Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Ikke alle GS jegere er like - mange av oss legger mer vekt på å fullføre spill til 100%. Er du en 'completionist' og stolt av det, en som ikke gir seg før den siste achievementen er på plass, vis oss hvilke spill du du har mestret, retail og xbla =)

 

Innlegget kan du bare redigere etterhvert som flere spill blir ferdige.

 

Diskuter gjerne også gode og dårlige spill i forhold til 100% - er det noen du er ekstra stolt av, noen som frustrerer deg grenseløst, eller spør hvis du ser andre har fullførte spill du sliter med.

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rett etter jeg hadde fått boksen så lånte jeg eragon og fikk 1000/1000 i det :whistle: Tror jeg skal prøve å få full pott i Bully.

 

Ellers er det nærme i et par spill, men jeg har i alle fall 200/200 i både N+ og Geometry Wars 2, noe som jeg synes er litt pro. B) Kommer også til å få 200/200 i Worms, der trenger jeg sikkert bare spille noen få runder til med venner før jeg får achievementen automatisk.

 

Har også 200/200 i dash of destruction, men det tror jeg de fleste har.

Lenke til kommentar

Har 100% på Viva Pinata, riktignok med hjelp fra gamefaqs.com (siden ca halvparten av achievementsa er "secret" -WTF?!). Jeg kommer aldri til å røre en pinata igjen resten av mitt liv! Ble så lei! Kommer neppe til å gå for 100% på spesielt mange spill i fremtiden heller, ettersom jeg heller spiller flere spill enn å spille noen få til døde. I grunnen får jeg ikke spilt særlig mange heller, når jeg tenker etter, men jeg KJØPER gjerne mange. Så står de innpakket i plast i flere år. But I digress...

 

Min liste:

Viva Pinata

Edit: NHL 3 on 3 Arcade, hadde to kompiser med meg på å få juling i ranked online her om dagen. Artig artig :)

Edit: og der var Lost også på 1000/1000

Endret av SirMarino
Lenke til kommentar

I starten hadde jeg dilla på å få achievements, og mest mulig av de. Nå har det gått mer over til å få 100% på flest mulig spill.

Desverre eier jeg en del spill som gjør det veldig vanskelig å få full pot, men hver achievement er et skritt nærmere.

Plukket faktisk opp F.E.A.R igjen her om dagen, et spill jeg trodde jeg aldri kom til å spille igjen fordi achievementene er helt latterlige. Jeg hadde under 100 gs i F.E.A.R i går, men senere på kvelden hadde jeg nærmere 500. Heldigvis spiller folk online fortsatt. :)

 

100% retail: (også inkludert dlc).

Alone in the Dark

Avatar TLA: TBE

Bourne Conspiracy

Clive Barker's Jericho

Call of Duty 2

Call of Duty 4 Modern Warfare

Call of Duty World at War

Condemned

Dead Space

Eternal Sonata

F.E.A.R

King Kong

Kung Fu Panda

Lego Indiana Jones

Lost Via Domus

Resident Evil 5

Skate

Skate 2

Tomb Raider: Legend

 

100% XBLA:

Banjo-Kazooie

Dash of Destruction

Portal: Still alive

Jewel Quest

Wolfenstein 3D (første til å få full score i Norge :p)

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Spill som jeg har full pott i achievements i er:

 

Call Of Duty 4 - Er veldig stolt av å ha klart mile high club og rundet det på veteran det var mange timer.

 

Fable 2 - Egentlig veldig morsome achievements... Må jo takke ellusion for at jeg fikk full pott på Fable 2

 

The Godfather 2 - Egentlig super enkle achievements i det spillet.. Er du på jakt etter raske 1000 GS i et spill annbefaler jeg the godfather 2 det går kjapt.

Lenke til kommentar

Retail 28

Avatar

Blue Dragon

Bully: Scholarship Edition

Civilization Revolution

Condemned: Criminal Origins

DiRT

Fallout 3

Fable II

Eternal Sonata

Elder Scrolls: Oblivion

Clive Barkers Jericho

Dead Space

Jumper

King Kong

Lost

Lost Odyssey

Alone in the Dark

Kung Fu Panda

Lego Batman

Lego Indiana Jones

Mass Effect

Resident Evil 5

Star Wars: The Force Unleashed

Terminator Salvation

The Bourne Conspiracy

The Godfather 2

Tomb Raider: Legend

Viva Pinata

 

Live Arcade: 10

Castle Crashers

Dash of Destruction

Fable II Pub Games

Magic: Planeswalker

Monkey Island SE

Penny Arcade Episode 1

Penny Arcade Episode 2

PuzzleQuest + Warlords

PuzzleQuest Galactrix

The Maw

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar
Du er ikke pr0 før du har 1250 i Oblivion ;)

 

Det har du nok rett i, men etter 3dje gjennomspillingen (2 på pc når det kom) når jeg endelig fikk tak i det til boxen, var jeg lite klar for SI etter nye 100 timer =) Kommer etterhvert. Uansett 1k GS og 100% achievements i originalen, og det jeg regner jeg som fullført!

Lenke til kommentar

Retail

Assassin's Creed (flagg er gøy!)

Mass Effect (dette var faktisk gøy hele veien!)

Lego Star Wars: The Complete Saga (Ble lei sånn ca. halvveis, det er grenser for hvor lenge det er gøy å knuse legoklosser)

Fable 2 (Takk til Ellusion for Dollcatcher+Completionist. Veldig moro å få alle i dette spillet)

Star Wars: The Force Unleashed (Hater 500 kills med forskjellige krefter, rører aldri dette spillet igjen!)

 

Arcade

Dash of Destruction (Tok sånn ca 20min! :p)

 

Mangler fortsatt timetrial på Braid, huff.

Er "nærme" på Dynasty Warriors da jeg bare mangler to achievements, alle baner fullført på Chaos Mode+alle characters til level 50! Harde achievements!

Lenke til kommentar
Har også 200/200 i dash of destruction, men det tror jeg de fleste har.

Jeg ga opp å være dinosaur. De andre dinosaurene var i veien for meg. :(

 

Tror ikke jeg har fullført noen spill, vurderer å gjøre det med Gears of War 2, men det kan bli tungt å nå level 100 i multiplayer.

Lenke til kommentar
Du er ikke pr0 før du har 1250 i Oblivion ;)

 

Hehe, det spillet er jo sikkert et av de aller enkleste å få full pott i. Til og med jeg har det nesten. Mangler bare å fullføre SI så har jeg 1250.

 

/sarkasme

 

Henviste bare til listen hans, hvor jeg så at han ikke hadde de ekstra 250GS i Oblivion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...