Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Spørs helt hvor mye man vil ha ut av EVE og hva slags mål man vil ha. Titan er rimelig far fetch'd for de aller fleste men en supercarrier er ikke urealistisk selv med casual spill

 

Merk at denne typen skip avhenger av at man har et godt 0.0 corp uansett

 

Jeg tror en nerf kommer til dem om ikke for lang tid.

Figher Bombers er for bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice :)

 

Gjorde det samme her. Nå begynner faktisk "lageret" mitt å bli tomt, så det er vel på tide å blåse støv av Hulk/orca kombinasjonen igjen.. hehe :D

 

Tok også med Scrap-proces i samme slengen, fint å kunne få "max" igjen for alt det ubrukbare lootet også..

Lenke til kommentar

Varrakk: Har dere fått brent CVA ned til grunnen enda eller? :huh:

Er ikke lett å få noe fornuftig ut av COAD om dagen.. :angry:

 

Ser at mange av corpsene der oppe rekruterer som gale :D

Vurderte å sende inn en søknad til en av de (for å få litt pewpew-action), men det blir vel som å heie på Vålerenga når de spiller mot Rosenborg... :D

Lenke til kommentar

Error: Da er du ennå for fersk til å effektivt kunne tjene isk på egen hånd.

Bare bruk tiden ifra spille til å trene lange skills. Har ingen gode tips for hvordan nye spillere skal

tjene masse isk nå for tiden. Var mye letter før i tiden.

 

Finn wormholes til 0.0, og kjør anomalies/complexes der med venner.

 

 

 

Duke, bli heller med i et Atlas corp så du kan lære deg skikkelig pvp.

Prov-blob er så uorganisert og ukordinert, ikke noe å lære der.

Garantert et corp du kan bli med i, så lenge du kan fly en HAC med T2 guns.

f.eks denne: http://www.atlas-alliance.com/killboard/?a=kill_detail&kll_id=155853

Lenke til kommentar

Hmm... du sa noe der Varrakk :)

 

Kan ikke fly HAC pr idag (har bare racial cruisers til 4) siden jeg har konset på å få min mission-nightmare mest mulig dødelig B)

Men mangler jo da bare 2-3 uker før jeg kan benytte en.. Tenkte egentlig på å gå for ett Command Ship nå etterpå, men kanske en HAC kunne vært morro :huh:

Blir vel også heller min "fleet-sup-main" som går for commandship uansett..

 

Får vente til etter påske, og se om det blir noen HAC da, eller om det blir racial BS 5 (amarr/caldari) først..

Lenke til kommentar

Hmm... du sa noe der Varrakk :)

 

Kan ikke fly HAC pr idag (har bare racial cruisers til 4) siden jeg har konset på å få min mission-nightmare mest mulig dødelig B)

Men mangler jo da bare 2-3 uker før jeg kan benytte en.. Tenkte egentlig på å gå for ett Command Ship nå etterpå, men kanske en HAC kunne vært morro :huh:

Blir vel også heller min "fleet-sup-main" som går for commandship uansett..

 

Får vente til etter påske, og se om det blir noen HAC da, eller om det blir racial BS 5 (amarr/caldari) først..

Jeg elsker HAC :), fint mission skip :3

Lenke til kommentar

Cruiser 5 er et krav for Command Ships.

Hele Geminate kampanjen og alt så langt i Providence, har vi kun kjørt med Sniper HAC/BC (og noen gang lol-drakes). Det er ingenting som en tradisjonell BS flåte gjør, som vi ikke gjør like lett.

 

Det er ufattelig morro å bruke Sniper HAC's (aka SNACKS) mot Sniper BS.

Lenke til kommentar

Cruiser 5 er et krav for Command Ships.

Hele Geminate kampanjen og alt så langt i Providence, har vi kun kjørt med Sniper HAC/BC (og noen gang lol-drakes). Det er ingenting som en tradisjonell BS flåte gjør, som vi ikke gjør like lett.

 

Det er ufattelig morro å bruke Sniper HAC's (aka SNACKS) mot Sniper BS.

 

Kan tenke meg det, er jo litt mer gøy med en HAC ift å styre ett fjell (snipe BS) :D Har en Snipe fitted Apoc, men er ikke for ivrig etter å bruke den. Liker mye bedre små raske skip som Dramiel, Navy slicer og til og med AF's. Siden både HAC og CS krever cruiser 5 (som jeg forsåvidt burde vist) så blir det garantert en HAC om ikke lenge :)

Får heller legge inn en søknad da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...