Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden sist. Neste "målene" er vel å gjøre ferdig LFD1 og Saints Row 2.

 

330152.jpg

Left 4 Dead 2 1500/1500

Gjorde ferdig "The Sacrifice". Likte DLC`et som brang tilbake de overlevende fra 1`ern igjen. Men var bugget da jeg starta med det, så kunne kanskje ha fullført det mye tidligere hadde det funket på release. Satser på å fullføre 1`ern nå.

 

 

303614.jpg

Halo: Reach

1400/1400G - Inkludert Noble Map Pack og Defiant Map Pack

Hvorfor man kan fullføre alle achievementene på et custom map, uten å røre de nye banene i Defiant synes jeg var labert. 800MS Points for 150G. Ohh boi.

 

527312.jpg

Dragon Age II 1130/1130G - Inkludert Exiled Prince

Jeg likte spillet stort, selv om det samtidig skuffa litt og. Mye enklere enn 1`ern achievement-wise. Så det er egentlig en av de posetive sidene spillet virkelig har. Grinding for resources er litt lame btw...

 

528164.jpg

Mass Effect 2 1355/1355G

Fint å kunne legge fra seg spillet med god samvittighet uten at spillet har skapt så altfor store hodebry for å være et stort spill som det er. Fantastisk spill om du spør meg, og jeg gleder meg som en unge på julaften til ME3. Vil ha syngende Morodin Solus i ME3.

 

499813.jpg

Raskulls 300/300G

Fin liten platform-tittel. Er vel et spill jeg anbefaler sterkt til alle som liker platformer, eller småspill som har lignende kvaliteter som Plants Vs. Zombies, Limbo o.s.v. DLC`ene er lette, orginale achievementene er heller ikke vanskelige, brukte youtube stort sett hvis jeg ikke klarte en bane innen tida.

 

531078.jpg

Stacking 250/250G

The Lost Hobo King likte jeg. Stacking er nok min favoritt-tittel i år så langt på XBLA. Litt dyrt DLC til 400MS Points, skulle egentlig vært 160MS Points slik DLC`ene til Raskulls kostet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...