Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er giret på BFBC2, jeg får PS3 versjonen på torsdag og kansje 360 versjonen da og, så fullfører jeg BFBC2 til PS3 fort som fann og geeker online så jeg får ekstra trophies, og etter det så spiller jeg det på 360en haha!!!

 

Skikkelig giret selv nå. Bare kjipt at det fremdeles er 3 dager igjen til det kommer.. Gief nao!

Lenke til kommentar

Og der fekk eg jammen meg kvittering for BC2 (Xbox 360) frå Elkjøp. Det burde bety at spelet snart er på veg. Kva blir det neste? At eg vinner i lotto?

 

Fikk kvittering nå jeg også. Logget inn på elkjøp sine sider og der stod det "sendt" :)

Endret av Spike
Lenke til kommentar

Og der fekk eg jammen meg kvittering for BC2 (Xbox 360) frå Elkjøp. Det burde bety at spelet snart er på veg. Kva blir det neste? At eg vinner i lotto?

 

Fikk kvittering nå jeg også. Logget inn på elkjøp sine sider og der stod det "sendt" :)

Du kan ikke helt stole på det, selv om de på elkjøp sier det er sendt, så tar det fra tid til annen så lang tid at du begynner å lure...

Lenke til kommentar

LOL! Nok et bevis på hvor treg Elkjøp er!

 

Jeg avbestilte Bad Company 2 hos dem i forrige uke, fikk til og med en bekreftelsesmail på dette hvor en dame sa hun selv hadde slettet ordren min. Nå for få minutter siden tikket det inn en sendingsbekreftelse på mail. Rot i systemet, much?

 

Om jeg er heldig så kommer Elkjøp sin kopi frem på release, så kan jeg enten sende tilbake den fra Gamezone eller selge det videre til en kompis eller noen herifra.

Lenke til kommentar

Jippi! CDON sender ikke Bad Company 2 før dagen før Release :D Yeeey!

Skjønner ikke helt det der. Er de redd for at spillet skal komme frem på dagen det blir sendt? Med Posten har jeg tvil om at det skjer, selv om jeg har fått STORE pakker, bestilt klokka 22, dagen etter jeg har bestilt det på CDON.

Lenke til kommentar

Heartbeat-sensors. Det er for å gjøne med alle som bruker den perken online.

 

Forøvrig var det denne reklamen som fikk meg til å trykke på kjøp-knappen når det gjalt det originale.

 

Den der var lur ja :D

Det er jo tatt fra Gears of War 1 med sangen: Gary Jules - Mad World hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...