Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fikk omsider patchet spillet i helgen, og har dillet en del med det siden. Kjøpte Vietnam i EA store også, og det var litt ... Underwhelming? Mange av kartene føltes dårlig balanserte, og Huey-ene var et konstant irritasjonsmoment. Endte med å gå tilbake til hovedspillet.

 

Har de gjort noe med helsen til folk på normal? Synes alle tåler veldig lite for tiden. Hadde det kjekt som shotgun recon, med noen veldig solide runder. Utrolig hvor få som egentlig kaster rundt på motion mines, når det både hjelper laget enormt og gir deg bøttevis med poeng.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis jeg blir ferdig med de leksene jeg har tenkt til å gjøre, så ja.

 

Spilte litt nå nettopp, og jeg må si at jeg spiller veldig ujevnt. Ene kampen ligger jeg på topp mer eller mindre gjennom hele greia (kamper hvor man spiller mye medic telles ikke) og andre ganger ligger jeg nederst og forblir der. Men, det er vel ikke så farlig

 

Det skal sies at det er veldig lenge siden jeg spilte spillet "aktivt" sist, så det har kanskje også noe med saken å gjøre.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Beste multi-killen min var på Panama Canal (x360) :)

 

Det rullet inn 2 tanks, 3-4 menn rundt tanksene og det kom en boogie med 2 stk på fra camp A mot B, jeg kom da opp fra den ødelagte båten der man kan kjøre med kjøretøy mellom B og C. Assault spec med G3 og C4 :) Løp opp, fikk panikk over alle folka, merka at ingen så meg, slang ut 4 stk C4 og etter det store smellet og røykskyen så var det 2 tanks, 1 boogie og ett par menn mindre der =D

 

Har sinnsykt mange gode minner fra dette spillet =D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pffft, TF2 er jo "America's #1 war-themed hat simulator", ingenting slår vel det? ^_^

Men uansett, jeg har ikke spilt BC2 på en stund nå. Det er vel snart på tide å somle seg inn der en tur også, mye moro med tanks! Og hagle! (Eller flammekaster om jeg spiller Vietnam)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sliter lit med at når jeg ser i en viss vinkel så blir skjermen svart, jeg vet at det har noe med innstillingene å gjøre. Har et Radeon HD5970

 

Her er innstillingen i spillet

 

 

[WindowSettings]

Width=1920

Height=1200

Fullscreen=true

RefreshRate=60

VSync=false

[sound]

Quality=high

VoipEnable=true

SpeakerCount=0

[Graphics]

Effects=high

Soldiers=high

Vehicles=high

Overgrowth=high

Undergrowth=high

StaticObjects=high

Terrain=high

Shadows=medium

Bloom=false

HSAO=false

MSAA=0

Water=high

MainQuality=custom

Texture=high

DxVersion=10

Aniso=2

Detail=high

RenderAheadLimit=2

Fov=75

 

 

 

Og her er fra Ccc.

 

post-63367-0-12018200-1310125278_thumb.jpg

 

 

 

Edit: det er nøyaktig dette som skjer:

http://www.youtube.com/watch?v=URmHGFE-UXs&feature=player_detailpage

Endret av ZERO6237
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...