lenge siden det kom en patch nå, så jeg håper det straks kommer en som retter opp CTDs og frysing. Patch 1.2 ødla mye, Patch 1.3 rettet opp "litt" av det 1.2 ødla, he he. Så spillet er langt i fra "ferdig" i mine øyne. Men det er meget spillbart på PC i allefall.

Lenke til kommentar

Hvordan "oppfører" spillet seg nå etter en stund på markedet?

 

Jeg spilte litt den første uken det var ute, men la det på hylla til de fikk rettet opp noen bugs.

SSpiller forøvrig på PC.

 

Det er lenge siden det kom en patch nå, så jeg håper det straks kommer en som retter opp CTDs og frysing. Patch 1.2 ødla mye, Patch 1.3 rettet opp "litt" av det 1.2 ødla, he he. Så spillet er langt i fra "ferdig" i mine øyne. Men det er meget spillbart på PC i allefall.

 

Høres bra ut.

 

Har det forøvrig kommet noen mods som gjør noe med det til tider fæle grensesnittet de bruker i menyer, inventory osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...