Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si.

 

her er min id; steam id

Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!.

Lenke til kommentar

da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si.

 

her er min id; steam id

Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!.

De som har kjøpt det på ea store spiller det allerede, så tviler.

Lenke til kommentar

Limited Edition fra Gamezone lå og ventet på meg også da jeg kom hjem fra jobb i dag. Har akkurat installert det på kjeksboksen nå og skal bare drikke opp koppen med kakao før jeg fyrer i gang. Deilig å ikke ha noe skolearbeid som henger utover dagen lenger. Når jeg er ferdig på jobb er det fritid. Digg.

 

Men er i stor tvil om jeg vil starte på SP eller MP. Har ekstremt lyst på begge deler.

Lenke til kommentar

ELSK på muligheten til å selv velge hvilket map man vil spille. Ble også positivt overrasket over hvor gjennomført invitasjonsopplegget er. Klan tag og. Nei, dette var kos ^_^

 

Edit: Det var et kanonbra første oppdrag det. Sitter med sommerfugler i magen over hvor godt alt fungerte. Ahh, så deilig.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...