Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Mulig det er diskutert før, men jeg synest både kartene og loggen er meget dårlige. bruker mye tid på å gå rundt å lete etter folk

 

Har ikke hatt et eneste problem med å finne noen i Skyrim, Quest markørene gjør jo det sykt enkelt. Skjønner ikke åssen du kan ha problemer med dette.... Bare marker, og følg pila....?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det er diskutert før, men jeg synest både kartene og loggen er meget dårlige. bruker mye tid på å gå rundt å lete etter folk

 

Har ikke hatt et eneste problem med å finne noen i Skyrim, Quest markørene gjør jo det sykt enkelt. Skjønner ikke åssen du kan ha problemer med dette.... Bare marker, og følg pila....?

Har ikke så store problemer heller, selv om jeg har gjort noen quest som er bugget og da fikk jeg ikke fram pilen. (Men som har raskt blitt fikset med å stikke inn på 'consol' (PC))

 

Det jeg hadde likt var at h*n du har med deg, kom fram på karte.

Hvis man tar feks Fallout eller New Vegas, så kom personen du hadde med deg fram på karte.

 

For det er av og til jeg sier at h*n skal vente et sted, og så glemmer jeg h*n og må begynne å backtracke hvor jeg har vært i verden.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Komplett sett med Legendary Dragonplate Armor, hver del med to enchantments og en armor rating på 1407. :w00t:

Daedric armoren jeg har gir litt bedre rating og har samme enchantments, men det er Dragonplate jeg skal bruke i MQ, eventuelt Dragonscale armoren. Level 68 og 274 timer spilt. Gleder meg til hovedoppdraget nå. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva gjør jeg når jeg har gjort mages', thieves', fighters' guild og dark brotherhood + mainquest? :[

 

Ingenting veldig givende. Du kan bygge opp karakteren din og satse på å oppgradere rustningen og våpnene dine så godt det lar seg gjøre. Jeg spiller på konsoll, så bruker tiden min på å fullføre småoppdrag og ta achivements mens jeg venter på nye DLC. Utviklerne har vært veldig raske med å komme ut med masse nytt til spillene i Fallout-serien, så tenker nok at det ikke vil ta så lang tid med Skyrim.

 

Når man har 100 i smithing men allikevel ikke får maksimalt oppgradert sine våpen og rustning, hvilken perk er jeg da mangler? Det står "lack of skill".

Lenke til kommentar

Mulig det er diskutert før, men jeg synest både kartene og loggen er meget dårlige. bruker mye tid på å gå rundt å lete etter folk

 

Har ikke hatt et eneste problem med å finne noen i Skyrim, Quest markørene gjør jo det sykt enkelt. Skjønner ikke åssen du kan ha problemer med dette.... Bare marker, og følg pila....?

 

 

:D jeg som tuller sorry maset, små flaut :p

Lenke til kommentar

Der røyk noen timer rett i dass bare fordi jeg skulle spille litt med den forrige fyren og naivt gikk ut ifra at Skyrim hadde et noenlunde fornuftig lagringssystem. Neida, her skal det overskrives til den store gullmedaljen!

 

Manuelle saves lagres ikke over, quick og autosaves derimot..

 

Har begynt på andre karakteren min nå. Startet med å fullføre The Dark Broderhood uten å gjøre noe annet først, ergo jeg slapp å møte drager gjennom hele questen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...