Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Skate på release, men da var det ennå noen små bugger i spillet. Hvis du fikk en achievement og trykket på Xbox-knappen i midten så fikk du alle achievmentene. Det var bare noe jeg gjorde helt tilfeldig, hadde aldri sett noe video av det! ;)

Lenke til kommentar
Kjøpte Skate på release, men da var det ennå noen små bugger i spillet. Hvis du fikk en achievement og trykket på Xbox-knappen i midten så fikk du alle achievmentene. Det var bare noe jeg gjorde helt tilfeldig, hadde aldri sett noe video av det! ;)

 

Haha! For en oppdagelse :) Gratulerer uansett.

Lenke til kommentar
Kjøpte Skate på release, men da var det ennå noen små bugger i spillet. Hvis du fikk en achievement og trykket på Xbox-knappen i midten så fikk du alle achievmentene. Det var bare noe jeg gjorde helt tilfeldig, hadde aldri sett noe video av det! ;)

 

Da bør det i teorien fungere fortsatt hvis man spiller offline, ettersom en update for disse bugene garantert kommer via LIVE. Noen som har spillet kan jo teste ved å slette oppdateringen for så å få en achievement offline og trykke på guide-knappen når den popper..

Lenke til kommentar

Jeg kan teste, gi meg et par min.

 

Fullførte forresten Bourne Conspiracy i dag. Veldig festlig spill.

 

Edit: Jeg lagde en 'dummy account' og slettet alt av updates fra harddisken. Forsøkte med to achievements, men det fungerte ikke.

Trykket på guideknappen i det en achievement poppet opp. Mulig man må gjøre det på en spesiell achievement?

 

Edit 2: Testet Skate 2 for sikkerhetsskyld- Fungerte ikke der heller.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Ser ut til å være flere som har opplevd liknende: Link

 

Der var det også nevnt hva han/de gjorde da det skjedde.

 

EDIT: On-topic: Fikk 1000 på Phantasy Star Universe på lørdag, men det er jo så klart flere achievements der som man må abonnere på en tjeneste for å få tak i og det gidder jeg ikke (ærlig talt, faen for et møkkaspill! Skal man i tillegg til å lide seg gjennom en sykt kjedelig historie - heldigvis kan man skippe alle cutscenes - måtte betale enda mer for å få 100%? Blæh). Sånn, ferdig.

Endret av This is David
Lenke til kommentar

xbox 360

Alle Ach på:

CoD 4 (man kan aldri fulføre mp)

 

100% uten ach (mp ach og random ach ikke tatt)

Pure

 

PS2

100% comp

GTA SA

Bully (snart også scholarship på 360)

 

Få se. Mangler vel 1 eller 2 awards på time splitters future perfect.

 

var vel alt

Lenke til kommentar
Jeg kan teste, gi meg et par min.

 

Fullførte forresten Bourne Conspiracy i dag. Veldig festlig spill.

 

Edit: Jeg lagde en 'dummy account' og slettet alt av updates fra harddisken. Forsøkte med to achievements, men det fungerte ikke.

Trykket på guideknappen i det en achievement poppet opp. Mulig man må gjøre det på en spesiell achievement?

 

Edit 2: Testet Skate 2 for sikkerhetsskyld- Fungerte ikke der heller.

 

Fra linken til This is David: It wasn't random if u do a 360 over the stairs u get this glitch... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...