Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei giftet meg nå på Skyrim for gratis hus og acivment men hvor blir bruden av etter man har giftet seg? har ventet i 3 dager + det stedet hun holder til slik det stod på wikien jeg leste når jeg søkte på det.

Har du blitt enig med kona di hvor dere skal bo? Min kone forsvant også, men etter et par in-game dager fant jeg henne tilbake i tempelet og jeg måtte snakke med henne for å avgjøre hvor vi skulle bo.

Lenke til kommentar

Hei giftet meg nå på Skyrim for gratis hus og acivment men hvor blir bruden av etter man har giftet seg? har ventet i 3 dager + det stedet hun holder til slik det stod på wikien jeg leste når jeg søkte på det.

Har du blitt enig med kona di hvor dere skal bo? Min kone forsvant også, men etter et par in-game dager fant jeg henne tilbake i tempelet og jeg måtte snakke med henne for å avgjøre hvor vi skulle bo.

Nei hadde ikke det så ikke noe hus :( ok går tilbake til templet å ser om hun er der :)

Står hun med inngangen eller ved alteret?

Lenke til kommentar

Jeg fant henne rett innenfor døren, men tror hun vandrer litt rundt omkring. Jeg giftet meg med Ysolda fra Whiterun, og valgte først å bo i hennes hjem for å se hvordan det var (det var bedritent). Da fortsatte hun å vandre rundt i Whiterun. Har siden snakket med henne, og nå har vi flyttet til Hjerim i Windhelm, og hun er mye mer innendørs.

 

EDIT: Okei, dette høres jo forferdelig ut, men det er tross alt bare et dataspill hvor jeg ønsker å ha en viss kontroll på enkelte NPCer.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Møtte min første Falmer i dag. Er level 52 og har spilt i 60 timer..

 

Ellers er jeg endelig nådd 100 i en (to faktisk) skills. Først sneaking og nå smithing. Har valgt å ikke exploite smithing siden hele greia med "characater development" faller vekk når man får beste armor og våpen på level 10, men heller gjort det på måten jeg vil tro det var tenkt.

Lenke til kommentar

Møtte min første Falmer i dag. Er level 52 og har spilt i 60 timer..

 

Ellers er jeg endelig nådd 100 i en (to faktisk) skills. Først sneaking og nå smithing. Har valgt å ikke exploite smithing siden hele greia med "characater development" faller vekk når man får beste armor og våpen på level 10, men heller gjort det på måten jeg vil tro det var tenkt.

 

 

Hvordan er den riktige måten å gjøre det på? Kun lage ting du bruker selv? Ikke lage noe av iron eller leather? Ikke kjøpe komponenter til smithing?

Endret av Bulava
Lenke til kommentar

Måten å gjøre det på er å "ikke grinde". Tenk, å vente i to døgn på at en butikkeier skal få nye varer, for så å kjøpe det opp og smelte det om til jerndolker er lite realistisk.

 

Og det å smelte jerndolker gjør det ikke automatisk i stand til å lage rustninger av Daedric oppskrift... Realistisk sett...

Lenke til kommentar

Er ikke værre enn å bare holde smithing level på linje med dine andre skills, gjerne litt under også etter min mening. Jeg fikk full daedric armor i ca. lvl 32, og da drøyet jeg endel. På neste character skal jeg ikke gjøre det samme (med tilsvarende lightarmor). Endte med at jeg hoppet over hele ebony f. eks, og det som ser så kult ut :(

Lenke til kommentar

Kjøper materiale i butikker fra tid til annen, men som Slimda sier så utnytter jeg det ikke. Sitter ikke og venter, og kjøper kun hvis jeg kommer over noe tilfeldigvis.

 

Og jeg lager alltid det som jeg får mest penger for, f.eks. chestpieces og battleaxes, som i virkeligheten ville vært "vanskeligst" å lage, istedenfor å lage fem hundre leather bracers.

Lenke til kommentar

Mulig det er diskutert før, men jeg synest både kartene og loggen er meget dårlige. bruker mye tid på å gå rundt å lete etter folk

 

Merker du av questene i questloggen slik at du får markører på kartet? Så lenge du gjør dette så er det virkelig ikke noen problemer med å finne lokasjoner og folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...