Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Nei, det tok vel fem timer ca. Bruk denne guiden hvis du skal spille det, og husk at du må ha fire kontrollere for å få 1000 da det er en achievement for å spille mot tre venner..

 

 

Eventuelt bruke gitarer, dansematter, scene-it buzzere eller annet du har for hand ;)

 

Det er så klart et bra tips, tenkte ikke på å nevne det :whistle: Brukte selv to trådløse og en kablet hk pluss en gitar. Det gjelder jo alle andre spill som krever lokal co-op også, skal man faktisk spille på ordentlig kan det bli litt vrient med gitar/trommer/buzzere eller dansematter da.. :lol:

Lenke til kommentar

High School Musical har for mange småachievements, høres ut som mye jobb. Trikset er å finne de drittspillene som har få, men store achievements, så lidelsen ikke blir så lang.

 

My Horse & Me 2 har jeg allerede fullført, sjekk listen min på side 3 :lol:

Det var helt greit å spille gjennom, bedre enn Hannah..

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Lego Indy var jo bare moro! Men jeg ser poenget ditt. Nå som jeg har rundet 100K kan jeg slappe mer av og velge de spillene jeg liker. Har fortsatt noen spill liggende jeg 'burde' ha spilt gjennom, men jeg tror ikke jeg kommer til å spille de dårlige av disse.

 

Det blir en form for avhengighet, jeg må innrømme at jeg mange ganger har hatt lyst til å bare kutte ut enkelte spill fordi de er så kjedelige eller frustrerende, men trangen til å få flere poeng har drevet meg videre. Jeg har riktignok kuttet ut spill ved flere anledninger også da, de som jeg virkelig ikke har orket å spille mer på..

 

Føler meg ferdig med den ukritiske achievement-jaktingen nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

14CLiGJhbC9MFQUbXVdRFzNCL2FjaC8wLzgAAAAA5%20fn%20CDVHA==.jpg

Key To The City

You completed GTA IV to 100%.

 

Tok sin tid. Var greit nok, men de 200 duene var en smertefull opplevelse, ihvertfall da jeg manglet 1 etter runden min, men fant den heldigvis dagen etterpå.

 

Var kjedelig in game premier på dette GTA spillet, men var jo noen achievement points da. :)

Lenke til kommentar
14CLiGJhbC9MFQUbXVdRFzNCL2FjaC8wLzgAAAAA5%20fn%20CDVHA==.jpg

Key To The City

You completed GTA IV to 100%.

 

Tok sin tid. Var greit nok, men de 200 duene var en smertefull opplevelse, ihvertfall da jeg manglet 1 etter runden min, men fant den heldigvis dagen etterpå.

 

Var kjedelig in game premier på dette GTA spillet, men var jo noen achievement points da. :)

 

Tell me about it.. Gikk gjennom hele smørja med duer, manglet 2. Det gjør jeg fortsatt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...